Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

Kalat!Ainakin muistaakseni sillä oli sama horoskooppimerkki kuin mulla... ;D

No sanopas Tonin Sipen ja Tuukan horoskooppimerkit!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Toni ja Tuukka on kai oinaita.. Sipe on vissiin jousimies. Luulisin...

Mikä maailmankulttuuri ( uusi tai vanha ) sinua kiehtoo eniten?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

no egypti oli tietysti kiehtova...niin ja kyllähän kiina oli todella pitkään vahva korkeakulttuuri johon olisi ihan hyvä tutustua ::)

tuukka on muuten härkä :) vaikka monis on laitettu et olis oinas, ja voisi hyvin ollakin syntymäpäivänsä perusteella, mutta tuukka on kyllä aivan selvä härkä, eikö vain!

Ärsyttävin teevee sarja mitä oot nähny?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[salzaa]

ärsyttävin tv-sarja... hömm. no ring-a-lingit ja vastaavathan on tosi ärsyttäviä, mut ei ne oo niinku sarjoja. sarjoista varmaan salkkarit ja kauniit ja rohkeet. molemmat on aivan sairaan ärsyttäviä, mut niitä on vaan pakko katsoa.

kato ikkunasta ulos, mitäs näkyy? ja onko joulufiilis?

emmi

sieltä ei näy yhtään mitään muutakun mustaa. on niin pimeetä.
Eikä ole kyllä vielä yhtään joulufiilis. Ehkä se tossa viikonloppuna tulee kun teen joulusiivouksen ja laitan kaikkii valohässäköitä huoneeseeni ja sit kun leivotaan pipareita. niistä se joulufiilis sitten yleensä tuleekin mulle.

koska teillä leivotaan pipareita ja tykkäätkö niistä?
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

*välikommentti*
Lainaatuukka on muuten härkä :)
Hassua miten paljon noissa  kooppien alku -ja loppumispäivissä on eroja lähteestä riippuen. :D Jotkut sanoo, että oinas on 21.3-19.4 ja toiset taas 22.3-20.4...  ::)
Mihin sitten pitäis uskoa, en tiedä. ;D
Horoskooppihan tulee siitä, että se tietty tähtikuvio on auringon kohdalla jonkun syntymän aikaan, mutta tähän maailmanaikaan ne kuviot ei auringon kanssa edes pidä paikkaansa... Että minkähän mukaan nuo päivät on edes asetettu ja millon? ;D
*/välikommentti*

Ei meillä leivota pipareita... ( Vanhemmat ei tahdo ylimäärästä makeaa ja mie olen keliaakikko, broidi taas ei välitä. ;D )
Mutta joskus kon olin pieni, niin ne leivottiin suunnilleen siinä viikkoa ennen joulua..

Uskotko horoskooppeihin? ( En tarkota naistenlehtien hupikooppeja, vaan ihan "oikeita". )

Olisipa lystikästä joskus nähdä sellainen Aito Ja Oikea® horoskooppi ;D. Ai niin, kenen mielestä oikea? :-/ Mutta siinäpä pulma! ??? Ehkäpä totuus horoskoopeissa onkin vain mielenliikkeitä! :D Asiat joita ne käsittelevät eivät liity faktoihin ;) Prinssi Rohkea tai "Certain Someone" voi olla kuka tahansa :-*

Paljonko menee Cooperin testissä?

Lerppa

( Tarkoitin niitä luonne analyysejä. ;) )

2200m sain viimeksi hölkkäiltyä... Mutta siitä on jo vuos ja oon nyt paljon pahemmassa rapakunnossa. :P

Seuraava?

[tuuli]

en ole juossut cooperia.
mutta oon uinu. ja uiden saan 600 metriä.

kuinkas seuraava on UINUT cooperin?
allekirjoittanut

emmi

en oo vissiin edes uinut coopperia.

onko joku asia jonka oot joskus tehnyt eikä se oo meinannut onnistua millään ja oot sen joutunut sitten montakertaa tekeen uudestaan eikä se siltikään oo onnitunut?
[oliko mahdollisimman monimutkanen kysymys  :P]
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Pienempänä tais olla ainakin paperihattu... Rupesin huutaa ja repimään sitä hattu paperii, kun ei onnistunut. Meni hermot... Ja sitten hiuksia en meinannut saaha renksuun... Nykyään ehkä tuolla koululla, kun yritin tehä metallitöissä korkinavaajaa, niin se ei luonnistunut yhtään. Enkä sitten koskaan ole saanut kunnollista oma tekemää korkinavaajaa. Siihenkin meni hermot...

Mitä rakastat eniten tässä maailmassa?

puska

Poikaystävääni. Heti hänen jälkeensä tulee paras luotettavin ystäväni. Mutta jos itse maailmasta puhutaan, rakastan auringon askuja. Mikään ei ole ihanampaa kuin istua merenrannassa ja katsoa auringon värjäämää merta. Meri, sitä rakastan. Onneksi asun sen vieressä.

Vietätkö liikaa aikaa tietokoneella?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

en. on joitaki jotka viettää vielä enemmän kuin mä.

mitä ostit viimeksi?
allekirjoittanut

Lerppa

Kaverin joululahjaan yhden osan. :)

Osaatko soittaa pan-huilua? ( Oletko koskaan soittanut? ;D )

Wirtabiuha

Joo, soittelin sitä ihan mieleissäni siihen asti, kunnes piskini söi sen. Mä olen oikeasti kovin musikaalinen, rakilla vaan ei ole sävelkorvaa.

Noniin, mikä on vittumaisinta mitä olet tänään joutunut kestämään?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.