Oma kuva profiiliin

Aloittaja juGe, toukokuu 11, 2004, 09:11:32

« edellinen - seuraava »

emmi

miksi helkutissa mulla ei näy melkein kenenkään kuva!  >:(
ja omaa kuvaa en ees enää jaksa laittaa koska se ei kuitenkaan näy..
älä tunnusta jos sattuu

hande^

No, mutta nähtäishä me se! :D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

niih jooh, mutta no joo  :D

haa, nyt mulla näkyy hande sun kuvas, ja täytyy kyllä sanoo että näytät aika mielenkiintoselta tossa  ;D
älä tunnusta jos sattuu

emmi

nyt siinä on sit se kuva, mulla se ei kyllä näy mut toivottavasti muilla näkyy.. tai no ihan sama vaik ei näkyiskään  :P
älä tunnusta jos sattuu

hande^

Mul ei kyl täl hetkel näy, mut niin ei näy muidenkaan... ??? Mikäköhän täs on ku välil näkyy kaikki ja välil taas ei mikään?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Emmin kuvaa ei näy miullakaan.
Ehkä tässä ohjelmassa tai jossain on sellasta vikaa, ettei kaikki näy ihan aina.

blind_eye

Jeah. Nyt sitten saatiin se oma kuva, ja muidenkin kuvat näyttää toimivan minulla  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Todellakin! Tosi hiano! :D
Olen sanaton...:)

Silti_Onnellinen

no helvete ku menee hermot kun toi kuvan laittaminen on ihan liian vaikeeta mulle.,.. plääh.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Apis_ruulz

laitan kun löydän vähänkin siedettävän siihen asti tua saa kelvata

jouhu

Miusta tuo hiano, vaikka et ihan tuon näkönen varmaan ole? ;)
Pitäiskö siulla muuten näkkyy toi Tuukka tossa? Mie en nää!

Ei ole tullu laitettuu ommoo kuvvoo. Liian vaikeeta ja kukaan joka osaisi, niin ei tietenkään suostu auttaa. *murr heille*

Helva

Mäkään en nää Tuukan kuvaa. Vaan ruksin..  :(

hendu

Pystyiskö joku opastaan mulle että miten saan kuvan tohon mun profiiliin? En osaa!
Temosen pomppubasso

Noidanmetsästäjä

Laita jugelle sähköpostin liitteenä kuvasi, hän lähettää sinulle takaisin url-osoitteen jonka voit copy-pasteata tuon yläreunan profiili-linkin kautta avautuvan sivun kohtaan "Minulla on oma kuva:". Voit myös kirjoittaa siihen kuvasi osoitteen, jos sellainen on jo netissä. Huomaa, että esim. html-muoto ei käy, vaan osoitteen pitää päättyä: .jpg

Toivottavasti selvensi ;)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Apis_ruulz

Tuukan kuvan pitäisi näkyä mutta se ei nyt jostain penteleen syystä näy :-/ nyt yritin laittaa profiiliini kuvan mutta se ei tainnut onnistua... pitää kokeilla jotain muuta palvelinta..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.