Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Juttelen kavereiden kanssa. Selaan viideltä foorumilta viestejä. Luen ja kirjoitan ficcejä, novelleja, lyriikoita... Etsin tietoa mietityttävistä asioista. Kaikenlaista. :)

Löydätkö itsesi usein jostain ilmeestä, jonka ei pitäisi näkyä?
( z.B. ruma ihminen tulee bussiin ja katsot häntä tajuamatta että naamallasi on inhoava ilme ja hän huomaa sen. )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

no itseään harvemmin näkee koko ajan peilistä joten vaikea sanoa näkyykö jotkut ajatukset ilmeinä kasvoiltani... ::) Luulen että jos vaikka näen jotain ällöttävää pystyn sen kätkemään, mutta jos vaikka joku vieressä oleva ihminen haisee aivan hirveälle se kyllä näkyy varmasti naamastani ;D
Ainiin sit mulla on outo reaktio johon en tiedä syytä, että aina kun kuulen jotain tosi kamalaa ja ikävää (kuten vaikka kuoleman tapaus) aivan ensiksi mun suu kääntyy hymyyn...Olen miettinyt mistä ihmeestä se refleksinomainen ilme tulee vaikka asia ei ole koskaan naurattanut tippaakaan...

Oletan että olet romanttinen.kerro joku romanttinen haavekuvasi?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Tjaa, olen enemmänkin realisti kuin vaaleanpunaisissa unelmissa elävä haihattelija. Mutta miksi realismi ei koskaan voisi olla kaunista ja romanttista? Mielestäni tunteen tekee ne aistimukset, joita reaalimaailma meille tarjoaa. Kaunis musiikki, hyvä kirja, tunne että on saanut jotain aikaiseksi, perjantai-iltapäivä... nämä ovat niitä arkipäivän romanttisia unelmia joita minulla on. En ole koskaan perustanut mistään dramatiikasta ja ihmissuhdepeleistä.

Aikaisemmin, silloin yläasteen aikoina olin vielä täysin romantisoitunut ihminen. Elättelin päivästä toiseen unelmia ja "sitten kun..." -ajatuksia. Kirjoitin kirjeen ja pistin sen postiin vanhalle ihastukselleni. Ei siihen mitään vastausta tietenkään tullut, mutta oli kiva elää hetken sydän syrjällään ja toteuttaa hellyysviettiä :D.

Minkälaisia romanttisia unelmia seuraavalla on?

[tuuli]

itse asiassa mä EN ole kauhean romanttinen. tai siis se mikä ''perinteisesti'' määritellään romantiikaksi; punaisia ja valkoisia kynttilöitä, liekitettyä lammasta, punaviiniä, valkoinen pöytäliina, tummapuku, klassista musiikkia, paljon viinin punaisia ruusuja jne jne, on mun mielestä hirveen naivia ja muovista!
en oikein osaa sanoo mikä sitte olis mulle romanttista, totahan se on, mitä äsken luettelin, mutta.. mä en vaan ole romanttinen ihminen. ehkä sitten niin. :D

ääärh... en keksi kysymystä niin heitän edelleen tän saman.. tai seuraava voi itse keksiä kysymyksen..
allekirjoittanut

punainen

Itseasiassa aika paha kysymys vaikka sitä esittäessäni aattelin et mun olis ainakin helppo vastata tohon mutta ei olekaan...Minusta tuollasesta viiniä kynttiläillallisella meiningistä on romanttisuus kaukana vaikka jos joku poika näkis mun takia sellasta vaivaa olisin tietenkin myyty..se romanttisuus on kuitenkin jokaisen päänsisällä mutta tietysti sitä voi höystää sellaisilla asioilla kuin musiikki, taide, luonto...että pääsee vielä enemmän tunnelmaan..sanon nyt yhdeksi vastaukseksi että jos joku ihminen laittaa pelkäämättä koko sielunsa, haaveensa, tunteensa ja sydämensä johonkin tekemäänsä.Voi olla aika pelottavaa mutta kuitenkin loppujen lopuksi kaunista..Ja perinteisiesti kuolema tietenkin niin konkreettisesti kuin symbolisestikin.. :P

lempikouluaineesi?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

musiikki, ehdottomasti musiikki! kuvataide hyvänä kakkosena.  :-*

katotko/katoitko linnanjuhlia? mitäpä mieltä kys. juhlista? puolesta vai vastaan?
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Katselin juu. Ei mulla ole mitään sitä vastaan.

