Lordi menetti kasvonsa - ADRESSI

Aloittaja [tuuli], toukokuu 25, 2006, 01:23:12

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Itse olet Tepi, naurettava. En tajua ihmisiä jotka eivät ymmärrä tätä juttua. Putaansuu on vuosia tehnyt töitä ja suorastaan raatanut tän oman juttunsa eteen. Siihen juttuun kuuluu nää maskit. Se on suuri osa tätä hommaa. On törkeää pilata toisen vuosia kestänyt työ tolla tavalla. Tottakai se on ymmärrettävää että kaikki kaivetaan esille mutta Suomessa suuri osa on ymmärtänyt Lordi-jutun ja siihen kuuluvan mysteerin, paitsi Seiska. Eikä ketään Lordista pitävää kiinnosta tippaakaan miltä tyypit oikeasti näyttää.

Tepi, tässä on kyse vaan viihteestä ja rokkenrollista. Mikä vittu siinä on niin naurettavaa ja noloa ja paskaa?

[tuuli]

Se on se musiikki!
Olen siis Painkillerin puolella.  ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Ainiin, ja oli aivan mahtavuutta torilla perjantaina :D

[tuuli]

Niin muuten varmaan oli! Minä itse istuin nuotion ääressä huivi kaulassa... ::)
Kyllä tää mun mielestä on vaan ihan schaakelin hienoa, että Suomi on vihdoin voittanut nuo viisut. Tapahtupa se sitten millä keinolla hyvänsä!
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaNo ei nyt kukaan tollasesta tykkää. Niin huonoo musaa ku olla ja voi... yök.
Ei olis... sillä tavalla sen parhaiten sais ratkastuu.
No näyttää se olevan uskaltamisesta kiinni.
No siis se musa on teinihumppaa... niinku voi luoja..

Jos se on teinihumppaa niin sopis sitten tosi hyvin sulle. Kirjotuksiesi perusteella olet aikamoinen teini ;)

[tuuli]

Niin minuakin vähän hassuttaa nuo Tepin kommentit. Mihin sä niillä pyrit?  :D Haluaisit että Euroviisut olisi edelleen iskelmäkisa?
allekirjoittanut

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Mä sanoin vaan oman mielipiteeni. Ei siitä pidä hernettä vetää nenään  ;D ;D
Kaikilla on omat mielipiteensä.. mä en o koskaan ymmärtäny ton päälle enkä ymmärrä. En mä nyt mitää riitaa haasta.. mut joo se siitä.
Enkä mä mikää teini o.. se aika on jo menny ohi  ;)
Haza haza

Tounakka

Okei, sanotaanko, että ymmärrän, miksi Seiska ja Katso tämän tekivät. He saavat siitä rahaa. Rahalla saa valtaa (ja ruokaa). Vallasta on hyötyä. Mutta pitääkö silti tolleen hyötyä siitä, että toinen on kuitenkin monta vuotta vaivalla vääntänyt pari tuntia päivässä (mikäli on Lordiin liittyviä juttuja) maskeja ylleen?

Eihän tuo Lordin musiikki nyt niin persoonallista ole, mutta kyllä kai sitä kuuntelee. Eihän Lordi biisillään Euroviisuja voittanut, vaan koko se show, plus että kyseessä oli ihan selkeetä vittuilua EVn tasoa kohtaan.

Mielestäni Lordin koko porukka olisi ansainnut pitää naamansa piilossa, kerta niin pyysivät. Halveksittavaa, mutta ymmärrettävää. Seiska on Seiska ja pysyy Seiskana.

aino-a(Guest)

Paska on aina paskaa.

Ps. Ja vaikka Lordia inhoisikin, mutta jos tykkää väähääkään rankemmasta musiikista, kuin iskelmät ja purkkapop, niin en ymmärrä miksi ei iloitsisi Lordin ja  samalla rockin voitosta...

Tepi84

Ei tollasesta teinihumpasta voi kukaa tykätä YÖK!!! No ois kannattanu olla koko maski jutun... varmasti tiesivät että joku vielä julkasee kuvia ilman maskeja. Mutta edelleen mun mielest ihan oikein tekivät :) Mitä ite vielä oikeen kerjäsivät sitä.. ehkä olis kannattanu sit vaa pitä suunsa kiinni siitä asiasta. Mutta mulle se on ihan sama. Ei tota kukaan enää puolen vuoden jälkeen muista  ;D
Haza haza

Painkiller

LainaaEi tota kukaan enää puolen vuoden jälkeen muista  ;D

EiPÄ!

Ja Tepi, otan osaa ettei sinun ja kaikkien mummojen äänet riittäneet viemään Tomi Metsäketoa Ateenaan. (enkä ees oikeesti ota)

Tepi84

Mua ei kuule mitkää viisut vois vähempää kiinnostaa.. eikä se et kuka siel on. Aika sama. Äläkä nyt vedä hernettä nenää  ;D ;D ;D ;D ;D
Haza haza

[tuuli]

Äh.. mua taas ärsyttää se, kun kaikki teinit (ja Tepi  ;)) jaksaa vastustaa ja haukkua noita Euroviisuja: ''Ihan paskaa musiikkia, Him ja Negative on paljon parempaa'' - tyylillä. Hei siis tää on aivan sairaan hienoa, että Suomi on nyt voittanut Euroviisut! Tajutkaa se!  :D Se ei nimittäin oikeesti ollu mikään helppo homma, johan sitä 40 vuotta yritettiin! Ja vaikka puolen vuoden päästä kukaan ei enää huutais Lordia kadulla, niin voitto tuli ja se on parasta! Ei nimittäin välttämättä tule uutta voittoa ihan heti uudelleen. Olkaa nyt SHAATANA onnellisia sen puolesta!  :D
Ärsyn siitä kun aina pitää valittaa..

Tuuli on puhunut.
allekirjoittanut

Painkiller

No niinpä! Ja varsinkin kun voitettiin tälläsellä musalla! Euroviisuissa voitti oikea bändi rockmusiikilla! Ja ehkä euroviisut muuttuu hiukan tän voiton ansiosta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.