Ajattelin vain avata suuni.

Aloittaja maijja, toukokuu 05, 2004, 10:01:15

« edellinen - seuraava »

maijja

En tiedä miksi tämän tein. Olen vain seuraillut asioita taka-alata ja lopultakin päätin sanoa kunnolla hei. En muista olenko kunnolla vielä esittäytynyt, se voi olla mahdollista. En muista. Minä olen Maijja. Pieni tyttö täältä oulusta (opiskelen limingassa, mutta en minä täällä asu.)
Minä olen
Identeetti kriisistä kärsivä.Tunteellinen, hyväystävä, Kirjeystäviä tahtova,(jos tunsit piston sydämmessäsi niin kerrokerro.)paljon asioita ajatteleva, tuleva turvallisuusvalvoja, apulantaa kuunteleva, musiikki on elämä,partiotakin harrastelen ja sukeltelen. omistan paljon heppaystäviä, joskus yksinäinen, vainoharhainen. poikamainen.

Tälläinen minä.  

Pidän
ihmisistä,kesästä,löysistä vaatteista,pipoista,eläimistä,merestä,auringosta,kirjoittamisesta,iloisuudesta,persoonallisuudesta,lapsuudesta,leikkimielisyydestä,delffiineistä,päivänkakkaroista,helmistä,yöstä,nukkumisesta,hymyilemisestä,nettiksistä,musiikista,rummuista,väreistä,vihreästä erityisimmin.

Hyvää päivää vain teille uudet ystäväni.
En tiedä olisiko minun pitänyt tehdä tätä. Mutta haluaisin teihin tutustua.
Sisällä syntyy syöpä.

salza_

ai sinäkin olet oulusta, minä myös. ;)

tervetuloa vaan tänne meidän joukkoon. [ite kyllä käyn nykyää aika harvoin täällä ku muut asiat vie ja koneella oon vähempi..]

puska

Minä olen Raahesta. En siis hirveän kaukaa...:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Terve, terve meijja! Olet hyvin tervetullut. :)
Mie oon aikas kaukana teistä kaikista, kun miee oon täältä Joensuusta.

Lerppa

Tervetuloa joukkoon iloiseen Maijja! :D

Tällaisena pikaesittelynä: Mie olen musavideoista ja musiikista ylikiinnostunut ihminen Espoosta. :9
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

maijja

kiitoskiitos. Minä täällä yritän nyt olla hirmu aktiivisena, että uusiin ihmisiin tutustuisin.  ::) Sitten semmosta kyselisin vielä että onko teillä nettiksiä?? niin kovasti tykkään ihmisten elämää seurailla. (miten niin en omista omaa elämää?? :P)

Mutta joo. Minä tästä lähen sanomaan omat mielipiteeni kaikkeen.  ;D
Minusta kuulette vielä.
Sisällä syntyy syöpä.

Maikki.

Minäki haluan sanoa jotakin :) .. Miepä oon täältä kaukaa kaukaa nurmeksesta ja tykkäilen ihan hirmuisesti apulannasta jah.. Minä olen tuleva elokuvaohjaajatähti 8) hah.. Niin ja tervetuloo vielä vaikka taisin jo jossain sanoa!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Nettiksiä? Onko ne semmosii nettityyppejä? Semmosii vähän niinku me? Tai siis...Nojoo, nyt en ymmärrä enää itteenikään... ::)

Maikki.

Minäkään en kyllä ole ennen kuullu tuollasta nimitystä mistään?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

Öh.. Mä oon Tampereelta. Tervetuloa Maijja myös minun puolesta!!  :D I <3 Apulanta  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Nettis meinaa ymmärtämäni mukaan nettipäiväkirjaa, eli journalia... :)
esim. www.greatestjournal.com on yksi sellainen...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

#11
Ahaaa... ::)
Niin ei mulla sellaista ole..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

No, ei kyl ei moíulla oo tuommosesta ollu tiettokaan.  ::)

maijja

joo. siis anteeksi. nettis, nettipäiväkirja. joo. minä sellaiseen epäsäännöllisen säännöllisesti kirjoittelen. tutustumaan saa tulla jos uskallusta riittää. :D
Sisällä syntyy syöpä.

[tuuli]

minä olen tuuli ( tuliko yllätyksenä ;) )

olen pieni tytön tyllerö kuopiosta.

rakastan hyvää musiikkia! ( elikkäs apulantaa!!! )
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.