Turhat Läpät

Aloittaja Wirtabiuha, tammikuu 23, 2004, 07:11:02

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Nonii, Koska munkin mielestä tuo aiheesta karkaileminen, kolmen sivun hymiö-joojoo-keskustelu alkaa kyrpiä niin täällä saatte jauhaa niin paljon paskaa kun sielu sietää *vihjevihje*

Ei millään pahalla mutta... PahaPahaAsia sekä blind_eye voivat jatkaa kiehtovia keskustelujaan täällä...


*Kiittää ja kumartaa*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

muaki on alkanu kyrpii toi aiheista karkaileminen... ei niinkää toi aiheista karkaileminen vaa se et se uus aihe on jotain paskaa niinku wirtis jo mainitsiki... en oo aikasemmin viittiny sanoo siit ku oon aatellu et blind_eye ja PahaPahaAsia tuon itse tajuisivat ku teille on huomautettu siitä jo pari kertaa...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

JEE!! meille oma palsta!! juhuu..  ;D
anteeks oikeesti, me vaan nyt ollaan vähän tälläsii, mut kyllä me jo tajuttiin (tai ainakin mä).. ei ollu tarkotus mitenkään ärsyttää tai mitään  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

*tuuli

mua ei ainakaan oo ärsyttäny.  ;D muttsa voiskai ne ihan suurimmat sisäpiiri hommelit kertoa vaikka jossain muualla ::)

jouhu

Niin. Ei mua oo ärsyttäny kummemmin, mutta voihan niitä joitain esim. inside juttui laittaa muutenkin, kuin tänne kaikkien muitten ihmeteltäväks.  ::)
Toivottavasti ette ottaneet nokkiinne.  :P *varmistaa ettei kukaan hyppää kimppuun jostain nurkan takaa*

blind_eye

en ottanu, mut varo silti  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu


rautalintu


Pakko osallistua keskusteluun:
Jee! :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

#8
kyllähän tämä juttu itse kukaistakin kyrpii...mutta kun sille asialle ei vain voi mitään. se on tullut täällä pöyriessä huomattua. ei sitä ihmiset samasta aiheesta jaksa kauaa kuitenkaan koskaan vääntää, jos ei tule uusia tyyppejä mukaan keskusteluun.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

Lainaaen ottanu, mut varo silti  ;D



sitä samaa...

blind_eye

nii, me ollaan pahiksii  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

juu,aina aseet mukana...
tuli muuten mieleen et jotkut saattaa ajatella juttuja jotka ei oo insidee mut kun nää on niin outoja niin niitä saattaa ajatella...

blind_eye

nii, tai onhan meidän jutut kyllä aika paljo insidee, mut tää ei :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Lähinnä varmaankin ihmisiä täällä ärsyttää se, jos on pari sivua viestejä, jotka eivät SISÄLLÄ mitään. Vaan esim. "niin mustakin" ":)" "joo mä kans" "minäkin" "heh, me kaikki" ":p"
Taisiis, eihän topicista karkaaminen mikään kovin ärsyttävä juttu ole, mut jos ei tosiaan ole mitään asiaa ja tulee silti kommentoimaan kaikkea turhaa sivukaupalla, niin se ehkä... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

hmm... juu, mut nyt me tullaan tänne sekoileen  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.