Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

LainaaMitä mieltä metronomista? Mulle se aiheuttaa suunnattomat hermopaineet...

Kas tuossa edellinen kysymys ja vastaus kuuluu että metronomi on varmaan ihan kätevä laite, mutta niin ahdistava etten mie sellasta kykene käyttämään! Sellasta hirveän stressaavaa tikitystä :D


Oletko koulussasi/työpaikallasi aktiivinen? (= aina mukana talkoissa ja järjestämässä asioita vapaaehtoisesti omalla ajallaan)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Niin jos puhutaan asioiden järjestelemisestä ja vastuunotosta yhteisistä asioista vapaa-ajalla niin sellaiseen olen usein innokas osallistumaan kun tykään vallasta ;) mutten muuten kyllä ole kovin aktiivinen niinkuin koulutyöskentelyssä ellei aihe todella kiinnosta mua.

yksi kauneimmista hetkistäsi mitä olet kokenut?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

perkele, onnistuttiin availemaan uudet verse 3 samaan aikaan :P

kauneimmista hetkistä, sanotaan nyt viime heinäkuusta vaikka kaks viimestä yötä lieksassa. Ne oli oikein Ihania, kauniita, mukavia... en vaihtais pois!

Missä asennossa yleensä nukut?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hendu

Mahallaan aina kun mahollista!!

maailman hienoin tatska??
Temosen pomppubasso

Noidanmetsästäjä

Ehkä se on sen yhden jätkän melkein koko iho, ku on tatuoinnu sen täyteen leopardikuvioo....ite en kyl ottais ;D

Maistuuko olut hyvältä?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Wirtis

Joo, maistuu itseasiassa. Se on semmonen yleis kätevä seurajuoma mikä ei nouse päähän ja mikä on hyvää. Mä en ymmärrä porukan tätä bisse on pahaa juttua. Höpöhöpö!

Juotko enemmän nykyään kun on edullisenpaa ostella alkomahoolituotteita?

Noidanmetsästäjä

En oo ostanu Suomen kaupoista itselleni alkoholia kuin kerran tänä vuonna ku sai kaljaa 15€/kori (pantit included). Eli en voi sanoa lisänneeni kulutusta, sanotaan että on pysynyt korkeana ;)

Oletko käynyt ulkomailla hakemassa alkoholia veronalennuksen jälkeen?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

emmi

ite en oo käyny kun ikä ei ihan vielä riitä ostaan. mut mun kaveri toi mulle sieltä vähän juotavaa, ei paljoa :)

miksi?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

tähätähä? miksi mitä?

en tajunnu joten laitan uuden. toki tuohon edelliseenki saa vastata.  ;D

Kuulin että jostain (  ;D ) metsästä oli löytynyt pari päivää sitten hylätty koiran pentu. Mitä mieltä asiasta?
allekirjoittanut

apulantapeikko

no siis kamhalaa.. :( pentu parkaa..miulla on koiranpentu.

noh..[nyt tulee paha]..paras apulannan biisi ikinä?

Noidanmetsästäjä

Kyllä mulle se on Odotus.

Huonoin Apulannan biisi ikinä (tiedän ettei huonoja oikeastaan ole mutta valitse vähiten hyvä jos et muuten keksi)?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Lerppa

Sellanen biisi jota ei aina jaksa on Kolmiolääke, se johtuu siitä että luukutin kyseisen biisin loppuun parin viime vuoden aikana :D Tulee niinkun korvista...
Mutta Rai-Rai-Rai on se josta en ole koskaan pahemmin pitänyt, samoin kuin Valokuva.


seuraava?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Noidanmetsästäjä

Luulen et toi Rai-rai-rai saa suunnilleen kaikissa aikaan vastaavanlaisen reaktion ;) Albumeilla en oo pitäny juurikaan sellasista biiseistä kuin 005, Käärmeet ja Onttosydän......melodisesti tylsiä.

Otetaan vielä lisää mielipiteitä?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

emmi

hah, rai-rai-rai biisihän on ainakin mun mielestä hyvä!
mutta mutta *miettii kuumeisesti*
no perhana, ei nyt tullut oikeen mitään huonohkoa biisiä mieleen mutta onttosydän on kyllä munkin mielestä vähän sellanen ettei sitä oikeen jaksais kuunnella..

*välihuom tuulille*
tuo "miksi?" kysymys oli sellanen että siihen olis saanu vastata mitä haluaa jos olisi tajunnut  :D
*/välihuom*

onko tonnikala hyvää?  ;D
[laatukysymyksiä taas tähän aikaan aamusta  ;D ]
älä tunnusta jos sattuu

Noidanmetsästäjä

Kyl sitä syö mut en nauti siitä. Pitsassaki käytän paljon mieluummin nisäkkäiden lihaa...

Miksi (emmin tapaan ;))?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.