Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Parempi ku Tampere ;D No joo, Espoohan on erään fiksun tytön sanoja lainatakseni "moottoritie, jonka varrella on jotain epämääräistä asutusta" ;) Vaikka Espoolla on omakin "keskus", on sen todellinen keskusta (sanan varsinaisessa merkityksessä) silti mielestäni Helsingin keskusta...

Jos Teit meistä kauniin on paras 007, niin mikä on toiseksi paras? :o :)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

blind_eye

*välihuom.*
LainaaParempi ku Tampere ;D
Eikä ole  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Noidanmetsästäjä

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Juuh, mutta jos palattaisiin aiheeseen...

Koska ainakaan minä en tajunnut Noidanmetsästäjän kysymystä, päätin laittaa uuden:
Monta tuntia nukuit viime yönä?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Noidanmetsästäjä

Nukuin X tuntia 8) Liian vähän taas joka tapauksessa, koska nyt väsyttää niin prkleesti. Sitä se juhlinta teettää...

Tarkoituksenani oli huikean huonon Teit meistä kauniin -aasinsillan kautta kysyä James Bond eli 007-elokuvista parasta ;) Eli tämä seuraavalle.

hande^

Ahh, juu... Nyt mäki tajuun to kysymyksen ;)
Mä en nuita Bond-elokuvia oo kattonut viissiin yhtäkään koskaan kokonaan, et en osaa sanoa. En tiedä ees yhenkään nimeä.

Koska mun vastaus oli vajaa, ni laitetaan seuraavalle sama?

Lerppa

James Bond ja Kultasormi on kyllä paras ;)

Onko hyttysiä? (täällä tyynellä säällä 300 kimpussa samaan aikaan  ::) ja niitä pörrää jopa täällä kirjastossa aika määrin)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

jooh, todellakin on hyttysiä  >:(
koko ajan ne on inisemässä tossa, ku tappaa yhen ni eiköhä siin oo heti kohta toinen! niist ei pääse eroon millään!!  >:(

mitä oot mieltä sentencedistä?
älä tunnusta jos sattuu

Noidanmetsästäjä

Jaa-a... on tullut liian vähän kuunneltua antaakseni järkevän vastauksen. Toisaalta en taida suuremmin sitä diggailla koska kuitenkin jotain oon kuullu mutten oo (ainakaan vielä) himoinnu lisää...

Mitä mieltä Ismo Alangon koko tuotannosta?

hande^

En ole koko tuotantoa kuullut, mutta niistä muutamasta biisistä tykkään, mitkä oon kuullu...

Sama seuraavalle? (mun vastaus oli taas vajaa...)

puska

Ismo on kingi, Ismo jytää!!!:D Säätiön kanssa tehdystä tavarasta erityisesti pidän. Sisäinen solarium on loistava.

Mikä on lempihymiösi? (itse vihaan hymiöitä vaikka käytänkin niitä)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Juu, puska, samalla linjalla ollaan. Mäkin vihaan hymiöitä mutta käytän niitä silti.  ;)

No varmaan täällä foorumissa lemppari hymiö on  ;D

, se on ihan mun näkönenki.  ;D

Mut sit jos kirjotan jotain viestiä vaikka sähköpostissa, niin toi 'kaksoispilkku + hymyilevä kauttaviiva' ( no huhhuh ) on varmaanki se mitä eniten käytän.

Oletko nähnyt joskus sellaista unta jonka haluaisit/ olisit halunnut olevan totta? Ja mikähän uni se sitten oli?
allekirjoittanut

Unenkansalainen

näin yhden unen jossa tapasin vihamieheni baarissa, kummatkin oikeasti siis vihaamme toisiamme. se tuli sitten siinä unessa aukomaan mulle päätä, hermostuin ja hakkasin sen käyttäen kaikkia hienoja iskuja mitä tekkenissä esim. on.

ja todellakin haluaisin sen olevan totta!
se oli kiva uni, muistelen sitä hurmiossa.

oletko kirjoittanut runo(j)a jollekkin tytölle/pojalle siinä mielessä että olet kiinnostunut siitä? (tai vaikka ihan yhdessäkin olleet)
jos olet, niin muistatko sitä?

jouhu

Kyllä mie muistaakseni oon jonkun kirjottanut jollekkin...::)Joista olen tykännyt ovat olleet kaukaisia haaveita. En kyllä nyt muista yhtään miten se meni...
 Mutta tykkään kirjotella enemmän ihan arkipäivän jutuista tai oman mielen keventämiseksi.
Oletko käynyt vielä uimassa?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.