keikoilla ahistaa mitä tehdä?

Aloittaja Riitu, toukokuu 06, 2003, 10:26:39

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Varsinkin festarikeikoilla saattaa ahdistaa kun siellä on vaan niin paljon jengiä ja viina näyttelee aika suurta roolia...mut mun mielestä sillon pitää vaan ite lähtee täysillä mukaan siihen juttuun. Jos sä jäät paikalles seisomaan kun muut riehuu ja hyppii ja meinaa kaataa sut niin varmasti ahdistaa enemmän. Hyppii ja pogoilee vaan niin kyl se siitä 8)

Oon joskus raivostunu keikoilla kun jotkut on tosi v*ttumaisia, yrittää puskee väkisin eteen takaa tai jotain ja sit on lähteny sellanen riehuminen et huh :P Siis lähinnä järjetön pogoilu ;D

pasi

Lainaa
Oon joskus raivostunu keikoilla kun jotkut on tosi v*ttumaisia, yrittää puskee väkisin eteen takaa tai jotain ja sit on lähteny sellanen riehuminen et huh :P Siis lähinnä järjetön pogoilu ;D
tuo vituttaa eniten kun olet eturivissä ja siinä sit saat kokoajan puollustaa paikkaasi, ja jos jotkut neidit ei saa tahtoaan läpi alkaa takaa kuulumaan seuraavaa: vitun homo, vitun homo, mun poikakaveri tulee hakkaamaan sut tai mä oon kuunnellut apulantaa kauemmin kuin sä :) ja tuostapa tuli mieleeni taas alavuden nuoriseuran tapahtuma.. apis soitti täydellä tehollaan, joku jätkä yritti väkisin eturiviin, tuukka ponnahti lavan reunaan ja otti jätkää olkapäästä kiinni ja järkkärit hoiti loput..eivät tyttöset menettäneet paikkaansa :)

Reikaleipa

Kuinka moni oli Provinssissa kattomassa Slipknottia? Minä, tokassa rivissä.  ;)

Se oli niin että ku eka biisi alko, koko takana oleva yleisö ryntäs eteenpäin ja edessäolijat jäi puristuksiin. Silti jotenki nautin siitä iha yleettömästi. Siinä ku adrenaliini (vai mitenkä se kirjotetaan  ;D) viraa niin kummasti unohtuu ahdistus ja alkaa kokemaan ihan uudella tavalla sen tungoksen. Kyllä se sitten oli hienoa. :)

blind_eye

LainaaKuinka moni oli Provinssissa kattomassa Slipknottia? Minä, tokassa rivissä.  ;)

Se oli niin että ku eka biisi alko, koko takana oleva yleisö ryntäs eteenpäin ja edessäolijat jäi puristuksiin. Silti jotenki nautin siitä iha yleettömästi. Siinä ku adrenaliini (vai mitenkä se kirjotetaan  ;D) viraa niin kummasti unohtuu ahdistus ja alkaa kokemaan ihan uudella tavalla sen tungoksen. Kyllä se sitten oli hienoa. :)
Minä olin, eturivissä. Siinä tais vähän kylkiluut raksahdella
 ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Reikaleipa

Pyydän nöyrästi anteeksi jos liiskasin sut.  :)

blind_eye

Hm.. Missäpäin olit katsomassa sitä? ;D
Siis kummalla puolella sitä lavaa? Tai siinä keskellähän oli sellainen 'syvennys'.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.