Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaEhkä nälkään. Mä inhoon kylmää.
Toisaalta kylmyyteen varmaan kuolis nopeemmin. ::)  No, mä sanon sittenkin kylmyyteen. Ja siksi, siis toi, kun siihen varmaan kuolee nopeemmin ja kivuttomammin.

Minkä värinen on Napoeleoniin valkonen hevonen? ;)

HARMAA JOLLA ON MUSTIA LAIKKUJA, VALKOSIA PILKKUJA JA RUSKEITA RAITOJA   ;)

noh kysytääs sitten että kuka oli jaakobin poikien isän nimi?
allekirjoittanut

hande^

jaakob... ( näihi kysymyksiin jopa mä tiedän vastauksen... )

Tunnetko ketään julkkista?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

En oikeestan...tai mikä lasketaan tuntemiseksi?Ja kuka määritellään julkkikseksi?Mä tunnen kyllä ihmisii jotka tuntee paljo julkkuja ;D.No mä oon ainakin melkein sukua The Crashin Teemu Brunilalle.Ja salkkareide Rikua näyttelevä Janne Vakio on ollu meiän hissan sijaisena ja asuu täs ihan kulmilla.Nii ja Tuukka Temonen on moikannu mua!

On tää kyl aika heikkoo tää mun julkkis verkostoni...

Sama seuraavalle!

Lerppa

Noh mun tuttu tuntee Iiro Seppäsen... Petteri Ahomaa taas on mun äidin tädin joku tuttu/puolisukulainen...

Mut en mä kai muuten sit...  tai oon mutten viiti tässä koko henkilöllisyyttäni paljastaa ::)

Pidätkö laulamisesta? ...Osaatko laulaa? ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

siis kylhän laulaminen on ihan kivaa kun on yksin kotona eikä kukaan oo kuulemassa mielummin viel silleen et itekkään ei kuule omaa ääntänsä ;) joten EN osaa laulaa   :D

onks sulle käyny joku tosi nolo/inhottava/äsyttävä väärinkäsitys joskus? millanen?
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

No, mulle kävi sellanen vähän nolo...

Olin siskon kaa kirjastossa ja mä lueskelin lainaamaani kirjaa samalla, kun kuljeskelin ympäriinsä. Sitten mä pysähdyin ihmisen viereen jota luulin siskokseni. Oikeesti se oli se kirjasto "täti". Sitten se kysy jotain, että "miten voin auttaa?" Mä säikähin ja lähin...siitä
Mulle on tainnu käyä näin parikin kertaa. Enkä opi... ::)

Onko joku ulkomaalainen tullut kysymään/kertomaan sinulle jotain vieraalla kielellä jota et ymmärrä?
(kokemusta)

Lerppa

No ei silleen ihan vieraalla kielellä. Saksalla, ruotsilla, enkulla ja huonolla suomella vaan. Yleensä sanon vaan että sori mut en puhu kieltä, kun ei energia riitä selvittelyyn.... "I'm sorry, but i don't speak english", "förlot, jag tala inte svenska", "Enschuldigung, ich spreche nicht deutsch" ;)

Nooh.. kyllä mä kuitenkin 1/3 tapauksesta neuvon tietä.. mut joo...

Jos sun pitää avata vaikka makkarapaketti, niin käytätkö mielummin saksia, vai otatko jonkun oudon esineen avausavuksi? (tyyliin ruuvi tai sardiinipurkin kierrejuttu ;) )

emmi

noh, mun aika harvoin tarttee makkarapakettii avata ku en syö makkaraa mutta jos tarttis niin ihan perus saksilla :)

kuinka usein valehtelet porukoilles ja missä asioissa?
älä tunnusta jos sattuu

hande^

en kyllä iha hirveen usein... sillo vaa jos on pakko... kyllähä sillo ku on vaik oon menos juomaan ( mitä teen tosi harvoin ) ja mutsi sanoo et oothan nätisti ni vastaus on vaa joojoo... ;) eli tommosis ja vastaavais jutuis kyl valehtelen, mutta harvoin. must hyvien ystävien ja perheen jäsenten kans pitää olla rehellinen. sit ku se luottamus menee kerran ni sitä on vaikee saada takas...

pakko vastata Lerpan kysymykseen:
mä avasin just äsken kalkkunanakki paketin ruuvil, mikä ei varmaan ollu mikään maailman hygieenisin. saksia käytän tuskin koskaan. aina hampaita tai jotain muuta terävää.

mitä mieltä olet valehtelusta?

wirtis

valehtelu... se on äärimmäisen turhaa ja kaikki puheet että on parempi valehdella kun satuttaa jotain on aivan perseestä koska oikeasti (mun mielestä) joka kerta on kysymys vain siitä oman paskaisen nahan pelastamisesta! eli huono juttu... valkoisia valheita (missä raja, voin miettiä) mä harrastan aika paljon, ottaa itsetunnolle myöntää mutta vielä enemmän mä harrastan semmosta jätän osan totuudesta sanomatta juttua...  "..tiedäthän ettei sun tarvii kertoa, ei valheita ei totuutta tunnustaa..." jos se meniskin aina noin niin oishan se ihan kiva...

Lerppa

Valehtelu on välttämätön paha, jota siedetään tiettyyn rajaan asti :) Siitä pidemmälle sitä ei sitte kannata käyttääkään... Mieluiten tietysti ei ollenkaan... mutta tilanteen mukaan juu..

Musta on tyhmää kun jotkun valehtelee ihan tavallisen turhista jutuista, mistä ei ollenkaan tarvis..

Tykkäätkö "narinajuustosta"? (eli leipäjuustosta.. vai onko se juustoleipä... nomut se pilkullinen kuitenki :))

hande^

TYKKÄÄN ja iha hirveesti... itseasias nytki on jääkaapis... pitäiskö mennä syömään...? :P

Kuka on sinulle tärkein ihminen maailmassa? ( jos pitää valita yksi )

punainen

Jaa-a, täytyy varmaan ajatella kenen menettäminen tuntuisi raskaimmalta...Varmaan se olisi äiti.

Elämäsi kauhein päivä?

[tuuli]

Kauhein päivä.... jokaisessa päivässä on omat kauheutensa... maanantait noin niinku yleensä.  ;)

millanen oli synttärikakkusi kun täytit 10v. ?
allekirjoittanut

jouhu

Olisko ollu sellanen kermavaahdolla päällystetty täytekakku? Vai oliko se sittenkin jäätelökakku? ::) Ööö... enpä tarkemmin muista.

Minkä päivän haluaisit elää uudestaan?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.