Jotain uutta, vanhaa, sinistä ja lainattua

Aloittaja juGe, marraskuu 27, 2005, 09:13:31

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

en tiedä olisiko tästä soveliampaa laittaa yksityisviestiä, mutta kysytään nyt kuitenkin tätä kautta, että miten tän foorumin saa sillee ettei tarvi ku kerran kirjautua, ja sit se kirjautuu automaattisesti aina. siis että olisi koko ajan online nyt ja ikuisesti. ei ainakaa toimi tollee, että laittaa kirjautumisen kestoksi aina.   :o
allekirjoittanut

[tuuli]

Hei tää foorumi on kyllä oikeesti aika hidas.. Mites se nyt niin. :o
allekirjoittanut

emmi(Guest)

ihan jeessin näköset sivut. :)

Tosin kyllä harmittaa toi kirjautuminen kun ei vaan millään pysy kirjautuneena. Mistä lie johtuu.

jouhu

Nyt ainakin parilla tyypillä näköjään on tuon kirjautumisen kanssa ongelmia..
Nyt kun tähän uuteen ulkonäköön on tottunut ja oppinu käyttää yms. niin täytyy kyllä viimestään nyt sanoo, että hyvin on onnistunut! Vaikka itselläni oli aluksi hieman nöööyyy oloa ilmassa. Ja nyt tuntuu kuin olisi hieman nopeutunutkin tämä..

emmi(Guest)

Mulla vähän tökkii tää. aina välillä. Tai siis itseasiassa nyt kun oon täälä muutaman kerran käyny niin on takkuillut.

hohhoi.

[tuuli]

Kokeileppa emmi vanhaa kikkaa, eli madalla sitä tietokoneen torjuntatasoa.  ;)
allekirjoittanut

[tuuli]

HEI MINKÄ TAKIA TÄÄLLÄ ON EDELLEEN USEAMMAN LAISIA TÄHTIÄ?!!  :-? Taisin niistä jo valittaa, mutku niille ei ole mitään tapahtunut sitten viime vuoden.  ;D Meinaan ois fiksumpaa jos kaikki arvotähdet ois samanlaisia.. Vähän hassua että blind_eyen ja mun tähdet on erinäköisiä.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Miusta taas on hienon näköstä, kun vähän erilaisii nuo tähti systeemit.

[tuuli]

Onko näin.... :-? Vanhat keltaiset tähdet vois antaa olla, ja nuo muut ottaa pois.
allekirjoittanut

jouhu

Näin on! Antaa näitten nyt vaan olla, heh, vai haluutko tapella? ;)

blind_eye

LainaaVähän hassua että blind_eyen ja mun tähdet on erinäköisiä.  ::)
Nosiis mää oon niin speciaaaal et mulla on pakko olla erilaiset tähdet.  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

No nyt kun mulla on keltaiset tähdet niin niistä tykkään. Ihanata olla viiden tähden Killer member.  :)
allekirjoittanut

Painkiller

Mäkin tahdon keltaset eli kultaset tähdet >:(

[tuuli]

Keltaisten eli kultaisten tähtien eteen täytyy kirjoitella paljon paaaaljon viestejä.  ;) Ne täytyy ansaita raa'alla työllä. Kyllä sä vielä Painkiller.
allekirjoittanut

Painkiller

Heh :) Okei no en mä sit ees haluu. Raaka työ ei oo mua varten ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.