Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

Helva

-Tehosekoitin - Hyviä biisejä varsinkin tämä uusin Lupaan!
-Nightwish - Taivaallista musiikkia varsinkin livenä!
-Sonata Arctica - En oo pahemmin kuunnellut/kuullut ko. yhtyettä, niin en viitti sanoo mitään..
-Zen Cafe - Aluksi vihasin kyseistä bändiä, mutta nykyisin kuuntelen ihan mielelläni.. Mutta ei liian isoina annoksina..  :)
-Maija Vilkkumaa - Loistava biisien tekijä!
-Finntroll - Vaikka paljon raskasta musiikkiakin kuuntelen, ei Finntroll oo oikeen iskeny..
-Hanna Pakarinen - Kai Hanna ihan hyvä laulaan on, mut mua itteeni hämää se et miten se on julkisuuteen noussut.. En oikeen pidä noista idols/popstars jutuista..
-David Bowie - Veli tykkää - Minä en  :)

Seuraava vois kertoo mielipiteensä seuraavista:
-Slipknot
-Inis
-Tool
-Antti Tuisku
-Marilyn Manson
-Nine Inch Nails
-A Perfect Circle

Lerppa

Slipknot -Äijillä ei ole munaa näyttää naamojaan :P En pahemmin heidän musiikistaan pidä...
Inis -Tästä on paha sanoa, kun olen kuullut vain muutaman biisin.
Tool -Tool on hyvin hyvä. Varsinkin Lateralus alpyymi on jotakin vailla vertaansa ;)
Antti Tuisku -Onhan se hyvä että 9vuotiailla tytöillä on hyviä esikuvia xD ..en yhtään pidä "tehdään tähti" -meinigistä.
Marilyn Manson -Sillä miehellä on todella kaunis puhe-ääni. Musiikkia en ole kuullut, valitettavasti.
Nine Inch Nails -Erittäin psykedeelistä musiikkia etten sanoisi. Jotkun kipaleet on "ihan ok" ja toiset vähän huonompia. Ei mikään lempibändi, mutta kuuntelee.
A Perfect Circle -Tästä en ole tainnut koskaan kuulla...

No, sama vielä seuraavalle.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Slipknot-Musa menettelee.Samaa mieltä kans että ei niillä kyllä hirveesti oo munaa.Helppoahan se sieltä maskin takaa on laukoa vaikka mitä!
Inis-En oo kuullu kovin montaa tyyppiä mutta kiinnostaa kyllä Y-P:n takia :)
Tool-Nähny vaan pari musavideota joista sain sen käsityksen että aika tekotaiteellista touhua,muka rankkaa mun mielestä...
Antti Tuisku-Käy kyllä vähän sääliksi poikaa se on kova se pudotus sieltä huipulta ja varsinkaan kun ei ole kuorta suojaamaan.Ei tällaisella musan kaa oo mitään tekemistä.Ikävää.
Marilyn Manson-Mielenkiintoinen persoona ja vaikuttaa aika fiksulta tyypiltä mutta musa nyt ei ole kovin kaksista.
Nine Inch Nails-Sellasta tunnelmointia.Just sellasta ihan ok musaa...
A Perfect Circle-Nimen oon vaan kuullu...

Jatketaan sit samal linjal...Mitä mieltä?

Tommi Läntinen
The Smashing Pumpkins
Björk
irina
The Rasmus
Neil Young
Snoop Doggy Dogg
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

Toomi läntinen: Pari hyvää kipaletta, mutta ei minun makuuni! Hienot hiukset ;D
The smashing pumpkins: En tietoisesti tiedä yhtään kipaletta! kuullostaa rankalta. veikkaan et 40 kybäsii äijjii:)!
Björk: En tykkää, enkä tajua miks se on niin suosittu. Ja muutenkin sairaan/kippen näkönen!
Irina: Tykkään tosi paljon! Etenkin lyriikoista, mut tonihan on avittanut eli se voi olla syynä. Hyvä keikka fiilis! Hyvä-näkönen leidi;)!
The rasmus: Tykkään vaikka oon kova jätkä;) Toivottavasti kukaan kaveri ei lue tätä:)! Mut tykkään siis muutamsta kappaleesta. Hyvä livenä!
Neil Young: Sama pätee tällä, en siis tiedosta yhtään biisiä! Kuulostaa vanhalta äijältä!
Snoop dogg: Junnuna tykkäsin , eli ylä-asteel! Mut sekin tais olla joku vaihe elämässä! Enään en tykkää yhtään!

