Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

Apulanta (<3 rakastaa)
The Smashing Pumpkins (=tällaista varten musa on keksitty,digannu yheksän vuotiaasta asti)
Negative (kolmonen on paha ja tuulinen paikka,täs vois olla 20 muutakin bändii,mut siksi Negative kun se soi mulla päässä ja oon todella nyt ihastunu yhteen niiden biisiin..)

Sama nyt vieläkin...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

apulanta, 69eyes ja misfits. aah<3

en keksi, siis sama
älä tunnusta jos sattuu

adalmiina

apulanta,stratovarius,killer...
voice outista(joka nyt tulee telkusta)tällanen kysymys,et ootko töhertäny vessan seinään?

Maikki.

enpä ole.

milloin nauroit viimeksi ja miksi? :>
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

adalmiina

viime maanantaina,kun katoin 70`showta,joka alko taas  :D
(ihan huippu ohjelma ja huippu tyypit)
sininen vai punainen?

[tuuli]

paha kysymys! no... farkun sininen! eiku... PUNANEN! joo punanen.

urheiluruutu vai uutiset?
allekirjoittanut

Lerppa

Uutiset ehdottomasti! - Kuka nyt urheiluruudulla mitään tekee. :P

Oletko ollut ambulanssissa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hendu

En oo ollu!!!

ootko ollu putkassa tai sorilla?
Temosen pomppubasso

[tuuli]

olen, mutta vain vierailulla.  ;) partion kanssa käytiin poliisiasemalla ja päästiin käymään putkassa. monessakin!  :D

ja ambulanssissa oon kans ollu! ihan potilaana, tosin.

sama........
allekirjoittanut

adalmiina

oon vieraillu helsingin pasilan putkassa.. :)
oletko saanut sakkoja?

jouhu

En ole saanut. (vaikka jalkakäytävällä olen aina pyöräilly. muutamaa kertaa ottamatta lukuun. sakotetaanko jalkakäytävällä pyöräilystä? ::))

Mitkä fiilikset nyt Tuukan lähtemisen jälkeen basson varresta?

punainen

Pitipä se tämäkin päivä vielä kokea :'( Tää on vaan niin kauheeta kun nyt tuntuu että pitäs jättää tuukka johonkin menneeseen muotoon, mutta ei ei ei! Tuukka=Apulannan baisisti en hyväksy sanaa ex-basisti,se sana on paha.

On niin surullinen olo eikä oo muuta ajatellukaan tänä iltana. :'(Ei pitäs kiintyy liikaa asioihin ei pitäs luottaa liikaa ihmisiin.meille annettiin vielä vähän aika sitten ymmärtää että kaikki on hyvin ja odotin niin ilosena tulevaa ja nyt tollanen pommi.Tietenkin toivon et Tuukka saa tehä sitä mktä haluaa ja on onnellinen mutta en voi olla silti toivomatta että Tuukka palaisi vielä bassonvarteen. Miks just nyt kun kaikki piti olla hyvin?

Pää on nyt niin tän asian vallassa ettei oikeen muuta pysty aattelee joten seuraavalle sama...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Ottaahan tuo tietty päähän, kun sitä miestä näkis varsin mielellään lavalla ja levyn kansissa sekä haastatteluissa, mutta Tuukan kannalta hyvä että näin. :)

Pistetään nyt vielä sama.

*muoks*
Ehkä tuosta aiheesta voi jauhaa tarpeeksi toisaalla, joten kysytään mielummin, että millanen on sun viikonloppu tavallisesti?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pasi

siis tavallisesi?? hmm... lauantaina(kuten tänään) herään pää kipeänä huoneen lattialta,no ei ehkä joka lauantai mutta tässä justiin muistelin koska viimeksi näin ei ole käynyt ja se taisi tapahtua joskus viime vuonna, mutta perjantai on yleensä paras päivä bilettää ;) kerään voimia tulevaan viikkoon, ja vietän aikaa kavereiden kanssa, katson elokuvia ja mietin maailman menoa :)

laitetaan sama vielä seuraavallekin!!

adalmiina

lenkkeilyä,kavereita,tv-ohjelmia=tavallinen viikonloppu(joita on n.joka toinen/kolmas viikonloppu)
mut sitte tapahtumien mukaan biletystä tai laskettelua tai mitä millonki...
mitäs seuraava?miten vietit tätä v-loppua?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.