LINTUINFLUENSSA

Aloittaja [tuuli], maaliskuu 03, 2006, 11:07:08

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Ootteko miettiny. Sieltä se tulee hurjaa vauhtia.. Nyt se on jo Ruotsissa.  :o
allekirjoittanut

Painkiller

Joo, mutta kyllä me ollaan kanaa silti syöty ;)

Tounakka

En ajatellu kuolla siihen.

Tokya

tämä on vähän kuin hullunlehmän tauti. Hirveä häly, mutta mitään ei tapahtunut.

Tai muistatteko Sarssin? ihmisiä suomessakin kuulemma kuolee siihen. Mutta koskaan se ei tänne tullut. Liioiteltua.

emmi

No eipä tuo mua ainakaan oo hetkauttanu yhtään. Kanaa edelleen syön. Epäilen että se tänne suomeen tulis.
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Kyllähän se on hyvinkin mahdollista että se Suomeen tulee, tai sitten ei. Turha panikoida etukäteen.

[tuuli]

Niiii...mulla on vahvat uskomukset että joku siinä kuolee. Vaikka onhan tuollaisia huhuepidemioita ollut ennenkin, mutta virukset on muuntautumiskykyisiä. Se ei ole kuin hetki, kun se siirtyy jo muuttolinnuista meihin ihmisiin.

Se on menoa..
allekirjoittanut

puska

Sieltä ku tulla rytisee. Väistämätöntähän tuo on että ihmispopulaa pitää vähän saada pienennettyä, ennemmin tai myöhemmin. Muuten rysähtää maapallo kasaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

LainaaSieltä ku tulla rytisee. Väistämätöntähän tuo on että ihmispopulaa pitää vähän saada pienennettyä, ennemmin tai myöhemmin. Muuten rysähtää maapallo kasaan.

Jep, kyllä luonto pitää huolen siitä että ihmismäärää vähennetään aina välillä.

[tuuli]

allekirjoittanut

sasu.

Noo... öö.. kyllä syön kanaa, koska lihaan en koskekkaan. Kanaakin vain jos on pakko, koska olen kasvissyöjä. Kyllä sitä joskus tulee mietittyä, mutta tuskimpa mä siihen sairastun. Jos kuolen siihen nii saatte kaikki tulla mun hautajaisiin.

Painkiller

Lainaakyllä syön kanaa, koska lihaan en koskekkaan.

Öö..???

aino-a

LainaaKanaakin vain jos on pakko, koska olen kasvissyöjä.

Anteeks mut...:  ;D
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

Rakas Halla^^, tekstissä on pieniä ristiriitoja.  ;) En ole pilkunnussija, mutta en aivan ymmärtänyt sanomaasi.  ::)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.