Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

Ha kolme samaan aikaan! Seuraava sai kaiketi vastata kaikkiin kyssiin...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Öööö...::) *muistelee* Kyllä varmaan radiosta. En ole kyllä varma.

VÄLIKOM.
Miun täytyy kyllä juuttuu tuohon alkohoolin käyttöön jonkin verran... Vielä puolivuotta sitten olin sellanen, että en koskaan koskekkaan alkoholiin, kun se ei antaisi minulle yhtään mitään. Ja ehdoton absolutisti koko elämäni, enkä koskaan ollut juonut kotisimaa vahvempaa. Paheksuin alkoholin käyttäjiä syvästi. Mutta nykyisin..ehkä about kerran kuukaudessa pidetään kaverin kanssa pikku siiderijuopottelut. Mutta meidän tyyli on sellanen, että ei juoda humalahakuisesti...En ole kyllä koskaan ymmärtänyt humalahakuista juomista...::) Me siis nautitaan pikku huppeli tilaan, jossa kaikki on mukavalla tavalla hauskaa ja seuraavana päivänä vielä muistaa kaiken. Pääsee vähäksi aikaa tästä maailamsta muualle. :) Ja juomat saadaan mukavasti kaverini vanhemmilta. ;) Varmaan saan jossain tulevaisuudessa maistella puna- ja valkoviiniä. :) sitä odotellessa...
VÄLIKOM.

Mitä on vasemmalla ja/tai oikealla puolellasi?

[tuuli]

jouhu, minulle on käynyt tuon alkoholin kanssa aivan samalla tavalla kuin sinulle. mutta osaan onneks tuntee rajani. ja loppujen lopuks on aivan sama juonko alkoholia, vai enkö juo, koska se ei muuta mielentilaani mitenkään.  :D

oikealla on piano ja vasemmalla mun huoneen ovi..

pistä nää paremmuus järjestykseen:

omena
appelsiini
banaani
kiivi
mandariini
suklaa :D
allekirjoittanut

punainen

Saanko sitten kysyä [tuuli] miksi sitten juoda jos se ei muuta mielentilaamitenkään ??? Eikös se kuitenki tuu kalliimmaksi kuin limulinja...Ellei sitten tykkää alkoholin mausta...

banaani
suklaa
mandariini
appelsiini
omena
kiivi

tykkäätkö A.W. Yrjänän lyriikoista?

emmi

anteeksi kun liusun aiheesta taas tuohon alkoholiin. Miä tykkään olla humalassa. siis semmosessa kivassa huppelissa jolloin kaikki asiat on hauskoja ja on muutenkin semmonen kiva olo, ja on vähän sosiaalisempi ja silleen. mut nyt muutaman kerran oon ollut niin armottoman huonossa kunnossa juuri sen takia kun oon nauttinut niitä vahvempia juomia enkä ole osannut hillitä sitä juomista koska niitä ei voi juoda samalla tavalla kuin siidereitä jne. ja vaikka mä olisin kuinka kännissä niin mä muistan silti aina seuraavana aamuna kaikki illan tapahtumat. ja olin myös kans joskus miljoona vuotta sillä linjalla että minä en juo, enkä sillon ymmärtänyt sellaista joka perjantai -juopottelua. Mutta täytyy myöntää että alkoholinvaikutuksen alaisena jossain määrin on kivaa, jos on liikaa niin se ei ole enää kivaa. ei todellakaan.
En kyllä nyt tiiä että mikä pointti täs kirjotuksessa oli mut wha eva ;)

niin ja vastaus siihen kysymykseen.
En ole edes paljoa perehtynyt a.w yrjänän lyriikoihin mut sen verran mitä oon noita radio"hittejä" kuullu niin on ne mun mielestä vähän outoja jollain tapaa..  ::) :)

pistetään taas tällanen pistä paremmuusjärjestykseen
limsa
siideri
maito
omenatuoremehu
vesi
kalja
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Vesi
Bisse
Limsa
Siideri
maito
omenatuoremehu

Oletko pilveä polttanut?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

LainaaSaanko sitten kysyä [tuuli] miksi sitten juoda jos se ei muuta mielentilaamitenkään ??? Eikös se kuitenki tuu kalliimmaksi kuin limulinja...Ellei sitten tykkää alkoholin mausta...

mausta nimenomaan. ja en mä nyt niin juoppo ole että itselleni viinoja ostelen.  :D

en ole polttanut pilveä.
sama seuraavalle, katotaan kuinka monta narkkaria tästäki sakista löytyy... :D
allekirjoittanut

En ole polttanut pilveä, mutta kaikkien narkkareiden yli saisi ajaa maansiirtokoneella. On se kumma jos elämästä ei selviä ilman aineita. Luuserit.

