Minne matkustat?

Aloittaja Painkiller, helmikuu 03, 2006, 01:00:43

« edellinen - seuraava »

Mihin maahan haluaisit ensisijaisesti matkustaa? Miksi?

Yhdysvallat
2 (15.4%)
Intia
1 (7.7%)
Jokin Afrikan maa
0 (0%)
Uusi-Seelanti
1 (7.7%)
Ranska
2 (15.4%)
Espanja
2 (15.4%)
Japani
4 (30.8%)
Jamaika
1 (7.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 9

Painkiller

Mua on purassut pieni kärpänen joka kehottais mua matkustamaan. Täytyy alkaa kerätä rahaa. Jamaikalle tekisi mieli.

Minne sinä näistä vaihtoehdoista matkustaisit ja miksi? Mikä kiehtoo eniten? Entä kaikista valtioista? Monessako maassa olet tähän asti vieraillut?

[tuuli]

Keskieuroopan lumimaat puuttu.  :-? Niihin matkustaisin ja matkustan. Joten laitoinpa sitten Ranska, vaikka se ei kielenä kiehdo mua ollenkaan. Toivottavasti pääsen vaihto-oppilaaksi Saksaan, mikä alkaa näyttää todennäköiseltä. Tykkään Saksan kielestä.
Olen matkustanut paljon mummoni kanssa, koska hän on opas. Huom, edelleen.  ;D Seuraavissa maissa olen käynyt: Suomi, Ruotsi, (Tanska), (Belgia), Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Saksa, Latvia, Liettua, Viro, Puola, Tsekki, Sveitsi, Ranska, Unkari, Venäjä, Kreikka, Kypros, Malta, Turkki ja Espanja. Suluissa olevista en oo ihan varma. Ja Euroopan ulkopuolella olen käynyt ainoastaan Israelissa. Eli montas noita on.. Toistakymmentä. Saksassa on käyny moneenki kertaan.
allekirjoittanut

Lerppa

Periaatteessa en ensisijaisesti mihinkään noista. Ekoina miulla on Islanti, Tanska, Norja, Skotlanti ja Kreikka. :P - Ja jos Lappi laskettaisi myös matkustuskohteeksi. Siihen ei kyllästy. :)
Laitoin tuohon Espanjan, mutta en tarkoita mitään aurinkorantoja, vaan haluaisin käydä siellä enempi sisämaassa ja näkemässä paikallista kulttuuria. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ei oikeastaan mihinkään noihin maihin erityistä hinkua ole päästä, mutta laitoin Japani, kun pienenä minuu kiehtoi tuo maa jotenkin..
En ole käynyt missään Suomen rajojen ulkopuolella, ainakaan vielä. Koulu kustantaisi kokonaan matkan Viroon, palkinnoksi kun on ollut koulussa tunnollisesti. Mutta en todennäkösesti tule lähtemään sinne..  

blind_eye

Eniten haluisin Kreikkaa, jotenkin se maa vaan vetää.
Vastasin Intia, siellä haluaisin käydä, serkkuni olivat siellä vuodenvaihteessa ja suositteli :>
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Amerikkoihin on vielä joskus päästävä. Vaikka se on maailmanvaltija-mielessä kökkö maa, niin siellä pitää silti käydä!  :D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.