Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

jouhu

Todennäköisesti asun kadulla...ja olen.
Tai sitten, jos hyvin käy niin olen käsityömuotoilijana...jossain. Asun todennäköisesti yksiössä ja iltaisin mietiskelen pimeässä huoneessa kaikkea turhaa kuunnellessani mahtavaa musaa.
Eli tosi tapahtumarikas...;D

Laitetaan vielä seuraavalle, kun ei jaksa miettii...  :P

emmi

mä oon sillon 37 ja varmaankin täysin alkoholisoitunut, elämään tylsistynyt pummi. Mutta kuitenkin luulen että se menee niin että olen elämään tylsistynyt yksiössä kissan kanssa asusteleva ja jossain hikisessä ompelimotehtaassa töissä tai sitten jossain muussa yhtä mielenkiintosessa. Eli siis todella kiinnostava elämä tiedossa mulla. Taidan mennä ladontaakse.
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

LainaaKYSYMYS OLI MUUTEN missä näet itsesi 20 VUODEN kuluttua eikä 10 VUODEN kuluttua. --> elleivät lerppa ja wirtis ole 6 ja 5 vuotiaita.  ;) joten mä nyt vastaan tuohon alkuperäiseen kysymykseen, eli missä näen itseni 20 vuoden kuluttua.
Hei mulla on lyhyt matikka! ;D

Ei ollut kysymystä...

Hommataanko teillä jouluksi kuusi kotiin? ( miksi/miksei? )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

juu kyllä kuusi on ihan must. tottakai meille hommataan kuusi. meillä on muovikuusikin, mutta laitamme sen naapuriin mummoni asuntoon, koskan he ovat vaarin kanssa tulleet vierailulle. tottakai kuusi täytyy olla, sehän nimen omaan luo sen joulu hengen!  :D

parasta/ärsyttävintä joulussa?
allekirjoittanut

puska

Parasta on juoluruuat ja lahjojen antaminen/SAAMINEN :D.
Huonoa joulussa on ajoittainen tylsyys ja se kun kaverit ovat jossain, eikä heitä näe..

Sama.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Kaupallisuus, joululaulut, teennäisyys ja hössötys on ärsyttävintä. Parasta joulu ruoat, se että joulu on vaan kerran vuodessa, vois olla harvemminkin... Ja lahjojen antaminen, jos keksii jotain oikeesti hienoa. Yleensä mä en tykkää saamistani lahjoista, on ne hetkellisesti ihan kivoja mutta yleensä niillä ei oikeesti tee mitään...

Paljonko sulla meni rahaa lahjoihin?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Hetkinen... ::) Nyt pitaa oikeesti miettii. Veikkaisin 20 eeroo, mutta hyvin mahdollista, ett' on enemmankin.

Mika tekee elamasta elamisen arvoista?

mustapiste

Varmaan musiikki ja ystävät...

Oletko koskaan soittanut joulupukin kuumalle linjalle? :D :D
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

en kyllä ole  :D
siis ihan oikeesti en oo.

joulu on kahden päivän päästä. mikä on fiilis?
älä tunnusta jos sattuu

puska

Ikinä ei ole joulu tullut näin yllättäen ja nopeaa. Ei ole oikein joulufiilistä vielä näkynyt. Jos se ensi yönä kirkossa tulisi.

Sama:D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

Ei ikävä kyllä ole!! Tullu kyllä tosi yllättäen! Mut kyllä se siitä..

Samaa.....!!!
Temosen pomppubasso

[tuuli]

juu on vähä hätäsesti tämä joulu tullu.. vois olla vasta ens viikolla, mut hyvä vaa et pääsee veks koulusta!

paras apulannan musiikkivideo?
allekirjoittanut

puska

Ehdottomasti Käännä se pois. Missään muussa videossa ei sovi niin hyvin musiikki ja kuva yhteen. Aivan UPEAAAA.

Mistä Apulannan videosta sitten pidät vähiten  :P
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

Mie tykkään käännä se pois videosta. Ja mietin että miksköhän tuukka ei siitä pidä, kun eikös se jossain niin sanonu..
Ja odotus video on kansa kiva. Ne on kai parhaimmat juu. :)

Mitä/millaista musiikkia nyt haluisit mieluiten kuunnella?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Maikki.

[No puska sitten kerkes eka! pöh.
vastatkoon seuraava molempiin :)]
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.