ELÄMÄ ON KOHTA RAITEILLAAN

Aloittaja , tammikuu 22, 2002, 01:29:25

« edellinen - seuraava »

VR kannattaa ja kaverit tekee itsareita.. :-X

 ;DSain duunin ja kiinteistönvälittäjäkin kauppaa
"lääviä". Mielenkiintoinen myyntipuhe. 8)
Toivottavasti nyt pääsee edes jonnekin.
Kutsun kaikki kylään. Edelliseen kämppään
ei saanutkaan tuoda ketään.

Käsi kipee, kun eilen kannoin sitä sohvanromua.
Illalla äijä vielä kehtasi väittää, että oli niin
väsynyt, ettei viitsinyt.  >:( Hyvähän se on toisilla
teettää, kun ei omissa tunnu. Päästäkää mut
pois sen kämpästä.  :-/

Eilen olin katsomas leffaa kaverin kanssa. Se oli aika
_mielenkiintoinen_, muuten pelkkää seksiä, mutta
sen verran puhuivat, että tiesin niiden pettävän
toisiaan ja tappelevan. Intimacy.

Olin katsomassa sitä Apulanta plays Terveet Kädet.
Enpä osaa musiikista mitään sanoa, mutta Toni näytti aivan
kärpäseltä, ja ne tytöt, jotka heittelivät alusvaatteita,
olivat takuulla maksetut.  ;)

Tonin body muuttuu aivan silmissä.
Joskus kesällä sillä oli tosi hyvä perse, :-* sit marraskuun
alussa se oli laihtunut, :o joulukuun alussa sillä oli hirveän isot
hauikset, ??? ja nyt se näyttää jo kärpäseltä ;).
Olisitte olleet katsomassa tätä evoluution kehittymistä.
Munasta madoksi ja koteloksi, mutta ilman perhosta, kun
herätettiin väärä mies. (lue:se ON kärpänen)

Vilkku(/muut), oletko sä huomannut muutoksia? ???

siis en mä tarkoittanut sanoa noin, kuin siinä luki.
ilmeisesti ajattelin muuta, kuin kirjoitin.
eli en väitä, että "kärpänen" näyttää mitenkään
pahalta. hyvältä se näyttää ja pidin kovasti.
edelleenkin runkkukuvani. tässähän vanha täti jo
ottaa tekarit suusta ja innostuu..  ;)
tuon kun saisi kukkaansa jne..

KatjaR

hmm

vaikeaa. nämä uudet sivut vielä tökkii.  :-/

Toni ei näytä enää rokkarilta. ehkä paremminki yliopisto-opiskelijalta. matemaattisten aineiden opiskelijalta.   :o se on paha se! Kärpäset on rumia. Todella rumia. varsinki jos niillä ei ole siipiä.

sormet on ihan tosi jäässä. :( kirjottaminen hankalaa.

hairio

 ;D kun _mummo_ oli pieni, joku poika
laittoi suuhunsa kärpäsen.

kääk huomasin tosta mummosta,
että mulla on aivan hirveä ikäkriisi.
musta tulee liian vanha, lihava
ja ryppyjä on silmien ympärillä.
jotkut luulee mua alaikäiseksi
(käytöksen perusteella, otaksun)
ja jotkut kaksikuutoseksi.
loukkaannuin aivan saakutisti.
ilta pilalla ja lähdin kotiin.  :'(

kerran katsoin yhtä kuvaa, jossa
vanhemmalla tyypillä oli epämääräisiä
juonteita poskissa, ja ne
roikkuivat kuin buldogilla.
ei mennyt kauakaan, kun
huomasin samoja piirteitä itsessäni.  :P
ajattelin peiliin katsoessani, että
pitää kai kohta mennä naimisiin,
ennenkuin minua ei huolita (hah).
 ;) mä en koskaan mene naimisiin,
olen selibaatissa. kämppis on
liikaa mun herkälle sielulleni.

vanhuudessa on puolensa, saa
käyttäytyä, miten lystää, kun
elämä on jo valmiiksi vituillaan.  ::)

aloin lisäämään liikuntaa ja syömistä,
velton imagon aikaansaamiseksi.
muistattehan juoda maitoa, etteivät
luut napsahtele poikki kaatuessa
(hippaloista palatessa aamuyöstä)
joo kasvuiässä ja 10v. sen jälkeen
ovat maidonjuonti ja liikunta tärkeitä.
kai.

