ELÄMÄ ON KOHTA RAITEILLAAN

Aloittaja , tammikuu 22, 2002, 01:29:25

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Mulla on ikävä tapa nauraa tosi vakaville asioille. En voi sille mitään, se on mun tapani reagoida asioihin joihin en osaa reagoida. Eli ne iskee niin lujaa etten tiedä mitä tehdä, silloin alkaa naurattaa. Nauroin pitkään kun kuulin että entinen musiikinopettaja oli kuollut. Nyt se ei todellakaan enää naurata ja jäi huono fiilis siitä että sellasellekin asialle tullu joskus hymyiltyä...
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

mulla on ihan sama juttu, ja sit tuntee ittensä tosi hirveeks ihimiseks.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Mä en varmaan osais tehdä/sanoa mitään, jos joku kertois, että on tapahtunut jotakin kamalaa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

mä nauraisin. sit mä sanoisin, että älä valehtele ja nauraisin taas.
sit pikkuhiljaa uskoisin ja lakkaisin nauramasta, olisin vaan siinä sitte.

Vilkku

Minä en muutenkaan ole oikein niitä ihmisiä, jotka kamalia asioita kuullessaan alkaa itkeä tai huutaa. Päinvastoin, minä hiljenen jos asia on tarpeeksi vakava. En sano kenellekään mitään, vetäydyn vain omiin oloihini.
Hiljaa kävelisin moottoritielle ja jäisin istumaan.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minä taas rupean tuijottamaan toista kuin aavetta ja kysyn jotakin, jos osaan. Joskus kyllä saatan purskahtaa itkuun ja juosta huoneeseeni. Riippuu vähän asiasta.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

äh,nää on taas vähän vaikeita juttuja.jos joku mulle tulee sanomaan että joku on kuollut niin menen tosi hämilleni enkä oikein tiedä miten reakoida.pitäs jotain keksiä mitä sanoo,mutta kun se on niin vaikeeta tollasessa tilanteessa.mutta sitä en voi käsittää että "kaverini" tuli tässä eräs päivä sanomaan että hänen kaninsa kuoli ja sen jälkeen purskahti NAURUUN!!! eikä se ees ollu vitsi. mä en tajuu miten voi olla noin sydämettömiä ihmisiä!!!!!tulee paha mieli >:(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minä hymyilin, kun sanoin hamsterini kuolleen, mutta ekaksi itkin sitä jo etukäteen pari viikkoa. Se oli jotenkin helpotus päästä siitä sitten.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

ihmisillä on eri tapoja reaktioida kuolemaan. vaikka sitten kanin.

Hiltsu

Erillaisia tapoja reakoida kaikkeen.

kreisi_greippi

niinhän se on. esimerkiksi näille jutuille minä nyt nauran...vaikka kuolema on vakva asia.

Hiltsu

Minäkin tuossa nauroin jollekin, kun muut tuolla olivat surullisia.

KatjaRock

kyllähän kuolema on välillä helpottavaakin.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

niinhän se on. en  minä ainakaan jaksaisi täällä ikuisesti. mutta en kyllä vieläkään haluaisi kuolla. myöhemmin sitten.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.