soitakko kitaraa?

Aloittaja adalmiina, marraskuu 21, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Jos nyt ihan mikä tahansa biisi niin Eternal flame. Se on tosi hyvä kitara biisi kun sen kautta opin melko määrän uusia helppoja sointuja. Ja muutenki kun sitä soittaa paljon niin oppii soinnun kuin soinnunki tosi hyvin kun siinä jankataan samaa aika paljon.

Jeeees, mut Apiksen biiseistä ihan ehdoton on 0010!!
allekirjoittanut

Lerppa

"sanokeepas,mitä apiksen kappaleita tykkäätte soittaa?"

Mie tykkään hirveesti Pirun Morsiamen introsta. (siis soittaa)
Mitä Vaan on varmasti mukavin soittaa. Todella Jossain on myös kiva, samoin Kymmenen Ylöspäin, Minä Olen Voittaja, Multa Lähtee Järki, Mato, Poistuisitko Mun Elämästäni, Itkeväthän Enkelitkin ja Avaruuden Syklissä... Tai onhan niitä vielä muitakin, mutta nuo nyt lähinnä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Mitkäs sitten mahtavat olla vaikeimmat biisit? Joku minkä aioit opetella mutta huomasit ettei se olekaan niin helppo kuin joku toinen Apiksen biisi?

No ite oon täys alottelija, mutta kans tykkäsin tosta 0010.Eka biisi jota soittaessani saatoin tunnistaa sen kappaleeksi jota minun piti soittaa :)

Ja mä käsitän persoonallisuus sanan positiiviseksi, vaikka jotkut ehkä ajattelavat vaikka esim ihmisen ulkonäöstä puhuttaessa sen synonyymiksi sanalle ruma. :P
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Aapsu

"Timantit" on ainakin semmonen, että katsoin parhaaksi luovuttaa. Saatana kun se säkeistön näppäily on paha! Ja "Ei yhtään todistajaa" on kanssa semmonen, että lopetin heti alkuriffin.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

adalmiina

älä nyt vielä luovuta, "ei yhtään todistajaa" ei oo vaikee ku vähän harjottelee,sitäpaitsi sen saa kuulostamaan hienolta,vaikka on mun tasonen soittaja   ;)
"odotus" on vähän samanlainen,sitäki pitää harjotella kovasti... :D

Lerppa

Vaikeimmat löytyy varmaankin Hiekalta... Hiekan biisit on oikeestaan ainoita, joita en ole pahemmin edes yrittänyt, muutamaa riffiä ja Jumalaa lukuunottamatta.
Jotain Faaraota tai Hippoa on vaikea saada mun taidoilla kuullostamaan kaksinaiselta. :D
Bassolla Hiekan biisejä on kyllä varsin mukava pompotella. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punkku..

Hiekan bassokuviot on varsin tylsiä ja siksi toivonki et uudel levyl panostettais enemmän niihin niinkuin Kolmella ja Ehjällä..

[tuuli]

Mä en oo noita riffejä vielä oikein opetellu. Poistuisitko mun elämästäni.. sen mä osaan!  :D
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Silmämunan soolo on paras soittaa kitaralla :D ainoo min kä osaan kunnolla ja bassolla ehdoton suosikki on Kymmenen ylöspäin. Reise Reise!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

adalmiina

kokeilkaa valasta,siinä on kiva alku  :)

Maikki.

hei,mie YRITÄN soittaa kitaraa. ;D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

medelin

En osaa enkä ole koskaan kokeillut soittaa kitaraa, mutta tahto osata on korkealla.
Kaverille lupasin viikko sitten että soitan hänelle uudenvuodenyönä 2006 paranoidin, oltiin sitten silloin enää kavereita tai ei.

Mitenhän käy, hmm :D
Minä tahdon paikkaan auringossa

matonen

Lainaa

Jeeees, mut Apiksen biiseistä ihan ehdoton on 0010!!

Oli niinku superkivaa ku musantunnilla soitettiin 0010, varsinki kku toisen avaihtoehtona ois ollu ilona. En siis soittanu kitaraa vaan bassoa. Haluaisin osata soittaa kitaraa, mut aina ku yritän ni menee hermot saman tien.
 :(

[tuuli]

kitara on todella yksinkertainen soitin.... ::)

siinäkin tosin voi olla ERINOMAINEN, mutta siinä on helpompaa olla erinomainen kuin vaikka jousisoittimissa.. :P
allekirjoittanut

Painkiller

Mä soitan myös kitaraa...tai no se on vähän kausiluontoista. Ja mä oon vähän jämähtäny paikoilleen, en oikeen pääse enää eteenpäin, en opi enää. Ja aikas vähän mä osaan soittaa.. Apulannan Jumalaa on mukava soittaa...joo ja 0010 on kans hyvä..ja tuhka ja veri.. Sit sellasia helppoja on esim. rakkauden haudalla ja when you say nothing at all. Minoon niin huono soittamaan et helpot biisit loppuu.. :) Ja sit vielä kun mun sormi ei yksinkertasesti taivu noihin "barré-otteisiin".. :-[

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.