Euroviisut

Aloittaja Painkiller, tammikuu 19, 2006, 12:42:35

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Hahaa, taas ne alkaa ;D Suomalaiset taas kovin odotuksin liikenteeseen. No ei vaan, en oikeesti usko että kukaan Suomessa odottaa minkäänlaista menestystä euroviisuissa. Kattoko kukaan, oliko se nyt viikko sitten perjantaina kun tuli ne ekat Suomen karsinnat? Missä Tomi Metsäketo, Jennie ja Lordi vetivät kaks biisiä kukin. Miltäs vaikutti? Olin aika yllättynyt kun kuulin että Lordi pyrkii euroviisuihin, ei oikeen tunnu Lordin paikalta. Mut mikäs siinä. Jatkoon Lordilta pääs biisi Hard Rock Hallelujah, mikä oli itseasiassa loistava biisi..tykkäsin kyllä kovasti. Mut kyllähän sen tietää että mummelit äänestää jonkun helvetin imelän Tomi Metsäkedon Suomen edustajaks :P

jouhu

Taasko ne euroviisut on? Äskehän ne vasta viimesemmät oli..! Mutta...
Nauru lohkes helposti, kun kuulin Lordin menevän sinne karsintoihin vai mitkä ne nyt onkaan menossa. Saas nähä.. En kyllä kattonu töllöstä vaikka meinasinkin, jos vaikka Lordii näkyis. Vaikka en kys. bändistä oikein välitä. Minkähänlaiselle ihmiselle muuten tällänen Lordi on suunnattu..?

Painkiller

Joo mutta ne kisat on vasta joskus toukokuussa varmaan? Nyt täytyy vaan löytää Suomelle loistava edustaja..joopajoo ::)

Mä oon kyllä aina tykänny Lordista. Emmä tiedä kelle se on suunnattu..lapsia nyt tietenkin viehättää noi hirviöasut, mut ne tuskin niin sen musiikin perään on. Tai et, niille on ihan sama mitä musaa ne soittaa kuhan ne näyttää tolta ;) Niinku mun pikkuveli oli ihan napero sillon kun Would you love a monsterman tuli ja Lordi oli niin kova sana..
Faneja on varmaan aika lailla kaikista ikäryhmistä. Kuitenkin kun miettii tota musaa ja musagenreä niin miellyttää varmasti vähän vanhempaakin väkeä. Vaikutteita löytyy kuitenkin aikas paljon 80-luvulta. Kyllä mä luulen et kaiken kaikkiaan diggailijat on vähän taaperoita vanhempia :)

puska

Lordi on kova. Sopivasti läpällä tehtyä. Musiikki tosin on aika yksipuoleista, mutta kuuntelenkin sitä aina yhden biisin kerrallaan diggaillen.
Euroviisut on ihan läppä. En ymmärrä miksi Suomi enää edes yrittää. Turhaa hommaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Lordi oli aika hassu yllätys mullekin!  :D Ja jos se nyt sieltä sitten jatkoon valittaisi niin en usko että se pärjäisi niin kuin ei Suomi muutenkaan ikinä.  :-? Hahah, tuokin täällä jo muutamaan kertaa mainittu.  ;) Mutta mikä meistä sitten tekee niin paljon huonomman ku joistaki Turkkilaisista. Dunno... :-?
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaMutta mikä meistä sitten tekee niin paljon huonomman ku joistaki Turkkilaisista. Dunno... :-?

Ei mikään. Sehän siinä just onkin kun noi euroviisut on niin politiikkaa. Ja maat nuolee toistensa perseitä jne. Suomi on tämmönen pieni ja merkityksetön maa, niin ei myö saada kun pari säälipistettä. Musiikistahan euroviisuissa ei ihan oikeesti oo kyse. Paitsi sillon kun jotkut maat tekee niin että yleisöäänestyksen perusteella antavat pisteet. Useilla mailla on kuitenkin oma "raati" joka antaa pisteet. Tai sitten semmonen mihin vaikuttaa sekä ylesö että raati.

[tuuli]

Se oli muuten HYVÄ se viime vuoden voittobiisi!  :D Tai siis en mä ees kuuntele sellaista musaa, mutta kyllä se oli ylitse muiden. Mutta typerää on se, että kaikella ihme kikkailulla ja sälällä voi saada tosi paljon pisteitä! Esim viimeks joku maa oli heivannu sinne hirmu sellaiset rummut ja solisti nainen soitti välillävähissä vaatteissa hirmu herutus tyylillä perse yleisöön niitä rumpuja, ja johan tuli pisteitä. Luoja paratkoon, onneks ei voittanu. Ja legendaarisia on ne kaikenmaailman vaatteiden riisumis ja vaihtamis kikat esiintymisen aikana. Se on onneks vanha juttu, mutta pari vuotta sitten joku maa voitti, kun niillä oli sitä vaate kikkailua siinä biisin aikana... Tollaset voitas jättää kokonaan pois, ja keskittyä olennaiseen! Siksi se viime vuoden biisi oli hyvä, koska siinä jätettiin turha kikkailu pois.
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaSe oli muuten HYVÄ se viime vuoden voittobiisi!

Ihan hyvin..mulla ei nimittäin oo minkäänlaista muistikuvaakaan viime vuoden voittajasta. Muistan ainoastaan Wig Wamin, koska se on niin huippu. Ei kyllä tullu viime vuonna seurattua oikeestaan ollenkaan.

[tuuli]

Your my lover undercover... ;) Mä fanitin sitä voittobiisiä ihan kympillä.  ;D Oltii sillo luokan kanssa Kyproksella ja voittajamaaks tuli sitte Kreikka. Paikallinen jengi vähän innostu. Ja sit sitä voittajabiisiä kuuli joka paikassa. Niitä euroviisukoosteitaki tuli kymmeniltä kanavoilta, että siinä ei voinut välttyä kuulemasta.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaYour my lover undercover... ;)

Hehe..ei vitsi mikä nimi..heh..oonkohan mie vähän väsynyt kun naurattaa.

[tuuli]

Ei se ite asiassa ollu sen nimi. Se kappale alko vaan noin.  ::) Tota se nimi tais olla You're my number one... tai pelkkä number on.. tai my number one.... Joku noista. Mut se oli hauska. Se meni tällee: You're my lover, undercover, you're my secret passion, I have no other.  ;D Iha vitun hyvä!!!  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Kun nyt piti alottaa tää aihe niin laitetaan tähän nyt Suomen finalistit ja biisit.

Annika Eklund "Shanghain valot"
Nina & Hanna-Riikka "Who I am"
Katariina Hänninen "Pala taivasta"
Jane "V.I.P."
Jennie "Take me higher"
Kilpi "Katharsis"
Lordi "Hard Rock Hallelujah"
Tomi Metsäketo "Eternamente Maria"
Johanna Pakonen "Kerta viimeinen"
Ville Pusa "Eternally"
Safe Six "I can´t wait"
Marita Taavitsainen "Enkeli itkee".

Tokya

mä jostain syystä tykkään tuota Kilpin piisistä.

[tuuli]

No ei ainakaan Marita Taavitsaista!!!
allekirjoittanut

Painkiller

#14
Huomio kaikki!! Tänään valitaan Suomelle euroviisuedustaja Ateenaan! Lähetys alkaa TV2:lla klo 20.00. Nyt on aika nousta Tomi Metsäketoa ja mummoja vastaan! Äänestäkäämme Lordi voittoon! (ja ennnakkoon jo tiedoksi että Lordin numero on 0700-717-10) ;) On muuten oikeesti hyvä biisi tuo Hard Rock Hallelujah.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.