dc++ b-puolikeikka2003

Aloittaja rockbottom, syyskuu 20, 2004, 06:10:32

« edellinen - seuraava »

rockbottom

löytyyköhän täältä sellasta deecee plusplussan käyttäjää, jolla on jaossa tuo viime syksyn telkkarissakin näytetty B-puoli keikka... sain siitä ekat 40 megaa, mutta ei ole tätä [FIN]MikkiHiirtä sen jälkeen näkynyt...

Vähänkö vituttaa ku avaruuden syklissä biisi alkaa livenä pyörimään, niin sitten video jo pysähtyy : :P
Every day's a brand new day,
or just a brand new yesterday?

Unenkansalainen

Minulla on se kasetilla, mutta ei taida paljoa lohduttaa :D
se on kyllä hieno keikka...Lutakkokin repesi kun siellä fiilistelin ;)

puska

Kieltämättä mahtava keikka. Ääriviivamies olisi pitänyt olla joka keikalla.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Just oon kans tällä viikolla innostunu kattoon tota nauhalta.Se oli kyllä nappi kiertue mulle 8) Pitäs ottaa noita b-puolia paljon tuleviin setteihin!Ja mä tykkäsin tosta valkosesta vaippateemasta tosi paljo ;D Ääriviivamies on kyllä killer!Tajusin sen jutun vast teeveestä katsottuna kun en keikalla nähny mitään ääriviivoja ja luulin et se on joku Apulannan insideläppä...

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Hei... Miulle kävi pikkanen moka tossa eilen, kun nauhotin yhtä ohjelmaa ja tuli nauhotettuu tuon keikan päälle.  :'( Nyt harmittaa helvetisti. Ei siinä menny, kun jotain reilut puol tuntii, mutta...
Niin nyt kysyisin, että onko kellään lainata videotaan missä on toi keikka, että voisin nauhottaa siitä omalle videolle sen kokonaiseksi? Videonauhuri on kunnossa, eikä tee videota paskaksi. Ettei sen takia tarvitse huolestuu. :)

hendu

miltä hubilta oot lähteny imuttaan??
Temosen pomppubasso

rockbottom

kun en satu muistamaan että miltä hubiltä lähdin imuttamaan... onko sulla  tuota keikkaa  konella?... voisin ottaa contactii ircissä tai jos on. . . . . . .?

Every day's a brand new day,
or just a brand new yesterday?

jouhu

Siis...mitä?
Anteeks, jos keskeytän jotain...

hendu

Ei oo tota kyseistä keikkaa, mutta oon todella halukas saamaan sen jostain! Yritän ettii dc:ltä! ilmotan kyl jos löydän? Sen muuten kyl näkee mistä on lähteny imuttaan siel keskeneräsistä.

Jouhu-----> Kysy vaan jos et ymmarra ;D
Temosen pomppubasso

jouhu

#9
Niin siis..;) Saako sen olevinaan josatain netistäkin katottuu?
Mie vaan aattelin, kun miulla on kyllä se suurimmaks osaks nauhalla, mutta siinä keskellä keikkaa on sellanen puolentunnin muu juttu...

hendu

Eli siis dc++ on semmonen "imutus" ohjelma, niinkun esim. kazaa. Mutta sillain erilainen et siellä on useita "kanavia" missä ihmiset imuttaa toisiltaan joitain tiedostoja! Ja siellä on kuulemma jollain kanavalla toi kyseinen b-puoli keikka, minkä kovasti haluisin!
Voi mennä asian vierestä, mut kuitenkin ;)
Temosen pomppubasso

jouhu

Pystytkös sie sitten jollakin mahdollisella tavalla ottaa sen sieltä? Jos jostain imuttaa tuon ja kattoo, niin tarviiko siihen miten uuden koneen?  :-[Mie, kun en tiiä...

hendu

Mäkään en niin paljon tiedä, et osaisin sanoo minkälaisen koneen tarvii! Mut mun mielestä riittää jos vaan omistaa laajakaistan! Ja sen pystyy ottaa kun vaan omistaa kyseisen  ohjelman (saa kun kirjottaa googleen) ja löytää oikeen "kanavan tai hubin niinkun ammattilaiset sanoo ;D"! Mullekkin kaveri opetti kädestä pitäen. mut on se aikas helppoo!
Temosen pomppubasso

jouhu

Siis laajakaista... Mikäs se...?  :-[ joku netti systeemi?
Öööö.... Nyt annan itsestäni tosi fiksun kuvan. ;D

hendu

se on niinkun nettiliittymä tahi jotain esim. mul on elisan laajakaista. eli onko sulla kiintee hinta? eli oot niin paljon netissä, mut sama hinta? se on laajakaista (adsl)!
 8)
Temosen pomppubasso



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.