Kesäkesä

Aloittaja Lerppa, toukokuu 06, 2005, 07:12:43

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Mitäs väki on tekemässä kesällä? Onko töitä vai lomaa ja aiotteko mille kaikille festareille? Taikka mökille josko menossa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Noh noh. Eipä tässä kummempia suunnitelmia ole. Mahdollisimman ruskean ihon aion rannalla hankkia. Ja Qstockiinhan sitä sitten heinäkuussa suunnataan, näkee Apulannanki sitte.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Miulla ei ole oikeestaan mitään vielä suunnitteilla, mutta ilosaarirokkiin ainakin menen. Hih, tänään kävin ostaa lipun.. Ajattelin, että kesällä olis kiva jos pääsisi vähän pyörimään Helsingissä, mutta en tiiä kun ei oikein ole porukkaa kenen kanssa lähtee ja yksinään ei viitti lähtee mihinkään.

Wirtabiuha

Oon ekan viikon lomasta protulla, sitten siitä eteenpäin oon kuukauden duunissa. tai en tie kun eilen oli työhaastattelu mutta uskoisin pääseväni sinne. Sitten kun sieltä pääsen mulla on 15päivää lomaa ja sitten menen toiseen paikkaan duuniin kuukaudeksi. ja tossa välissä ois tarkotus provinssiin mennä ja mielellään ilosaareen.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

emmi

Mulla ei muita suunnitelmia muutakun provinssiin lauantaiks sisään ja katsoo nyt jos sinne viittis mennä sit ulkopuolelle muiksi päiviksi.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

festareille. ei oo viel liiemmin mietitty, että minne, mutta parhaan kaverin kanssa ollaan lähdössä jonnekin. ehkä ankkaan.
avril lavigne ois hieno nähdä livenä.
puuhamaahan ois ihana mennä!  :-*
sit teen mökillä töitä, jotta saan rahat noihin..
allekirjoittanut

Lerppa

Hoh. Mie taas kaupittelen kesäkuussa A-Lehtiä niin kauan kun hermot sietää. ;D Toivon että saan siitä edes jonkun verran rahaa..
Että sanokaa heti jos haluutte tilata esim. Suosikin, Soundin tai Cosmopolitanin. xP
Kaikkea sitä tekeekin kun ei muita vaihtoehtoja rahan saamiseksi ole...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

LainaaHoh. Mie taas kaupittelen kesäkuussa A-Lehtiä niin kauan kun hermot sietää. ;D Toivon että saan siitä edes jonkun verran rahaa..
Että sanokaa heti jos haluutte tilata esim. Suosikin, Soundin tai Cosmopolitanin. xP
Kaikkea sitä tekeekin kun ei muita vaihtoehtoja rahan saamiseksi ole...

ootko PUHELINMYYJÄ?!!  :D
allekirjoittanut

Maikki.

Haluisin töitä, vaan en saa. Helsingissä aion olla jonkun aikaa. Aion tehä jotain mielenkiintoista. Kuopiorokkiin ainakin menen ja sitten johki muualle. Ja laitan tukkani oman väriseksi enkä värjää sitä toivottavasti enään koskaan. Tulis jo se kesä.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

maijja

niin. eilen tuossa juuri katselin keikkatarjontaa ja ehkä voisi ilosaareen lähtiä ainaki sunnuntaiksi. (seuraavana päivänä synttärit) ja sitten isän kanssa s-joen vauhtiajoihin. taitaa käydä niin että tämä menee konsertin puolle ja isä jää katselemaan pappatuntureitaan. kerrankin joku "yhteinen" juttu samassa paikassa.

Muista vestareista en sitte tiijä. pitää nyt katella, mihin sitä mennöö. Paitsi sitten tietysti qstokkiin! pisteet qstockin järjestäjille kun ovat pojat saaneet sinnekin päin maailmaa.

Muuten kesällä norjaan viikoksi lähden niinkuin aina ennenkin. hevoskilpailuissa varmaan ramppaan tai jos en jaksa niin sitten varmaan mut revitään mukaan.

Ajattelin mahollisimman paljo kiertää suomia tänä kesänä. ja nuo pienemmät vestarit johon a-lauta on menossa niin kiinnostaisi. rahaa ei kyllä ole, mutta eiköhän se järjesty, onneksi pientä kesä hommaa olen saanut hommattua.
Sisällä syntyy syöpä.

Painkiller

Kesä..*odottelee jo haikeana*..

Mulla menee varmaan aika paljon aikaa töissä kun tuurailee kesälomalaisia, itellä ei sit oikeestaan oo lomaa ollenkaan..heinäkuussa poikaystävä pääsee poijes sieltä helvetin intistä, sitä täs jo kuumeisesti odotellaan. Joillekin festareille olis kiva lähteä, mut en tiedä ehitäänks me sit enää mihkään..ilosaaresta oli puhetta, Backyard Babies houkuttais..ja onhan sitä sit Ankka. Ja beach party tieteskii. Kattoo nyt mitä keksii. On kesä mahtavaa aikaa vaikkei olis mitään suunnitelmia :) Voi vitsi sentään..kesä..tuu jo :'( :)

bela_b

no on jo tulemas  :) :) 16 astetta tänään  8)

mun pitää lähteä takaisin saksaan heinäkuussa  :-/ mut ennen matkustan viel 3 viikkoa tääl suomessa.
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

Painkiller

Lainaano on jo tulemas  :) :) 16 astetta tänään  8)

Niin, onhan tuol ulkona jo vähän kesä :D

Noidanmetsästäjä

Uuuuhhh.....on se hyvä et on lämmin!!!!!!! 8) 8) 8) 8)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

jouhu

Hyvä että jossain on! Jee, jotain 5 astetta lämmintä. *kalikali*



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.