MIITTI kesällä 2006/2007

Aloittaja puska, elokuu 08, 2005, 07:29:55

« edellinen - seuraava »

puska

Nämä miitit kun tahtovat aina jäädä tekemättä, kun niitä ei joko suunnitella kunnolla. tai sitten vaan kukaan ei viitsi tehdä mitään (puhun nyt miiteistä yleensä, en tämän keskustelufoorumin hommista). Mitäs jos alotettaisiin kerrankin ajoissa?

Onko täällä ensinnäkään kiinnostuneita ihmisiä miittaamaan toisiaan? Paikka olisi varmaankin Etelä-Suomessa, ehkäpä Helsingissä, vai mitä nyt ikinä keksitäänkää. Minusta olisi ainakin enemmän kuin mukavaa tavata teidät kaikki kasvotusten. Ja puhuttavaa meillä varmasti riittää koska samasta bändistä diggaillaan. Mutta jos kiinnostusta ja innostusta riittää niin ilmottakaahan itsestänne. Luulenpa etten ole ainoa täällä jota tämä aihe kiinnostaisi. Ehtiipähän ainakin nytten järkestää :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Joo, minua tää ainakin kiinnostaisi. Uusia ihmisiä on aina kiva nähä! :) Minuu tuo Helsingissä, tai missä nyt ikinä nähtäiskään, vaan hieman mietityttää. Ei viitsis matkustaa tuollasta matkaa ehkä parin tunnin takia. Asiaa toki muuttaisi hieman se, jos meinataan okein jäädä henggailee jonnekkin vaikka koko päiväks tai jotain. Ja jos joku keikka olis sopivasti siinä, niin olis kunnon syy ainakin lähtee. ;D Ei sillä ettenkö voisi lähtee ihan vaan sellasilla fiiliksillä, että näkisin teitä. On nyt muutamia apiksesta diggailevii ihmisii tässä about vuoden aikana nähnyt, niin ei kyllä haittais yhtään jos näkis lissää. On ainakin ihmisii, joitten kanssa voi puhuu vaikka nyt lannasta ilman mitään sellasii tunteita, että se toinen aattelee "voi, ei taasko se alkaa selittää siitä lannasta jotain"
Eli mietintä myssyyn vaan tämmöset! :D Ja tuo kesä on erityisesti tosi hyvä, kun ei koulut tai muutkaan oo sitten esteenä paikalle saapumiselle. (oliko täällä se yks ajatus, että foorumilaiset lähtis pelaa yhessä jonnekkin joillain valosysteemi jutuilla? muistaakseni se romahti johonkin sen tyyppiseen, kun tais suurimmalla osalla olla pitkä välimatka ja justiinsa jotkut koulut menossa..)

Lerppa

Mie oon heti mukana. :)
Jos Lannalla on keikka jossain Helsingissä, niin keikkapäivänä ennen keikkaa voisi olla miitti niin saataisi kauempaakin tulevat messiin. Tyyliin että miitti kolmelta ja keikka yhdeksältä. Mm. Nosturiinhan ne tulee joka syksy, tosin silloin on koulut jo alkaneet.. ???
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Mitti keikan yhteydessä olisi kyllä hyvä idea. Ja olisihan tuo ihan kiva hengailla vähän pidemmänkin aikaa porukassa, ettei se olisi mitään sellaista "terve - morjens" -meininkiä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tounakka

Voisin ehkä tulla, mutta taidan olla niin tuntematon vielä, ettei musta kenellekkään mitään iloa olis. Ehkä joku toinen kerta.

Lerppa

LainaaVoisin ehkä tulla, mutta taidan olla niin tuntematon vielä, ettei musta kenellekkään mitään iloa olis. Ehkä joku toinen kerta.
Sä voit tulla tunnetuksi miitissä. ;) Tule ihmeessä!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Tottakai Tounakka tulee mukaan! Siellähän sitten tutustutaan. :)

puska

Ja onhan tässä vielä vuosi aikaa tutustella täällä netissäkin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

Veri kuudaidia. Messissä ollaan. Mulle tuo hellsinkikään ei ole edes kaukana. Ja lantalaisia on kiva nähdä vaikka muutamia oon jo tässä nähnytkin. joitain useemmin ja joitain vähemmän.
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

mieki voisin tulla vaikka matkaa kemistä on aika paljon mutta jos keikka ois samalla niin jeesjees.
Time goes on, I wont.

Painkiller


jouhu

No, kyllähän sitä nyt uskaltaa! :)

Tokya

tätä vois harkita vakavasti! eihän tästä ajele bussilla kun puolisen tuntia, toinen seikka on sitten raha asiat, mutta eiköhän vanhemmat hieman sponssais..

Keikan yhteydessä olis mahtavaa pitää miitti, mutta jos keikkaa ei järjesty, nii olisihan mukavaa muuten vaan hengailla teidän kanssanne koko päivä. Uskon kyllä että tekemistä ja juttua riittää, ainakaan minä en saa suutani puhtaaksi parissa tunnisa :D

jouhu

Se on hyvä, että mukana on sitten näitä lörppösuita, kun miulta ei toi suullinen heitto oikein lennä niinko pitäis.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.