Nevermind the Cowboys, Here's the Real Russians

Aloittaja vierailija, elokuu 14, 2004, 02:22:28

« edellinen - seuraava »

vierailija

Onkohan kellään tietoa mitä tämän kappaleen sanat ovat suomeksi? Kiinnostaisi kovasti tietää :)

Lerppa

Jotenkin tuntuu vähän siltä ettei tuo biisi tarkoita mitään edes venäjäksi ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Silti_Onnellinen

oon kans miettiny, että onko se tosiaan ees venäjäks mitään.. mut luulis nyt, et siinä sentään jotain tunnistettavia sanoja venäjäks on  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lerppa

Ehkä siitä jotain löytyy, mutta tuskin mitään kovin olennaista xD
ehkä tyyliin "..13 miestä apina pallolla.." :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hendu

just! varmaan sanat menee juuri ton lerpan tyyliin ;D
Temosen pomppubasso

hande^

Mä käskin mun venäläisen kaverin suomentaa ne, mut siinä menee vielä... Kertoilen sitten tänne. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

juGe

Itsekin kysyin tuota venäläiseltä tutulta aikoinaan. Ei kyllä kuulemma tarkoita mitään järkevää, eikä edes vaivautunut kääntämään sen takia :D

[tuuli]

oho... mä oon luullu et ne meinaa jotai. ku olis just nii herra kaikkitietävä wirtasen tapaista et se olis lukenu venäjääki.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Eikö se sitten tarkota mitään?  :o Jotain löpinää vaan...

Lotta-AIV

olis kyllä kiva jos ne minais jotain. itse olen ajatellut että wirtasen poika osaa kuitenkin sitä venäjän kieltäkin ihan hirmusen hyvin kun kirjottikin niin hyvin, ehkä mulla vaan on liian suuret odotukset :)
En tiedä. Älä siis kysykään.

jouhu

Anteeksi, mutta sinähän oot myös tuolla levareitten sivuilla, lotta-aiv? Pitää vaan varmistaa...
Jatkaa vaan samaan malliin. :)

[tuuli]

hyvä jouhu!  :D

mäpäs vilautan tota neverimindiä mun enkun maikalle, joka on myös venäjän maikka.
allekirjoittanut

jouhu.

Joo, minähän olen tällasta ainoaalaatuani. ;) Kerroppa sitten miullekkin mitä se ope sano.

[tuuli]

allekirjoittanut

jouhu

#14
 Ilme on varmasti sitten näkemisen arvoinen. :)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.