Mielipiteitä Tony Halmeesta?

Aloittaja amouria, syyskuu 03, 2004, 09:59:03

« edellinen - seuraava »

amouria

Tuossa on kysymys.Henkilökohtasesti olen sitä mieltä,että missään vaiheessa EI Tony Halmetta ois pitäny päästää eduskuntaan päättämään tärkeistä asioista,kun ei hän siihen näytä pysytyvän.En ymmärrä kuinka Halmekin sai niin tuhottomasti ääniä (no sen verran kuitenkin),että pääs kansanedustajaks. ??? On olevinaan niin helvetin kova jätkä,kun neuvoo nuorisoakin hakkaamaan ulkomaalaisia jne.Oikea varsinainen viisauden perikuva.*huokaus*
Tietenkin jokaisella on oikeus olla omanlaisensa ja oikeus omiin mielipiteisiinsä.Niitäkin pitäisi yrittää kunnioittaa mutta ymmärtää ei tarvitse.Kaiken huipuksi hän väittää olevansa uskossa.Niin varmaan ja lehmät lentää!Sinä päivänä kun Halme on uskossa niin Dalai Lama on mun paras kaveri! :)

Saas nähdä millon Halme pääsee taas lööppeihin.Ei varmaan vielä vähään aikaan kun Matti ja Mervi on vauhdissa,voi luoja!! ::)

puska

Nyt ei riitä energiaa vastaamaan sen kummemmin että olen samaa mieltä jotakuinkin kanssasi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Niin... Mietippä vaikka tällaisia "Muutosvoimat Suomi"-tyylisiä puolueita, joiden ainoa sanoma on populistiseen tyyliin "SUOMI IRTI EU:STA, EI NATOLLE!"

Kaipa nekin saavat muutaman Aku Ankka -äänen, kuten Halmekin. Nykyään kun jokaisella puoliälyisellä idiootilla on äänestysoikeus niin tällaisia pellejä nähdään eduskunnassakin. Kaipa tuollaiset napakat iskulauseet vetoavat sitten johonkin realiteettinsä menettäneeseen henkilöön.

Helva

Mä oon kyllä vähän erimieltä edellisten kanssa. Halme on käyny säännöllisesti kaikissa eduskunnan istunnoissa toisin kuin monet muut edustajat ja pitänyt jo nyt monia puheenvuoroja ja tehny lakialotteita. Ja mun mielestä sen useat poliittiset mielipiteet on ihan oikeita. Ei tosin ihan kaikki mut suurin osa. Sen yksityiselämän joistain törttöilyistä en tosin pidä, mut en ota niitä huomioon. Mä en oikeen tajua sitäkään kuinka siitä rosa meriläisen polttelustaki tehtiin niin iso juttu ku eihän se sitä työaikana kuitenkaa ollu tehny. :)
Mutta te jotka ette pidä tony halmeesta niin älkää pelätkö, mä oon aatellu jättä kaikki äänestykset väliin..  :)

KatjaRock

Joo, Tony Halme pitäs potkia pois sieltä isolta mäeltä. Pois pois pois ja semmosia ihmisiä sinne jotka jostaki tajuaa jotaki ja oikeasti on viisaita eikä latele jotaki ns. totuuksia jotka ei ole totta kumminkaan. Murr. Hävettää suomalaisten puolesta.
Time goes on, I wont.

Oyri

Mitä helvettiä henkilö nimeltä Toni Halme tekee APULANNAN foorumissa?? Eikös APULANTA oo AIKA KAUKANA siitä jäbästä. ::)

puska

Aa-a, tämä todellakin on Apulannan keskustelufoorumi, jossa on myös sekalaiset läpät -osio, minkä aiheet ovat nimenomaan sellaisia jotka eivät koske Apulantaa. Apulanta-läppä -osio onkin sitten erikseen:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

luit ajatukseni. täällä sekalaisissa läpissä jauhetaan juuri niistä asioista mitkä eivät mitenkään liity apulantaa, niin kuin vaikka tony halme.  :D
allekirjoittanut

Painkiller

Haha! Selasin läpi näitä vanhoja keskusteluja ja vähän repesin tälle :D Mielipiteitä Tony Halmeesta...heheh, eiköhän aleta nyt kunnolla keskustelemaan aiheesta. Onhan Tony taas viihtynyt lehtien sivuillakin ;D

[tuuli]

Ja mikä ettei.
Mutta nyt se on viety johonkin psykologiseen sairaalaan. Vai mikä sairaala se oli.. ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Joo ja sit valittelee jossain vitun seiskassa miten se vaan "joi suruunsa" ja samassa jutussa miten se on "tottunut vastoinkäymisiin". No voi helvetti. Mitä vitun suruja ja vastoinkäymisiä silläkin on olevinaan ollut. Eiköhän se oo ihan ite ne aiheuttanut. Ja jos on kerran tottunut vastoinkäymisiin niin miks vitussa sitten juo suruunsa ::)

Juu. En mä kyllä edes lukenut sitä juttua. Pomppas vaan silmille nuo. (yleensäkin luen vaan otsikot ja kuvatekstit..tosin seiskassa ei paljon muuta ookaan :P)

[tuuli]

Halmeen vastoin käymiset on siinä, miten se suree juomistaan ja piristää itseään juomalla.
Niin ku oravanpyörä!  :D
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.