Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

hande^

*välivastaus*
Se oli se Tuukan ohjaama musaohjelma, mis 51koodia soitti ja Sipe sit juonsi ( eli haastatteli bändin poikii ). Ainaki Tuukka käytti tosta nimee SipeShow... vai olikohan näin?  ??? Muistaako joku muu paikalla ollut?  8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Mulla oli varmaan joku 80% inhetero.. emmä tiiä, ite ajattelisin kyllä ihan silleen 65% diggaan jätkist ja sitten 35% muijist..
Mutta en mä tosiaan itteäni suorana heterona pidä. Mulla vaan ei ikinä ole ollut muija frendiä...

SipeShowsta, että juu, niin tuukka siitä sanoi, sipen oma ohjelma joka mahdollisesti (tuo jakso, missä 51koodia) tulee syksyllä ulos. ja jos juttu alkaa toimia siitä tulee sarja. Siitä  oli apulanta.fissä juttua ja kun soitti pääsi mestoille...

Kysytään nyt vaikka aiheeseen liittyen, että mitä mieltä olet noista homo/lesboliitoista, pitäisikö heille antaa adoptointi oikeus?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Pitäis. vaikka voihan se lapsen kannalt outoo, jos vaik koulus kysytään, et kuka on sun mutsi? sit se vastaa, et maija ja sit ku kysytään faijaa se sanoo, et liisa... mut kyl must on jokaisen oikeus, niin h0mo-, lesbo kuin myös heteroparin oikeus saada adobtoida lapsi...  8)

punainen

Ei kyl ollut kyssäää....

Ja toi 51koodia juttu toimi ainakin työnimellä "sipe Show"Saa nähä mikä juttu oli...

Kenen julkun nimmarin sait viimeksi?

hande^

Oisko ollu just tuol SipeShow:n kuvauksis niitten rumpalin Olli-Matin ( ja sit sain sen rumpukepin...! :D ) ja niitten laulajakitaristin Hannun nimmarin...

Mitä opit viimeksi?

rautalintu

Koulussa opin, että ravintolan saa avata klo 5:00 ja se pitää sulkea klo 2:00. Anniskelun saa aloittaa klo 9:00. Jatkoaikalupia saa hakea lääninhallitukselta..

Mitä mieltä mämmistä??
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

En tykkää yhtään, mut kyl sitä pari lusikallist on syötävä pääsiäisenä.... onha se sentään Suomen perillinen "ruoka"!  :D

sano kesästä/keväästä kaks hyvää ja kaks huonoo puolta?

jouhu

kesä
+uimaranta
+festarit
kesä
-ukkonen
-joskus aivan liian kuuma ilma

kevät
-paskan haju (toisaalta sehän tuoksuu apulannalle
 ;D)
-rumat lumet teiden reunalla
+maa tulee esille
+kohta alkaa kesäloma

Muistatko kummalla jalalla astuit viimeksi?

Ja pikku välihuom. tähän... Ai, että tuo sipeshow on tulossa joskus ihna telkussa? Millon about?

Wirtabiuha

astuin vasemmalla.
Ei se SipeShow tulossa varmaankaan, siis kun se tulee vain jos se toimii ja hassusti toimi...  Mutta jos tulee niin ensisyksynä on jotakin tulossa... ehkä ;)
selvääkin selvempi vastaus..

Onko rakkaus mielestäsi ruma sana?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Ei ole, se on ihan kohtalaisen neutraali... :)

Oletko menossa huomenna katsomaan Niskalaukausta Nosturiin? (tod. näköisyys arviolta n. 0.00001 ;D)

Jos et ole niin esitäpä sitten mielipiteesi kyseisestä yhtyeestä. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

en ole menossa katsomaan, ja mä en osaa oikeen sanoo, kyl se silleen ihan kunneltavaa musiikkia on et jos joku niitten biisi radiosta tulee niin en käännä välttämättä pois mut en levyä ostas, ei kun hetkinen meillähän taitaa muuten ollakkin se yks levy niitten  ;D [no joo mut en mä sitä oo kuunnellu se on mutsin  ;D ] mut mun mielestä ne kaikki niitten biisit on aika saman laisia... en sit tiiä ihan sama :)

mun pää on nyt niin tyhjä en keksi kysymystä... joooten kysyn tyhmän kysymyksen. mikä on fiilis?? :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Fiilis on väsynyt mutta silti onnellinen! ;)

Tulin justiin Nosturista ja ruumis on sisäelimiä myöten kipeä :D ;D Taidan mennä nukkumaan...

