Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

emmi

kerta kukaan ei oo nyt käyny tääl vastaamassa niin laitanpa uuden kysymyksen kehiin :)

ootko koskaan törmännyt oveen niin että sua on sattunut??
mä törmäsin tänään koulussa oveen jossa törrötti sellanen kahva siel ylhäällä ja se kahva osu mun silmäkulmaan ja siihen tuli kiva haava ja siit vousi verta aika kauan, nyt siin on kiva jälki ja pää on helv. kipee sen takii  :-/ mitä tästä opimme, ei kannata juosta ovia päin  :D
älä tunnusta jos sattuu

salza01

*naur*  ;D hyvä emmi!! ;)

ja vastaus itse kysymykseen,en ole. :)

joko ole suunnitellut kesälomaa?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Vilkku

Olen juu, töitä tekisin mielelläni koko kesän. Eilen oli haastattelu, parin viikon päästä saa tietää. Toivon parasta, pelkään pahinta.

Ja yhden viikon olen ratsastamassa, sitäkin odottelen ihan innolla.

Jokos on seuraavalla jotain suunnitelmia ?
[ -You should see my scars- ]

jouhu

No, kesäksi mulla ei oikeestaan ole muita suunnitelmia, kuin rokki ja,  ottaa koko kesän ihan löhöillessä. Saa sitten nähän mitä tulee tehtyy.  :D

Oletko koskaan nähnyt unta, että kuolisit?

Lerppa

Olen joo, itseasiassa aika useasti... Mä en yleensä herää jos kuolen unessa... kuoleminen sattuu  :-/ Yhessä unessa mut tapettiin jotain 10 kertaa peräkkäin...
Mä en myöskään herää jos mä esim. lasken pulkalla unessa päin betoniseinää....

Kenen olisi mielestäsi pitänyt saada Oskari tämän vuoden parhaasta miespääosasta? :o)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

mä en kyllä kattonu tota oscar gaalaa eli en tiedä ketä siellä oli ehdokkaina mies pääosissa mutta heitetään nyt sitte vaikka

mikko leppilampi  ;D

jatketaan samaa kyssää kun mä olen sen verran torttu etten katsonu tota lähetystä........

hande^

en mäkään tuota oscaria kattonu, mutta vastaampa tohon kesälomakysymykseen täs välis...
eli mul alkaa heti kesäloman alus duunit.. iskän työpaikan kesäsijainen... se kestää puoltoist kuukautta... ja sit mul on kesälomaa 4 viikkoo, jotka aijon käyttää nukkumiseen, rannalla olemiseen ja tietty festareihin... (ankkaan ja ilosaareen )

laitetaan sit viel toi oscarkyssäri seuraavalle??
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Tai jospa heitetään Oscar kyssä mäkeen :P Ei sitä kukaan kuitenkaan katsonut... (enkä minäkään :) )

Oudoin tunne, mikä Sinulla on ollut? Ja mitä tapahtui että sellanen tunne tuli?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

oudoin tunne.... ei tuu kauheesti outoja tunteita mieleen, mutta näin fyysisesti; niin sillon kun sain hammasraudat niin tuntu aika omituiselta.

ootko pelannu the sims:ejä, jos niin mitä jne....?  ;D

KristalliEnkeli

noup, en oo pelannut ja ei oikeastaan ole mitään mielenkiintoakaan niitä kohtaan..

syötkö elääksesi vai elätkö syödäksesi? :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

hande^

he-heh...! Aika hyvä kysymys... sekä että... yleensä kyl ku oon syöny nälän pois ni syön lisää ähkyyn asti... eli useimmiten varmaan toi elän syödäkseni!  :D ( <----HUI! :-/ )

Sama seuraavalle??

jouhu

Ehkä mie syön elääkseni. (olikohan tuo kymysys testimaasta...? ::))

Mitä haluaisit kysyä ja keneltä?

Wirtabiuha

Hömhöm... a, luokan valvojalta, että tunteeko se sen, että sen kalju sykkii. Uskonnon maikalta että onko sen afro aito jah jah, mikalta että onko se mulle vielä vihanen...

ootko tosiaan tulossa tuonne alipaineen ja ripsipiirakan keikalle nosturiin?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

*pieni Välikysymys*

Mille keikalle?? ???

emmi

häh, ei mulla oo ees mitn hajuu tollatteesta keikasta ja vaikka olisikin niin en tulis...

onko kevättä rinnassa? :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.