ihana yle-x

Aloittaja puska, marraskuu 12, 2003, 11:55:09

« edellinen - seuraava »

*tuuli

mä en ole koskaan kuunnellut mafiaa... enkä liioin yle xä:ää... eli en tosiaan tunnista peltsiä tai juusoa... oletteko kuulleet sellaisen kappaleen jossa laulettiin jotain 'jos oisin aurinko, niin saisinko sua koskettaa jos oisin aurinko, ikkunasta kurkistaa ja niin kuin aurinko....' että onko se p:n ja j:n laulama???

KristalliEnkeli

mul ei aavistustakaan... en oo koskaan kuullut moisesta  ???
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

Muistaakseni sen biisin esittäjä oli "Ainoa Oikea Poikabändi" tai jotain vastaavaa, olisko siinä sitten ollut just jotain Peltsiä ja Juusoa ja jotain Wallu Walpiota tai jotakin ;D

Radiota kuuntelen nykyään aika vähän, aamuisin aika usein yle-x:ää.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

En kyl oo kuullu... Aika mielenkiintosen kuulonen...

rautalintu

Niin olikin joo, oliko myös Embuzke mukana, vai muistanko ihan väärin?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Niinpä muuten olikin.

puska

siihen ainoaan oikeaan poikabändiinhän kuului alunperin peltsi, juuso, wallu valpio ja tuomas enbuske. walluhan kuitenkin häipyi kyseisestä kokoonpanosta ja pojat jäivät keskenään. ihana biisi muuten:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ai, jaa.. ;D
Millanen se on...?

puska

pojat laulaa siinä semmosta poppia ''jos oisin aurinko, mä voisin sua lämmittää...'' ja ihanasti nuotinvierestä:)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Varmaan ihanaa kuunneltavaa korvalle?  ;D

*tuuli

ei se kyllä liian epävireistä ole... ;) ihana ja helvetin legendaarinen biisi... oltiin yhdellä partioleirillä ja meidän lippukunnan johtaja soitti sitä ja kaikki ajateltiin että toi on jotain taikakuuta mut siitä tulikin sit kaikkien leiriläisten ja koko leirin biisi.  ;D

puska

peltsi oli muuten eilen leikin varjolla:)! on sekin sitten semmoseen ohjelmaan alentunut:(. sorge vaan jos tykkäätte.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

eikö Peltsi ja Juuuso olleet silloin, olikohan se nyt kesällä, mukana siinä "kamerakännykkä"-ohjelmassa jota Tea Khalifa juonsi...siin immeiset sai lähettää kuvia kännykällään, joita sitten Peltsi ja Juuuso arvostelivat tai jotain...en mä muista kunnolla....se tais muuten tulla aika myöhään illalla se ohjelma.

Vilkku

Siinähän nuo olivat. Yleensä oli aika tylsä ohjelma mutta oli siellä joskus hyviä kuvia :) Aivot narikkaan -viihdettä. Mulla tulee katottua paljon kaikkia tollasia kun iltasin maalaan ja näin, ja tykkään pitää telkkaria päällä. Tiedä mikä siinä sitten, mutta musiikkia ei voi myöhään kuunnella enkä hiljasella tykkää kuunnella [täysillä tai ei ollenkaan].

KristalliEnkeli

aiva niin...TÄYSILLÄ tai ei ollenkaan....itse en himassa tykkää esim. kuulokkeilla kuunnella, ku mulle ainakin tulee jotenkin hölmö olo, eikä se musa kuulosta niin hyvältä kun se tulee kuulokkeista....mut ulos kun lähden niin silloin ne tietysti toimii ja ainahan ne ovat messissä kun jonnekin lähden :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.