onko teillä iästä johtuvia ongelmia?
mä haluisin olla ikuisesti 14 tai 17.

hairio

ehkä toni näyttää lääkäriltä. valkoinen takki
vain puuttuu. tai kirjaston apuhoitajalta.
harvoin yhtä hiljaista miestä on nähty.

hairio

 :D olin just etsimässä
itämaisen tanssin yhdistystä
"seitsemän hunnun tanssi",
mut eksyin jonkun roolipelin
sivuille, "seitsemän hunnun tanssi".
haluaisinpa nähdä pelimanni T.Wirtasen
pelaamassa sitä peliä.  ::)
hehe.

Saana

Jep..onhan se Tonin kroppa ihan silmissä muuttunut, mutta mun mielestä se on aivan tajuttoman hyvännäköinen ;) Ottaisin sen itselleni ihan koska vain jos saisin.. Ehdotin sitä sille, mutta olin kuulemma liian nuori :-[ Mutta kyllä se on silti mun suuri rakkaus ja tulee varmaan aina olemaankin.. Vaikka mulla ja sillä olisikin joku toinen.. Onko sillä muuten joku brunetti tällä hetkellä? Vai onko se taas ollut joku epämääräinen jouru? Niin ja jos täällä on viisaampia ihmisiä kuin minä.. niin onko Toni kuutamolla-leffassa?? Ja onko "pitkästä kuumasta kesästä" tulossa jonkinlainen jatko-osa? Toivottavasti herra wirtanen on sitten siinä  :) Tohon ikäkriisiin vielä.. Mä olen nyt 17vee ja musta tämä on ihan paras ikä ja mä toivon etten koskaan vanhenis :( Kaverit sen sijaan odottaa kaikki baari-ikää, mutta musta tuntuu että nuoruus hujahtaa muutenkin silmissä joten mä en mitenkään haikaile vuotta eteenpäin vaan toivon ennemminkin että aika alkaisi jarrutta!! Pitää kai mennä mutta pitäkää huolta itsestänne!!

Vilkku

Kylläpä kyllä, Toni löytyy Kuutamolla -elokuvasta. "Minna Haapkylän esittämän Iiris Vaaran unelmien prinssiksi tarjoutuvan Wirtasen pahisrooliputki saa Kuutamolla -leffasta pienen mutta tärkeän päivityksen, onhan mies päässyt esittämään kusipäätä kahdesti aikaisemmin : Perttu Lepän Pitkä kuuma kesä -elokuvassa sekä Nelosen Kylmäverisesti sinun -sarjassa." ,sanotaan lehdessä, jonka kuvassa Toni esittelee hauistaan.  :P Joo-o. Itse mies sanoi vilahtavansa kankaalla noin kolmen sekunnin ajan.

Katoin Pitkän kuuman kesän tossa pari päivää sitten ihan Tonin hiusten sekä legendaarisen "akat vittu tulee ja vittu akat menee mut vittu rock'n'roll forever man" -repliikin takia. Ja se Kylmäverisesti sinun -jaksokin mulla oli nauhalla, mutta meninpäs sen yli vahingossa nauhoittamaan... Siitä on jäljellä loppukohtaus ja Tonin "Luulitsä et sä olit ainoo jota se nai ? Vittu sä olit ainoo idiootti kuka rakastu." -lause. Pistää muuten korvaan toi "kuka rakastu". Kielioppivirhe.

En ole ihan ok tänään.
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

Lisään vielä sen verran, että en oo ainakaan kuullut että Pitkälle kuumalle kesälle ois tulossa jatkoa. Perttu Leppä kyllä tekee parhaillaan uutta (kai vähän samantyyppistä) elokuvaa. Yhden pääosan sai eräs rokkari, mutta ei suinkaan Toni vaan Jimi... Pääkallo siis..

Jees, takas yläkertaan itkemään kadonneita siipiä.
[ -You should see my scars- ]

hairio

 ;D
tuli mieleen tosta
yks siperialainen vampyyrinäytelmä,
jossa 2 miestä ja nainen joutuivat
lumen keskeltä vampyyrin linnaan
ja vampyyri tunnusti jossakin vaiheessa
palvelijalleen rakastuneensa.
"keneen" kysyi palvelija ja
hymyili ja keimaili homon elein.

