Konginkankaan bussiturma

Aloittaja hande^, maaliskuu 23, 2004, 03:13:34

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Mä sovin mun jätkän kanssa joskus kaks viikkoa sitten että me räjähdetään kun täytetään 32... Sitten joku Terkkari aivopesi sen että 44 - vuotiaaksi asti elämässä on jotain hyvää mutta se ei muistanut mitää että me kuollaan vasta sitten....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Lainaavähän outoa kysyä että mitä oli mieltä tuosta onnettomuudesta.

no vittu heitin muutaman voltin ja hymyilin. hellöy?
no ainaki must se on hyvä puhuu tämmösist asioist, jos ne jää vaivaa mieltä... joskus voi olla helpompi puhuu semmosille ihmisille joita ei tunne kovin hyvin, mut silti tuntuu, et voi luottaa niihin... mutta mielipiteensä kullaki... :D

*muoks!*
Meitsist on tullu Legenda jäsen! jeejee!  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Jee, hande! ;D Sä oot legenda...
Mustakin on hyvä, että puhuu näistä asioista jos haluu, vaikka tälleen netin välitykselläkin.... Saattaa, vaikka helpottaa jonkun mieltä aika paljonkin...eihän sitä tiedä.

KatjaRock

no on se silti kummaa että nykypäivän nuoriso ei ossaa puhua ko kaikki asiat käyään läpi netissä.
JA MIE EN KOSKAAN YLEISTÄ  ;)
Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Blaa, miksei voi muka puhua?! kyllä mulla on noin seittemän hyvää kaveria jolle voi puhua mistä vaan, tai siis melkein... niistä yksi on semmonen jolle voi puhua oikeesti, kaks muuta semmosia melkein mistä vaan keskustelu kavereita ja loput jolle puhutaan läpällä mutta tarkotetaan kuitenkin....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaR ei kirjaudu

voi puhua mutta tuntuu ettei osaa. nettiin avataan chatteja joissa voi purkaa oloa. live on kuitenki aina live.

puska

En minä pysty kenellekään ihan kaikesta puhumaan. Yksi ystävä on jolle melkein kaikesta. Mutta ne synkimmät salaisuudet voi purkaa virtuaalisesti jollekin, joka ei koskaan saa tietää kuka olen ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Sitä mäki, et me Lantapäät, ketkä asutaan ympäri Suomee ei ehkä koskaan tulla tapaamaan ( ainakaan kaikkii )... Ja vaik, jos esim. mä lipsauttaisin jolleki kamulle jonkun teijän salaisuuden, ni tuskin mun kaverit tietää ketään teistä ja tuskin se lipsahdus haittais ketään... Mun on ainaki helpompi puhuu itselle vaikeista asioista esim. just tääl kuin muille kavereille, ku mul ei varsinaisesti oo parasta kaverii... on vaa jotain neljä tai viis hyvää...

jouhu

Mulle on kyllä helpompi puhuu näin ettei näe toista...Menen paniikkiin, jos yrittää selittää jollekkin jotain ja se ei ymmärrä ja mie yritän selittää sille jotain ihan älytöntä...
On mulla yks kaveri jolle voi puhuu oikeestaan mistä vaan, mutta nyt on sellanen tilanne, että me ei oikeestaan puhuta toisillemme ollenkaan. Sanotaan aamulla, kun tullaan kouluun, 'moi' ja kun lähetään koulusta, niin 'moi'. (ja sekin vähän ahdistaa, kun se sano, että vihaa mua, ja sano joskus jotain, että sillä on kaveri jonka kanssa se ei oikeesti haluu olla tekemisissä ja mie veikkaan, että tarkoittaa minnuu...)

Noniin, tuli taas vähän purkauduttua.  ::)

hande^

Ehkä sinun, jouhuseni, kannattais oskus vaa vetää tota ko. kaverii koulust hihasest ja kysyy suoraan, et mis mennään? Että ollaanko kavereit vai ei? Ei hyvää ystävyyttä kannata heittää pois mykkäkoulun takii...  ;)

jouhu

Ei meillä ole silleen varsinaisesti mykkälouluu. Kummallakaan ei vain tunnu olevan toiselle mitään sanottavaa.
Aattelin kirjottaa kirjeen ja kysyy, kun mie en uskalla kysyy napit vastakkain. Kohatalo tuntuu silloin armollisemmalta, jos kertoo tuntemuntensa paperin kautta.
Mutta joo, eiköhän tämä tästä. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.