[[[ Tämä tila on varattu Punaisen onnittelemiseksi onnistuneesta elämänvalinnasta. Toivotan onnea ja menestystä valitsemallasi oikealla tiellä :) Tulen aina muistamaan peräänantamattomuutesi tärkeissä asioissa (sinullehan minun olisi se kortti pitänyt lähettää :()]]]

Pistetään nyt vielä kysymys kiertämään.

Wirtabiuha

taas näitä joista Heroiini, rauhottavat ja pilvi on ihan sama aine...

Oon mä joskus tai jotain...

ja seuraava, kiitos...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

jos alkoholi on mun mielestä samanlainen huume kuin kannabis tai heroiini ja tiedätte mun suhtautumisen alkoholiin niin tietenkään en ole kokeillut mitään muutakaan huumaavaa.Ei huumeiden käytöstä voi seurata kellekään mitään hyvää.

Ai kiitos Se Jätkälle kannustuksesta! :) olet sinäkin vaan aika harvinainen tapaus kun ei streittejä jätkiä liikaa ole ei todellakaan!Aion ainakin kaikkeni tehdä etten koskaan niin epätoivoiseksi tulisi että pulloon tarttuisin.hyvä olla vähän haasteita elämässä, kun muuten olen niin nautiskelijaluonne..

No pysytään vielä samassa aiheessa eli ootko kokeillu huumeita?

Lerppa

En ole kokeillut enkä usko kokeilevanikaan koskaan. Kuullu liikaa juttuja alkoholia vahvemmista. Hyviä ja huonoja.
Pilvi saattaa tulla maistamiskyseeseen joskus... Mahdollisesti.

Syötkö kaikkia jouluruokia vai jätätkö vaikkapas graavilohen tai sillit pois? ;)
Ja oletko maistanut gluteenittomia tuotteita? :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

en syö.. kaikki laatikot on ihan kamalia :(. Lohta mie kyllä tykkään syödä mutta en sitten tiiä mitä tuo graavilohi on :D. enkä ainakaan tietoisesti ole maistanu gluteenittomia tuotteita..

Kamalin jouluruoka?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hendu

LainaaEn ole polttanut pilveä, mutta kaikkien narkkareiden yli saisi ajaa maansiirtokoneella. On se kumma jos elämästä ei selviä ilman aineita. Luuserit.

[[[ Tämä tila on varattu Punaisen onnittelemiseksi onnistuneesta elämänvalinnasta. Toivotan onnea ja menestystä valitsemallasi oikealla tiellä :) Tulen aina muistamaan peräänantamattomuutesi tärkeissä asioissa (sinullehan minun olisi se kortti pitänyt lähettää :()]]]

Pistetään nyt vielä kysymys kiertämään.

Onneks olkoon Se Jätkä! Olet todella "kova" sälli! Mutta valitettavasti se ei tee susta parempaa ihmistä, vaikka vetäisit viel maito pannan! Eiks se oo ihan sama mitä kukin vetää??

Niin ja sama kysymys ;)
Temosen pomppubasso

jouhu

Ehkä se itse kinkku. (porkkanalaatikko on hyvvee!)

Mistä tuoksusta siulle tulee mieleen joulu vaikka keskellä kesää?

[tuuli]

LainaaOnneks olkoon Se Jätkä! Olet todella "kova" sälli! Mutta valitettavasti se ei tee susta parempaa ihmistä, vaikka vetäisit viel maito pannan! Eiks se oo ihan sama mitä kukin vetää??

samaa mieltä! jos mun kaverit ( ne parhaat ) on päättäny että ne haluaa kännätä joka toinen päivä, polttaa röökiä tai pilvee tai vaikka tehdä terrori-iskuja eiffel torniin, niin mikä mä olen niiden päätä kääntämään. kun mä en todellakaan ole mikään neuvoja psykologi ihminen ja jos rupeisin määräämään niiden elämää, niin tulis vaan riitaa. ne kelpaa mulle just sellasena kuin ne on! piste!

ja KANELISTA mulle tulee joulumieleen.

paras ja huonoin tv ohjelma tv2:LLA?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.