Älykkyystesti

Aloittaja , kesäkuu 21, 2004, 02:25:53

« edellinen - seuraava »

adalmiina

musta ei oo oikeen tekemään noita älykkyys testejä loppuun asti...yritin kerran yhtä mensan älykkyysosamäärätestiä,mutta niitä tehtäviä oli lähemmäs 40...ne vikat meni sitte arvauksella,mut sain mä siitä silti keskitasoa paremman tuloksen ja nyt pitäis sitte uskoa olevansa fiksu  ::) :o oon vähän sitä mieltä et ei noilla testeillä voida mitata ihmisen älykkyyttä,varsinkaan jos niissä kysymyksissä joutuu käyttämään vaan yhtä aivojen osaa...no mut joo en ala enempää analysoimaan.. :)

blind_eye

LainaaSain 20 :D Paljonkos työ?
Saatiin veljen kanssa 22
edustetaan Tampereen älykästä nuorisoa  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Lainaaoon vähän sitä mieltä et ei noilla testeillä voida mitata ihmisen älykkyyttä,varsinkaan jos niissä kysymyksissä joutuu käyttämään vaan yhtä aivojen osaa...no mut joo en ala enempää analysoimaan.. :)
Eihän noilla testeillä koko älykkyyttä mitatakaan, vaan nimenomaan matemaattista hahmotuskykyä. Ainakin käsittääkseni... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Joo tuhlasin sitten kymmenen minsaa tohon eikä tulekseni tullut edes koneelle näkyviin :( Luotan siihen että se meni hyvin kun monissa älykkyystesteissä on noita samoja kuvia.. :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

mulle toi yks älykkyystesti ei kertonu paljonko sain........  >:(
allekirjoittanut

Lavenna

Sain 114 pistettä. :D

Mutta kyllä älykkyys kattaa paljon isomman osan kun tuollaiset hahmotus tehtävät. Ainakin mun mielestäni. :)

[tuuli]

suomeks, älykkyys kattaa muutakin kuin matematiikan.  ;)
allekirjoittanut

Nykyään älykkyyden katsotaan kattavan loogis-matemaattisen, kielellisen, musikaalisen, avaruudellisen, liikunnallisen, intrapersoonallisen (mm. itsetunto), interpersoonallisen ("tunneäly"), luonnontuntemuksen ja pohtivan älykkyyden. Nuo testit mittaavat yleensä lähinnä loogista ja avaruudellista lahjakkuutta, mikä tietenkään ei kerro kaikkea ihmisen kyvykkyydestä.

Wirtabiuha

Nii just! Mä olen oikeasti helvetin kyvykäs, mun lahjat vaan menee hukkaan tollasissa testeissä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

mä en ole kauhean älykäs... ja mulla on surkee yliessivistys... mä en tiedä mitään muuta kuin sen mitä mulle on joskus opetettu enkä aina ihan sitäkään..  ;)
allekirjoittanut

Lainaamä en ole kauhean älykäs... ja mulla on surkee yliessivistys... mä en tiedä mitään muuta kuin sen mitä mulle on joskus opetettu enkä aina ihan sitäkään..  ;)

- Alkaisin huolestua, jos tietäisit sellaisia asioita joita sinulle ei ole kerrottu. :o

Älykkyys on minusta aika pitkälle asennekysymys. Toiset vain tykkäävät lukea kirjallisuutta ja siksi heille kehittyy parempi tietämys asioista. Tiedä sitten paljonko älykkyydellä on siinä pelissä. Ehkä älykkyys onkin vain passiivinen voima, joka aiheuttaa sen, että ihminen ylipäätään alkaa tavoitella elämässään jotain tietyllä tavalla "korkeampaa".

[tuuli]

Musta älykkyys on sitä että...( nyt meni kieli solmuun... )
allekirjoittanut

[tuuli]

niin siis älykkyys on sitä että sä tiedät paljon!  ;)
allekirjoittanut

emmi

Lainaaniin siis älykkyys on sitä että sä tiedät paljon!  ;)

ja oivallat asioita.. o.0   :D
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Haha, Forssa oli sitten tyhmin. En yllättynyt yhtään. :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.