Tosi-TV

Aloittaja Lerppa, helmikuu 04, 2006, 12:55:46

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Jäin tuossa miettimään, että mikä tosi-tv -ohjemissa oikein viehättää kun itse en ollenkaan tajua niiden menestystä.. Täältä toivottavasti löytyy joku, joka pitää niistä, että saisi kuulla. :D
Mielipiteitä siispä kaipailen tuosta, kaikenlaisia. :) Entä seurailetteko itse jotain tai tiedättekö jonkun, joka katsoo innoissaan?

Itseäni ei voisi paljoa vähempää kinnostaa mitkään noista - varsinkaan suomalaiset. Big Brother meni jo totaalisen yli. Istuivat vaan jossain sohvalla tärähtäneenä ja mutisivat turhuuksia... Selviytyjät on tosin ollut ihan katsottava. Toivon että tuo aalto menee nopeasti ohi. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

Totta, tosi-tv ohjelmat ovat turhia, mutta ne koukuttavat. Mä olin ihan totaalisessa koukussa BB:hen.
Joitakin tosi-tv ohjelmia katson, kai se on mukavaa uteliaana seurata muiden ihmisten elämää, tai sitten niissä vaan on jotain mikä koukuttaa.

jouhu

Itse kyllä katson esim. just Selviytyjiä, mutta muut tosi-tv formaatit ei oikei kolahda. Vaikka tuo BB, niin en tajunnu mikä pointti koko jutussa on ja aika monet olivat ihan innoissaan "nyt tulloo suomalainen veriso...!" Oon varmaan tylsä tai jotain.. Yleensäkkin tuollaset tosi-tv jutut, niin tuntuu kuin tunkis jokun ihmisen yksityiseen elämään ja sen kautta jotenkin, että se olis väärin kattoo sitä. Ehkä noissa onkin se koukutus nähdä millasta toisten elämä on sillon, kun mennään sinne tavallaan yksityisyyden puolelle..tai jotain.      

Painkiller

Mä oon ollut aivan koukussa melkein kaikkiin tosi-tv-sarjoihin. No okei, ei nyt sentään ihan kaikkiin kun niitä rupes niin paljon tulemaan. Tosin esim. Selvitytyjien paria viime kautta en oo enää jaksanut seurata. Kyllä niihin kyllästyy..

Emmä tiedä miks tykkään niitä katella. Toikin on vähän, että mikä nyt on "tosi-tv-sarja"..meinaan että jos nyt vertaa vaikka Selviytyjiä ja Big Brotheria, niin Selviytyjäthän on ihan teatteria ja suuri osa sarjasta on täysin käsikirjotettu.  Big Brother taas..oi, se oli kyllä aika koukuttava ja hyvä..ja se todellakin on tosi-tv:tä.

Suomalainen tosi-tv on yleensä aika kökköä..aatelkaa vaikka jotain Miljonääri-Jussia..  ;D BB oli miellyttävä poikkeus. Nythän alko tosiaan suomalainen versio "Suurin Pudottaja". Katoin ekan jakson, mut en tiedä..se on kyl vähän..no joo.

Jenkkiläisen Unelmien poikamiestyttö-sarjan jaksot alko kans viime viikolla. Sitä tulee kyllä seurattua.

Jouhu kirjotti, että tulis katellessa semmonen olo, että tunkis jonkun yksityiselämään ja olis väärin katsoa, niin mä oon täysin eri mieltä. Täytyy kuitenkin muistaa että ne ihmiset on ihan itse halunneet mennä ohjelmaan mukaan.

Kyllähän noi alkaa pikkuhiljaa puuduttamaan, mut tosi-tv on varmasti tullu jäädäkseen.

[tuuli]

Eikös nää Idolsit sun muut oo tositv:tä? Joo, no Idolsit katoin molemmat, koska tykkään kuunnella ja arvostella niitä esiintyjiä.  ::) Muuten en kauheesti kato tositv juttuja, mutta niissä ehkä kiehtovinta on se, että niistä on sit hyvä keskustella muiden ihmisten kanssa.
Ja samaa mieltä Lerpan ja Jouhun kanssa, BB meni musta ihan yli. Mä en ymmärrä mikä idea on tuijottaa tv:stä kun toiset makaa sohvalla, syö, juo, riitelee, käy saunassa, nukkuu...  :-? Ja koko ajan kamera kuvaa. Ihan ihmeellistä. Nämä tämmöset on varmaan semmosia, että niihin on joko ihan tööt koukussa, tai sitte ei vois vähempää kiinnostaa.
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaBB meni musta ihan yli. Mä en ymmärrä mikä idea on tuijottaa tv:stä kun toiset makaa sohvalla, syö, juo, riitelee, käy saunassa, nukkuu...  :-? Ja koko ajan kamera kuvaa. Ihan ihmeellistä.

Ymmärrän mitä tarkotat, mut tossa bb:ssä varmaan se idea on siinä että siinä lähinnä seurataan sitä miten ihmiset sopeuttuu siihen että ne on pari kuukautta täysin eristyksissä. Miten ne muuttuu, miten ne reagoi eri tilanteisiin jne. Se on vähän niinko jonkinlainen testi tai koe. No joo, "viihdettähän" se pohjimmiltaan on, joka on tehty uteliaille ihmisille, mut voi sitä näinkin ajatella.

puska

#6
Minä olen aina karttanut tosi-tv-ohjelmia. Ja kun BB tuli, niin samoilla asenteilla lähdin liikkeelle. Poikakaverini sitä seurasi. Ja sitten huomasin, että minäkin katsoin melkein joka jakson, kun poikakaverini yleensä on illat aina meillä. Tiesin sarjan käänteistä kaiken, vaikka en muka sitä katsonutkaan. Ja kyllä minä siitä pidinkin :D. Mutta nyt vaan ottaa päähän kun Pertun naamaa näytetään joka paikassa. Vaikka se söpö mies onkin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Toi Pertun palvonta meni muuten aika reippaasti yli. Se oli ihan älytöntä oikeesti. Ihme hehkutusta..kaikki fanisivut ja fanipaidat ja pöördismit ja kaikki! Huhhuh ::)

Tokya

Siis hauska mieshän perttu oli (on siis, ei mies vielä kuopattu taida olla :D), mutta tosiaan noi fanikamat ja kaikki meni yli.

[tuuli]

Kuvitella että tommosta Perttuakin fanittaa jotku.. :o
allekirjoittanut

Tokya

Ei se sillain ihme oo. Ihmiset varmasti samaistuu Perttuun, onhan ne sen elämää kattellu 3kuukautta.

Painkiller

Niinpä. Perttu oli niin tavallinen :D Ja semmonen hassu. Vähän "hölmö".. Sen hölmöt jutut vetos joihinkin hölmöihin suomalaisiin. Mä en aluks tykänny siitä yhtään, mut toisaalta se oli ihan sympaattinen. Mut "fanitus" menee kyllä tosiaan ihan yli.

[tuuli]

Niin no onhan sitä varmaan itse kunkin tullu fanitettua vaikka ketä, että on kait se ihan ymmärrettävää.
Ohi aiheen kysyn, että ootteko kattonut sitä Lost ohjelmaa?
allekirjoittanut

Painkiller

Joo!!! Se on ihan sairaan hyvä, se Lost. Oon ihan koukussa ja ootan jo huomista :D

[tuuli]

Voiskohan sille perustaa oman aiheen...  ::) Siitä ois ihan kiva jutella.  ;D
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.