Pystytkö sä puhumaan sun vanhempien kanssa? Millasista asioista?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Isä ei täällä enää asu. Eipä sen niin väliksikään, hyvä ettei tarvitse enää katsoa sen örveltämistä kännissä joka helvetin ilta. Äiti on suhteellisen hyväsydäminen ihminen. Tulemme juttuun, mutta mistään syvällisemmästä tai vähänkään "radikaalista" maailmankatsomuksesta on turha puhua. Hän on näet hyvin käytännönläheinen ja vanhoillinen.

Joskus mietin, millainen tulevaisuus minulla tulee olemaan, kun se perustava lähtökohta elämään murentuu jalkojen alta pois. Silloin alkaa epäillä myös itseään ja omaa tulevaisuutta. Miten validi se oma valinta tulevaisuuden opiskelupaikan suhteen on? Meinaan vaan, onhan se kivaa opiskella mielenkiintoisia asioita, mutta kuka siitä sinun opiskelustasi maksaa jotain? Entä jos ei saakaan tulevaisuudessa omaa koulutusta vastaavaa työtä?

Kysymys:
Miksi sinä aiot tai olet kouluttautumassa?

punkku

Oon vasta lukion ekalla enkä vielä tiedä minne täältä pyrin ::) haluisin isona varmaan joksikin muusikkomusavideo-ohjaajatoimittajaleffaohjaajataiteilijamuotisuunnittelijaopettajakätilöhyväntekijäteologiyrittäjäksi tai jotain sellasta :) Varmaan haluisin perustaa oman yrityksen koska en siedä kenenkään pomottelua ja mulla on mielstäni ideoita.

Sama seuraavalle!

maikki..

Sen takia olen täällä koulussa [amis-> radio- ja tv-työ], kun sitten kun ehkä joskus pääsen pois täältä niin saan tehä semmosta mikä minuu kiinnostaa kovasti. Eli siis miusta tulee luultavastikin myös semmonen elokuvamusiikkivideoohjaaja :).

sama vielä..

[tuuli]

muotisuunnittelijaks oon tosi pitkään halunnu, ja koska aika alkaa käydä vähiin niin sille alalle aijon tähdätä. haluisin oman firman!

ärsyttävin suomalainen näyttelijä?
allekirjoittanut

puska

Ehdottomasti Outi Alanen. Rasittava pikku piipittäjä, jonka ääni pusketaan vielä kaiken maailman lastenohjelmiin. Korvat särkyy siitä äänestä. Ja vielä se kalenterihässäkkä ja kaikki. Hyi mikä akka. (toivottavasti ei kenellekään sukua täällä tai mitään:D)

Milloin koit viimeksi suurta fyysistä nautintoa? (ehkä pienestä asiastakin)?  ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

amniinba.

samuli edelman. jos sitä nyt voi edes näyttelijäksi sannoo.

hmm. huonoin numerosi ikinä jostain kokeesta?
 ::)

amniinba.

oho. kävipäs hassusti. jatkakaa jostain,

:D

[tuuli]

LainaaMilloin koit viimeksi suurta fyysistä nautintoa? (ehkä pienestä asiastakin)?  ;)

fyysistä... kääk en mä vaan tiedä.. henkisiä nautintoja tulee vaan lähinnä mieleen, esimerkiks sillon ku sain paljon rahaa.  ;D

ja huonoin numero minkä olen saanut kokeesta... 5.  :D joskus ala-asteella maantiedon kokeesta ja yläasteella matikan kokeesta.

onko kivaa?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.