Pahat Pojat

Aloittaja Mare, tammikuu 19, 2003, 07:32:44

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Äärimmäisen hyvä veto, ainakin sun kannalta, jos löit vetoa, että on. Ainakin uusimman Cityn mukaan se on 180 cm pitkä. Hyvin olennainen tieto ;)

Mun äiti tanssi kerran Joren kanssa kesällä kauniin talon pihalla. Ja mä juttelin sen kanssa jotain ihan hassua. Kaikki oli ihan kännissä.
[ -You should see my scars- ]

2 + 2 = 5

kävin kattomassa sen leffan, sain vaparilipun kun lähdin serkun mukaan. se oli vielä oikein viihdyttävä elokuva. se on kyllä mun heikkous, et liian usein on ennakkokäsityksiä tälläisissä asioissa. v-m loiri oli tosi hyvä, tuli paha mieli siitä sen esittämästä pahuudesta.

se kyllä täytyy sanoa leffasta, että jos suomessa oli jo valmiiks tosi paljon tyttöjä kenestä yasber p. on iiihana ni nyt niitä on vittu varmasti tuhatmäärin enemmän.

vik

no onko se nyt sitten oikeasti hyvä, pitäisikö repiä rahaa jostain?
kun mullakin on ennakkoasenteita. samoista syistä en ollut esimerkiksi Menolippu Mombasaan-leffaa katsomassa.

kuulemma huoltoasemaryöstöt lisääntyneet tuon takia.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Niina (Niina-Maria)

Jeps, Heinolassakin oli jotkut tehnyt kuten elokuvassa ---> ajaneet autolla bensanjakelu automaattia päin...tosin ei ollu saanu niitä rahoi ;D...Mä meen huomenna kattoon leffan, sitä on hehkuteltu niin paljon...pakkohan se on mennä kattoo!  :)

Wanda

en mene vieläkään sitä. Boikotoin edelleen! >:(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Niina (niina-maria)

Mä kävin kattoo eilen sen ja oli muuten hyvä! Lehessä huijattii..ei ne mitää bensanjakelu automaatteja päin ajanu vaan ne repi ne irti auton avul..no juu...mielenkiintosta...

salzaliini:)

älkää paljastelko niitä kohtia siitä leffasta...! :(

Niina (niina-Maria)

En paljastakaa..mut toi on kerrottu jo lehdessäkin..et sillai..

Pirun_morsian

mäkin kävin kattoo sen leffan, olihan se ihan hyvä ja sillee... teki kyllä mieli mennä vetää sitä veskuu turpiin.. ;)
mutta kaikin puolin ihan mukava katselukokemus,suosittelen

Niina (Niina-Maria)

Juu siinä oli kyllä pari kohtaa mitä en ois kyllä halunnu nähä..mitä ei ois vältis tarvinu ees näyttää...

Mare

musta se koira-juttu oli pahin... :(
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

Wanda

Mikä siinä voi kiinnostaa? sehän on suoraan vittuilua niille oikeille ihmisille, joista se elokuva oikeesti kertoo? sehän on loukkaus!

KatjaRock

Ääh. Kamoon, se ei ole faktaleffa. Siis dökymentti. Mutta ok, myönnän, että ehkä siinä on pikkasen rahastusta mukana, mutta missä ei ole?

Time goes on, I wont.

jassu

kävin myös kattomas ja oli  :D hyvä leffa!!! kannattaa mennä.  ;D  ;D  ;D

Wanda

Eihän se ole, mutta rahastusta ja kunnolla. Loukkaa niitä oikeita pahoja poikia, ketä ne nyt olikaan... Jokaisessa lehvassa on rahastusta. Jossain paljon, jossain ei sitäkään.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.