soitakko kitaraa?

Aloittaja adalmiina, marraskuu 21, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

adalmiina

nii,eli kuin moni täälä soittaa?

puska

Minä soitan. Olen jotain pari vuotta soittanut itse opetellen. Aika heikkoa on. Apulannan biisejä osaan aika paljon. Enemmän tykkään kuitenkin laulaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Mie oon kolmisen vuotta soitellut... Tällä hetkellä tulee bassoa soitettua hieman enemmän kun kitaraa. :)

Entäs Adalmiina itse?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Mä osaan kaikki normaalit soinnut ( niinku G, F, A, D, E, Am, Em, Dm, Gm yms yms yms... ) mutta en mitää Fis duureja... Noilla pääsee jo aika pitkälle. Ja osaan mä nuettajaki joten kuten kitaralla lukea.
allekirjoittanut

punkku

heikkoa on taidot mutta aion ainakin yrittää :) basson soitto on kyllä paljo kivempaa koska sopii mun aivoille paremmin yhden äänen veivaaminen ;)

jouhu.

Kyllä mie ossaan kitaralla soittaa joulukuusi on rakennettu viisun. Mutta senkin hyvin vain puolet.. loppu puolikas menee vähän huonommin... Mutta olen ylpeä! ;D

emmi

mä oon ollu yläasteella kitaransoittokursilla ja osaan siis jotenkin noi perus soinnut, haluisin oman kitaran et voisin alkaa ihtenäisesti opetteleen soittaan ihan omaks iloks. Jos vaik synttärilahjaks saisin ees jonkun näkösen kitaran  :P
älä tunnusta jos sattuu

Aapsu

Olen soittanut kitaraa jotain 6 vuotta, mutta en voi vieläkään kutsua itseäni kitaristiksi. Olen niin laiska harjoittelemaan. Jonkun kitarakurssin olen käynyt, enimmäkseen itse opetellut. Apulantaa ym. tulee soitteltua jostain tabulatuureista. Enimmäkseen kitaran soittaminen on nykyisin sitä että alan vaan räpläämään jotain ja kehitän siitä omia biisejä. Rumpujen soitto kiehtoo kuitenkin huomattavasti enemmän. Kitarasta innostun vain satunnaisesti oikein paljon.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

blind_eye

Jep soitanhan minä, mutta vielä ihan omaks iloks. Osaan soittaa kans nuo perussoinnut ym..
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Wirtabiuha Suuri

Eikun mie oon Basisti!, osaanmä kuitenkin poistuisitko mun elämästäni - alun soittaa hei!

[tuuli]

eikös kitara oo loppujen lopuks ihan yhtä helppo kuin basso?  ;)
allekirjoittanut

punainen

Tästä ei kannata alkaa kiistelee mikä sitten on helpoin soitin ja mikä ei.Siitä ei seuraa mitään hyvää ;) Mutta henkilökohtaisesti basson soitto teknisesti on mulle helpompaa kuin kitaran.joka soittimes riittää kyllä haastetta jos haluu taitavaksi..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

jep niinhän se on, mutta on sit tietty jotain soittimia jotka on oikeesti hirveen paljon vaikeempia soittaa kuin jotkut muut.. niinku vaikka basso ja viulu.  ;)
allekirjoittanut

punkku

...niin riippuu keltä kysytään.Eri ihmisillä on eri lahjoja, toiset oppii nopeesti toiset ei,toisil on sävelkorvaa,toisil intoo, toiset on luovempia ja saattaa olla hyvä soittaa jotain mutta toinen instrumentti ei vain luonnistu

hendu

Vitsi kun osais soittaa skittaa! Oon pitkään halunnu oppia soittaan. Pitäis varmaan kysyä jotain kaveria opettaan.  :)
Temosen pomppubasso



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.