Uus albumi ja sen tyyli

Aloittaja KarmS, tammikuu 06, 2004, 06:07:41

« edellinen - seuraava »

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Onkoha Tonista muuten tullu jo liian "aikuinen" ko se ei o tehny kolmeen vuoteen yhtään diibadaaba-biisiä  :-/

Sehän olis itseasiassa sairaan hyvä juttu jos pari biisiä olis kunnon kasariheviä :D
Kun ei noita diibadaaboja varmaan enää tule, ni jotain tällasta vaihtelua sit 8)

*jaan kaipaamaan diibadaaboja ma..*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Mutta hyvähän sitä sillontällön on muuttua.  ::) Täytyy kyllä myöntää, että tulee näitä aikasempia tuotoksia vähän ikävä..., jos tai kun ei tule sitä sellasta enään.
Mutta....pääasia, että musiikki on hyvää! :)

Silti_Onnellinen

välillä tulee ikävä vanhaa apulantaa... niitten musa menee mielestäni kaupallisempaan suuntaan...tai siis sillee..no kun vertaa Hiekka -levyä vaikka Kolmoseen tai Attackkiin..no joo. Ei kukaan varmaan tajunnu.
Kaipaan sitä kapinallista bändiä jota todella ei suoraan lähetyksen voi ottaa ;)
tietty kun tyypit vanhenee, niin musakin siinä muuttuu ja muutenkin...en silti sanoisi, että se on kuitenkaan huonoa..
tykkäilin vain vanhasta meiningistä enemmän.
mutta uutta odottelen innolla  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Ai, niitä aikoja.... :D
Mutta voihan niitä aina muistella, vaikka ei saakkaan sitä aikaa takaisin.  :)

punainen

Mä pelkään tulevani vanhaksi kun alkaa tuntua että ennen oli kaikki paremmin...Vaik mun mielestä Apulanta on musiikillisesti kehittynyt ihan hyvään suuntaan, on niissä vanhoissa biiseissä aina jotain saavuttamatonta taikaa, johtuen varmaan siitä että vanhat biisit tuo muistoja mieleen sieltä "kultaisesta nuoruudesta".

Nauttikaamme tästä hetkestä!Kyllä näitä Hiekka-levynkin biisejä viiden vuoden päästä haikeudella muistelee 8)

emmi

Lainaavälillä tulee ikävä vanhaa apulantaa... niitten musa menee mielestäni kaupallisempaan suuntaan...tai siis sillee..no kun vertaa Hiekka -levyä vaikka Kolmoseen tai Attackkiin..no joo. Ei kukaan varmaan tajunnu.
Kaipaan sitä kapinallista bändiä jota todella ei suoraan lähetyksen voi ottaa ;)
tietty kun tyypit vanhenee, niin musakin siinä muuttuu ja muutenkin...en silti sanoisi, että se on kuitenkaan huonoa..
tykkäilin vain vanhasta meiningistä enemmän.
mutta uutta odottelen innolla  ;D

mä oon kans tota mieltä et tuntus vähän et apulanta olis menossa sinne kaupallisempaan päin.. :-/ mikä on tosi surullista.. on ikävä sitä vanhaa apulantaa :) [ei tietenkään nykysessä mitn vikaa oo]
älä tunnusta jos sattuu

puska

Niin, eihän sitä tuollaista hommaa saisi liian tosissaan ottaa minun mielestäni. No jaa, minä nyt en osaa pukea taaskaan sanoiksi sitä mitä ajattelen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

maigi..

mulla ei oo kyllä mitään sitä nykyistä apulantaakaan vastaan.. voihan olla että on vähän muuttunut mutta kaikkihan me vähän muututaan ku ikää tulee lisää

Wirtabiuha

Samaa mieltä olen..

kaikesta tulee aina ajan myötä sovinnaista ja konservatiivistä... siksi mä tapan itseni ennen kun joudun siihen pisteeseen ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

aikusena on varmaan ihan mukavaa. ainaki vois kuvitella. mie olen ainaki niin tosi täynnä tätä opiskelijan rahatilannetta että voisin vaikka muuttua konservatiiviseksi sossumuoriksi.  ::) ehkä.
Time goes on, I wont.

Tappaja.

punainen

Musta vaan tuntuu joteski et nuoruus (13-25 tai jotain sellast...) on vaan parasta aikaa, ainakin kun kattelee näitä aikuisia...on löytäny oman kolonsa tässä yhteiskunnassa,sen kiltisti hyväksyen,elää turvattua ja tasapainoista elämää...hyi helsinki,sanon minä!No ehkä mä tajuun paremmin heitä kunoon samas pistees,mut toivottavasti se on vielä valovuosien päässä!

En halunnu hairahtaa aiheest,ärsyttää tää elämä vaan toisinaan.

niin studioääntelyt lupaa ainakin hyvää! Toivottavasti eivät vaan liikaa silottelisi saundeja ja päätyisi liian tuttuihin ratkaisuihin,yllätykset on aina tervettulleita!

Tappaja.

niin studioääntelyt lupaa ainakin hyvää! Toivottavasti eivät vaan liikaa silottelisi saundeja ja päätyisi liian tuttuihin ratkaisuihin,yllätykset on aina tervettulleita!
 Yhdyn tähän täysin. :)

jouhu

Tuosta uudesta alpyymista...
En ole kyllä yhtään varma, mutta levareitten keskustelussa joku muistaakseni kertoi kuulleensa jotain vihiä, että levy ilmestyis helmikuussa.  ::) En sitten tiiä miten paikkansa tuo pitää.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.