KatjaRock

ehm  8)

cool. viikonloppu. jee. :P
sipe puhu jossain haastattelussa siitä, että groupiet tavallaan käyttää niinku niitä hyväksi. Rokkarit antaa kaiken ja fanit haluaa niitä vain sen takia, että naama oli Soundin kannessa tai jotain. Yleensä, ku olen kuunnellu AL-ihmisten mielenkiintoa näihin 3 taiteilijaan olen tullu huomanneeksi, että :-* :-*Toni :-* :-* ja  :-* :-*Sipe :-* :-* on _suosituimmat_ .  Äh. Tyhmää. sKiDiLäPpÄä.  ;) No mitä nyt tässä vuosien varrella on haastatteluja seurannu [niitä lukuisia missä Tuukka on] niin Tuukka vaikuttaa niin itteänsätäynnäolevalta staralta. Ei sillä, etteikö sais jo vähän noustakki, mutta fanithan kuitenki niitäki pitää pinnalla ja faneja varten kai ne haastattelutki tehhään.  :-/ mutta mitäpäs minä näistä asioista tiedän ko olen vain tämmönen tavallinen outolapsi.

Mulla on btw Tonin yo-kuva.  ;D yippii. Pikkusisko kysy mitä haluan yo-lahjaksi, vastasin että ruusun AL:lta. nauro mulle. pitää kai lapsellisena. eipä ole ainut.

Alko pyöriin päässä tuo Tuukka. Sehän se kuulemma aiheutti senki että tuota levy-yhtiön sivuilta lopetettiin se VIRALLINEN board. Lapsellista pelleilyä. Miksi pitää peitellä sitä, että haluaa tulla maailmantähdeksi??  :-/ mutta edelleenkään mie en tiiä mistään tämmösistä mittään, mutta saahan niitä miettiä..? :P

No hyvää viikonloppua enivei.
Time goes on, I wont.

Saana

Oli vaan pakko tulla huomauttamaan, etten usko kusen nousseen Tuukan päähän (sen enempää kuin muidenkaan ;)) Se on vaan sanonu jossain ettei halua sanoa mitään tyhmää vaan miettii tosi paljon ennen kuin avaa suutaan.. Sinänsä kait ihan järkevää. Siitä voi ainakin osa tuollaisia tyhmä basisti tai ylimielinen tyyppi puheet olla peräisin. Mä haluan kuitenkin uskoa että se on ihan jees heebo vaikken sitä valitettavasti läheisesti tunnekaan  :( Ja osaahan se tosi hyviä videoita tehdä  :) Meidän koulusta kuoli tänään yksi poika ja me kuunneltiin sen lempi biisiä.. sitten kun mä kuolen mä haluan että ihmiset soittaa muistotilaisuudessa odotusta  :) Pitää mennä, mutta pitäkää huolta toisistanne sitten sen vasta huomaa kuinka tärkeitä ne on kun ne on poissa..

KatjaRock

tell me about it, Saana. Kuolema ei ole hyvä kaveri.

Tuukka VAIKUTTAA kusipäiseltä. Minkäs sille voi. Jos se miettii tarkoin mitä sanoo, niin miksi se sanoo jotain tällasta: "Musiikki on paskaa, bändi on paska ja fanit on paskoja". Niin. No jos se oli vain huonopäivä.

Äh. Annan olla. :o
Time goes on, I wont.

Vilkku

Olipas hyvin sanottu, Saana. Se on harmi, että ihminen on rakennettu niin, että sitä aina huomaa miten tärkeitä jotkut asiat / ihmiset ovat vasta kun ne otetaan meiltä pois.

"You need the scars to see the truth in your mind."
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Pahamieli.

Eikä. En mie tiiä.

Katoin taas sitä kuvaa missä Toni ja Tuukka 'halaa'. Tuli mieleen, että ihan kaikki on mahollista. Ei. Mulla ei ole. Ei. Mutta se voi olla vaan ohimenevää. Toivottavasti. Ei tämmöstä jaksa. En mie. Miehän olen tavallinen partiotyttö. Mie en jaksa ennään tippua alas. Nouseminen on raskasta. Lähen kotia, seinät kaatuu päälle.  :'(
Time goes on, I wont.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.