Oma kuva profiiliin

Aloittaja juGe, toukokuu 11, 2004, 09:11:32

« edellinen - seuraava »

juGe

Nyt on mahdollisuus lisätä oma kuva tänne keskustelupalstalle. Voit linkittää kuvan profiilista. Kuvan koko tulisi olla 65x65 pixeliä, mutta mikäli kuva on isompi, se pienenee tuohon kokoon automaattisesti. Silti olisi hyvä, että kuva olisi juuri tuon 65x65 kokoinen, koska muuten isot kuvat vievät turhaan kaistaa. Kuva pitää myös siis olla valmiiksi jossain palvelimella josta se haetaan. Valitettavasti tähän systeemiin ei saa vielä sellaista kuvan siirtomahdollisuutta omalta koneelta.

Kuva linkitetään laittamalla yläreunan Profiili-linkin kautta avautuvan sivun kohtaan "Minulla on oma kuva:" nettiosoite jossa kuva on. Huomaa, että esim. html-muoto ei käy, vaan osoitteen pitää päättyä: .jpg, .gif tai .png

HUOM! IRC-Galleriasta ei jostain syystä voi linkittää kuvia.

Olisi myös suotavaa, että tuo kuva tosiaan olisi oma, jotta idea ei ihan heti mene puihin.


Tällaista tällä kertaa...

Rauhaa!

KatjaRock

Hohoo! Look at me. Näytän vissiin hassulta lytyssä :D
Time goes on, I wont.

Lerppa

#2
jesh! 8)
..kun ei tota omaa rumaa naamaa kehtoo tohon laittaa, niin joku muu ruumiinosa sitten ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

#3
Hassua ;D - ah kun mä olen kaunis... :P - kaikkea muuta-
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Kiitos Juge:). Tämä piristi. En sitten osaa mennä sanomaan että piristääkö tuo minun naamani muita.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mitenkäs jos ei oo millään palvelimella omaa kuvaa?
Mulla ei nimittäin ole. :-/

maijja

miksen minä tuossa onnistu?? ??? olen niinku aina ollu maailman paras näissä kone jutuissa. voieivoieieie. ::)
Sisällä syntyy syöpä.

juGe

Jos joku todella haluaa sen kuvan profiilin, mutta ei nyt sitten ole sitä kuvaa missään palvelimella tai ei muuten saa sitä minnekään laitettua, niin laittakaapa se oikeaan kokoon rajattu kuva vaikka juge@apulanta.net osoitteeseen. Laitan ne tuonne palvelimelle ja sitten meilaan teille takas osoitteen, jonka voitte linkittää.


[tuuli]

#8
wirtiksen ja lerpan kuva ei näy mulla...... :-[ <- suuri surun aihe  ;)

mun täytyy vielä tuota omaa kuvaa vähän ''neliöstää'' enempi. se on aika hullun näkönen-> tommonen litistetty.  ;)

KIITOS JUGE



( muok...: kyllä ne lerpan ja wirtabiuhan kuvat näkyy sittenki!  ;D )

OOTTE TYÖ KAIKKI SITTEN KAUNIITA TYTTÖJÄ. huoh :)
allekirjoittanut

juGe

Joo, jotain vikaa noissa Lerpan ja Wirtapiuhan ja nyt myös sun kuvissa on. Internet Explorerilla ne näkyy, mutta Mozilla Firebirdillä taas ei :(

[tuuli]

hui! vikaa meidän kuvissa...??! ei kai se ole vaarallista?

  ::)
allekirjoittanut

juGe

Voi johtua tietysti vain munki selaimesta. Pitäisi jaksaa sammuttaa tämä kone joskus :D

Lerppa

Joo pari muutakin on sanonut että mun kuva ei näy... Tiedä sitten... Johtuuko mun kotisivutilan tarjoajasta kenties...   ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

#13
jeah, mahtavaa. saatiin tällänen tänne! :)

mulla ei näy tuulin kuvaa :(

*muoks*
eikä mun oma kuvakaan näy :(
*/muoks*
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

Mulla näkyy kaikki ja Mozillaa käytän, Firefoxia. Hmm.
Time goes on, I wont.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.