määritteleppä jotakin diggaileva ihminen

Aloittaja jouhu, joulukuu 11, 2004, 03:15:56

« edellinen - seuraava »

jouhu

Siis... Mitä mieltä olette? Milloin voi sanoa jostain ihmisestä, että se on (esim. jonkun bändin) kova diggailia? Eli fani.
 (tuo sana josta ei kovin moni täällä tykkää. minä mukaan lukien. mutta kun en osaa keksiä samaa tarkoittavaa sanaa  :-/)
Mitä tällainen ihminen tekee?
Omasta mielestäni, vaikka apulantaa diggaileva ihminen ostelee niitä levyjä ja käy keikoilla, mutta ei varmaan kuitenkaan niillä kaikilla...::) On ajantasalla jutuista... Ei siihen omasta mielestäni varmaan paljoakaan muuta tarvita.  

[tuuli]

fanin mä määrittelisin sellasena, joka on täysillä mukana omasta mielestään.  ;) eli suurinpiirtein just tota mitä jouhu itse sanoit.
allekirjoittanut

punainen

Saanko kutsua "Apulanta-fania" termillä lantapää :) Eli lantapääksi katsoisin ihmisen joka pitää Apulannan musasta tosi paljon, omistaa edes joitakin levyjä, on toetoinen bändin historiasta ja nykykuulumisista, keikoilla ei nyt aina ole mahollista käydä vaikka haluisikin, joten sellnanen joka kuitenkin haluaa päästä Apulannan keikoille.Apulnnan ei tartte olla ykkönen mut voishan se olla ainkin top5- bändeissä ::) Kyllä mä sellasen kattosin lantapääksi.Kyllä sen yleensä tunnistaa tyypistä diggaako oikeesti vain vaan:  koska kaveri diggaa/koska niillä on yks hyvä biisi/koska niiden biisi on just nyt nrj top3/sil laulajalla on hyvä perse etc. :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

eli minä voin sanoa itseäni lantapääksi :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Tosiaan, kiitos punainen! :) Lantapää onkin just proo tähän nimitykseen sopiva. :D
Eiköhän me kaikki olla lantapäitä. ;D Ainakin, jotka ovat olleet aktiivisesti täällä. :) Halusin vain tuota, että miten määrittelette....   :P

taika^^

En mä oikeen musiikkia diggailevaa osaa määritellä, mutta esim.sarjaa diggailevan mä osaan.
Olen itse esimerkiksi simpsoneiden fani.
Meillä on kaikki suomessa esitetyt simpson jaksot kotona, meillä on ne dvd paketit. Kaverin kanssa me osataan sanoa melkeimpä yhdestä virkkeestä että mikä jakso on kyseessä. jos puhutaan simpsoneista me lopetetaan toistemme lauseet.
Diggaus on kai asialle omistautuva ihminen
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.