Jatketaan viel samal, ku tää on hauskaa!!
The Roots?
CMX?
Wu-tang?
Ripsipiirakka?
The Crash?
Kent?
Avain?
Temosen pomppubasso

emmi

The roots = en oo kuullu ku yhen biisin ja en tykännyt.
Cmx = hyvä bändi.
wu-tang = en oo ikin kuullukkaan.
Ripsipiirakka = omistan niitten "ota mut" ep:n se on ihan hyvä, tosin ne ei oo ees niitten omia biisejä  :P muutenpa en kauheesti diggaile.
The crash = en tykkää, Teemun ääni on ihan kauhee!
Kent = mmm, muutama hyvä biisi.
Avain = no yök. en tod. tykkää. räppi ei oo mun musaa.

laitetaan sama seuraavalle :)
älä tunnusta jos sattuu

hande^

The roots = en oo kuullu koko bändistä.
Cmx = kuullut olen muutaman biisin. Ihan ok.
wu-tang = ei oo kuullu koko bändistä
Ripsipiirakka = soundi hyvä, sanat kusee
The crash = Tykkään, musta Teemulla on ihana persoonallinen ääni.
Kent = Kuullut muutaman hittibiisin, ei mielestäni mikään erikoinen
Avain = sanon hyi, koska tiedän, että se on räppiä... :(

Minkä biisin kuulit viimeksi?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

indican scarlet ja kuuntelen sitä vieläkin.

oliko hurja viikonloppu?
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

No, eipä oikeestaan... Kotona kykkimistä. Patsi rupes vähän pelottaa, kun yks meijän luokkalinen sano, että on nähny miut monta kertaa ja mie en muista nähneeni sitä....

Mikä sinnuu pelottaa?  

Maikkii...

Että tulen hulluksi.

Mikä suututtaa kaikkein eniten nytten? [pakko suututtaa joku.]

punainen

Lähenevä koeviikko tai ei se kyllä suututa vaan stressaa vaan :P Mut eilen mua suututti toi levarin boardi >:(Ai nii ja eilen kans mua ärsytti kun mun äiti ja pikkusisko ei osaa käyttää meidän nauhuria ja eilenkin jouduin nauhoittaa niille jotain.Ja sitte kun sitä ei ollut tullutkaan nauhalle niin sai kauheet huudot että ihan tahallani olisin kämminy!Mä olin että prkl opetelkaa itte käyttämään noita laitteita jos mun jälki ei miellytä! >:(

Sano joku bändi tai artsiti jonka lyriikat kusee pahasti?Siis sellainen jonka musaa kyllä kuuntelisit ehkä mielelläsi jos sanoitukset olisivat vain paremmat...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Unillubi. Jotenkin ne sanoitukset eivät vain iske minuun..

Mitä mieltä olet hipeistä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

hipit on ihmisiä siinä kuin muutkin. eipä ne mun elämää haittaa.

kummasta päästä aukaset banaanin?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Hipeistä... Hmm.. ei kai mitään vikaa, jos mä olisin elänyt hippi aikaan, oilisin varmasti pakannut Lerpan, itseni ja kitarat Lerpan pakuun ja ajellut ympäri eurooppaa kukkaa poltellen... Hippi vaatteet päällä...

Gootit ovat pellejä, eikö niin?
  Paras laulu tyyli? - kiljua kurkkusuorana punkkia? Laulaa kauniisti klassista? muita vaihtoehtoja...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

Joo no noihin hippeihi mä en kommentoi... tai no iha vähä-> se ärsyttää jos joku vaan pukeutuu niinku hipit ja huudattaa kaikille sitä, mutta ei sitte asennoidu niinku hipit.

Gootit on hienoo porukkaa. Iha tajuttoman hienon näköstä jos joku pukeutuu viininpunaiseen korsettiin tai satiini mekkoon. Ne on tyylikästä porukkaa, ei lainkaan pellejä.

Öö.. paras laulutyyli... Mä tykkään kun joku laulaa suhteellisen puhtaasti ja mahdollisimman huolitellusti-> käyttää vibraattoa ja nyansseja, myös pop musiikissa!
Mutta jos biisi on hyvä niin ei se haittaa jos se laulaja on vähä surkeempi. ;)

Mikä oli kivointa viime kesässä?
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Lieksa kuukaus. ja sellanen 195cm pitkä, 19v. poika :) Se oli parasta. Oli  :'(

Mitäs meinaat Syyslomalla?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.