Mukavimmat ja ikävimmät kulkuneuvot? ja onko fobiaa johonkin?
-Lentokone
-Juna
-Laiva
-Auto (oma)
-Bussi
-Metro
-Ratikka
-Apostolin kyyti
-Pyörä/rullikset/potkulauta/skeitti yms.
-Moottoripyörä/kevari
-Mopo
jäiköhän joku pois...  ::)

hande^

-Lentokone: oon ollu kerran nii et muistan ( siis edestakasmatka eli periaattees kaks kertaa )

-Juna: iha jees, mut en kyl ainakaan pitkän matkan junii kaäytä paljon

-Laiva: laivat on kivoi! oon menos huomen just risteilylle

-Auto: (oma): ei oo omaa

-Bussi: käytän näistä kaikist eniten.

-Metro: nopee ja hyödyllinen

-Ratikka: en käytä nii hirvee usein mut iha hyödyllinen

-Apostolin kyyti: hyvää kunnolle ja paras näist kaikist ( vaikka en käytäkään )

-Pyörä/rullikset/potkulauta/skeitti yms.: joskus rullailen muutaman metrin veikan skeitil, mut muuten ei tuttu laite mulle... rullikset on just parhaat... en oo päässy tänä keväänä ku 3 kertaa rullisten päälle ja piti tännän mennä, mut nyt tuol sataa semmost lumiloskapaskaa... prkl!

-Moottoripyörä/kevari: iskäl on harrikka ja sen kyydis on kiva olla varsinki ku mennään kesäl moottoritiel
tuhattajasataa! mä saisin kevarin jos haluisin, mut en kyl oo varmaan ostamas...

-Mopo: mä sain niihen trauman eilisen "onnettomuuden" jälkeen

sama seuraavalle?

Lerppa

Mäki vastaan tähän nyt kun täällä kerran olen...

-Lentokone
Lentokoneessa oon ollut vaan kaks kertaa (eestaas), mut tykkäsin siitä kyydistä kyl joo :)

-Juna
Juna on musta varmasti paras matkustus tapa! Junat on kivoja :)

-Laiva
Mä pelkään merta ja sitä kautta ihnoan laivamatkoja.

-Auto (oma)
Se on varmasti jees. Voi lähteä sillon kun huvittaa eikä tartte aina tarkalleen kattoa kaikkia aikatauluja... Noh.. kaks vuotta vielä 8)

-Bussi
Ikävin yleinen mikä löytyy. Bussissa on melkeen aina tukahduttavan kuuma ja ahdasta. ..mut pehmeet penkit :)

-Metro
Kätevä kun se on niin nopea ja ihan kivakin.

-Ratikka
Kätevä myöskin. Ja ihan kiva. Mutta liian usein pursumis-täynnä.

-Apostolin kyyti
Takuuvarma ;D

-Pyörä/rullikset/potkulauta/skeitti yms.
Pyörällä pääsee hyvin johonki lähelle, niinkun kauppaan tai kirjastoon... Käytän pyörää aika paljon, oli kesä tai ei ;)
Rulliksilla ei täältä mäeltä viiti lähteä mihkää. Skeittaus ei luonnistu ja potkulauta rämisee.

-Moottoripyörä/kevari
Oon kerran ollut moottoripyörän kyydissä ja se oli enemmän kuin jees! Todella loistavaa. Tosin itelleni toi ei ole kätevä vaihtoehto, koska mihin tartten omaa liikkumisvälinettä, ni just tavaroiden kuskaamiseen... Kevari vois olla kätevä koulumatkoihin.

-Mopo
Leikkikalu mökille ;P

Sama seuraavalle kun nyt vastasin ite omaan kyssääni ;)

[tuuli]

-Lentokone : nopee ja mukava
-Juna : aina ärsyttävän hiljasta; MUMMOJEN KULKUNEUVO ( eli mulkoilevat mummot vituttaa )
-Laiva : ihan jees jos on vaan kivaa matkaseuraa
-Auto (oma) : kesällä vähän turhan kuuma, mutta kyllä tuolla pääsee aika kätevästi paikasta toiseen
-Bussi : hyhhyh, sama juttu kun juna! MUMMOJEN KULKUNEUVO!!!
-Metro : vaikee sanoa kun niin harvoin tuppukyläläiset käyttää;)
-Ratikka : sama kuin metro
-Apostolin kyyti : varmasti perille ;)
-Pyörä/rullikset/potkulauta/skeitti yms. : mä vihaan mun pyörää mut mielummin poljen sillä, kuin kävelen. noilla skeiteillä mä en pysy pystyssä.  ;)
-Moottoripyörä/kevari : ei köyhällä ole
-Mopo : polvet suussa ::)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.