Lasten suusta...

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 16, 2003, 06:28:33

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Suurin osa teistä varmaan on joskus kuullu kun joku lapsi möläyttää/tekee jotain hassua, joten kertokaapa niitä tänne niin muutkin pääsevät naureskelemaan :)

tässä on muutama (...nää on lehdestä);
* "Kun kello on kaksitoista, kaikki kääntyvät Mekkaan päin ja purevat maton hapsuja."
* "Jos on metsässä ja aivot putoavat ulos, ei löydä enää kotiin koska ei voi ajatella selvästi."
* "Ihmisellä on monenlaista nahkaa. Esinahka on edessä ja takanahka on takana."
* "Pankit jakaa rahaa ihmisille, mutta isä saa sitä töistä"
* "Ne lehmät, jotka juoksevat eniten ja ravistelevat utareitaan,tekevät jogurttia."
* "Isoäiti on sellainen, jonka kautta koko suku on tullut ulos. Siksi ei ole niin kummallista, että hänen nahkansa vähän lerppuu."
 ;D
*miettii jos muistaisi omia juttuja kerrottavaksi*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Ratikassa, mannerheimin patsaan kohalla, pikkupoika kysy sen äidiltä että mikä toi on? Sen äiti sitten että se on mannerheim... Ja pikku kersa vielä että, Niin mut mikä sen selässä on? Ihan toimivaa... Mulla oli hauskaa...

-luin toata ja totesin että siitä ei saa mitään selvää... No yrittäkää-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

*esinahka ja takanahka* ;D päivän naurut..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Kyllä mä...kai ymmärsin ton mannerheim jutun.... ::)

Lerppa

Mun veli oli isän kanssa työpaikalla ruokalassa, sitten siihen tulee isän työkamu utelemaan näiden mielipidettä uudesta kampauksestaan, ja mun veli sinisilmäsenä että "täti näyttää ihan mörrimöykyltä" ;D (se kampaus oli aivan kamala kuulemma ;D ) -lasten suusta se totuus tulee..- ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Aika jännä... ;D
Mutta, hyvähän se on, kun joku sanoo sen oman mielipiteensä rehellisesti suoraan... ::)

Lerppa

Ei ehkä aina ;)
   Mä sanon aina suoraan, kun en osaa piilovittulla sen enempää kuin ymmärtää sitä, tai kierrellä.... siitä on tullut aika paljon ajan myötä ongelmia ;D Onneksi parhaat kamut kumminkin tajuaa jo olla kyselemättä multa jos tietävät että joku vaate ei tosiaan sovi ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ehkei aina silleen, mutta... Ihmiselle joka arvostaa toisen rehellisyyttä, niin sille varmaan kiva, mutta ei kaikki tykkää jos sanoo kaiken suoraan armotta..

KristalliEnkeli

yks päivä me laulettiin isosysterin kans keittiössä ja kohta kuului olohuoneesta vihainen huuto "olkaa hiljaa shielä!!". Mun siskontyttö, joka 2v, katto muumeja ja ei tainnu pitää meidän laulutaidoista...
mut tää oli kyl enemmän semmosta tilanne komiikkaa eikä se enää naurata,mut aattelin vaan kertoo....mun siskontyttö on semmonen komentelija :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

*tuuli

wirtis---> nyt tuli taas päivän naurut naurettua tolla marski jutulla.  ;D

iinuu

mun pikkuveli koittaa aina olla niin järkevä kun se on nyt oppinut paljon uusia sanoja. Kerran sitte tapani mukaan istuin koneella ja veli sitten tuli siihen ja ärsytti mua oikein kunnolla (niinkuin sillä on tapana) sitten mä passitin sen jo kerran ulos huoneesta, mutta se tuli takasin, ja mä sitten kysyin, että: ärsytätkö sä vielä? siihen se sano, että: no mun äly nyt vaan on semmonen, että mä ärsytän! :D mua toi nauratti hirmusesti. XD ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Tokya

enpä tiedä olenko kovin hauska penikka ollut, mutta usein olen äidille veljestä kannellut.

kävelin portaita ja huusin kovaan ääneen:
"Toi sun poikas on oikea imbessiili!" enkä tietenkään tiennyt mitä se tarkoittaa :P

ja toisen kertana tulen äidille selittämään:
minä: "veli löi"
äiti: "mitä sä teit että se löi?"
m: "en mitään"
ä: "mitä sä teit, ei se sua lyönyt muuten vaan"
m: "no mä vaan ihan vähän purin sitä"
jonka jälkeen veli tulee ja näyttää kun kädessä oli kauheat purema jäljet ^^

[tuuli]

Lainaaja toisen kertana tulen äidille selittämään:
minä: "veli löi"
äiti: "mitä sä teit että se löi?"
m: "en mitään"
ä: "mitä sä teit, ei se sua lyönyt muuten vaan"
m: "no mä vaan ihan vähän purin sitä"
jonka jälkeen veli tulee ja näyttää kun kädessä oli kauheat purema jäljet ^^

tuo oli hyvä! ihana!  ;D

wirtabiuhan mannerheim vitsi on vaan niin hyvä!
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.