HEI HEI

Aloittaja , tammikuu 22, 2002, 01:44:58

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Lainaa
mä oon tapaus, jolla on elämä, mut siinä ei oo mitään sisältöö... aina samat rutiinit jne... mut en kuollakkaan halua, ainahan voi toivoa että huomenna tulis elämään sisältöä:)

sun elämälläsi on sisältöä...  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Hei, mullekkin vois myyvä elämä jossa olisi sisältöä!!

PahaPahaAsia

en nyt tiedä...
älysin,että en ees viitti mennä kavereitten kans ulos,kun siellä on yks tyyppi jonka kans en oikein tuu juttuun ja sít ne mun kaverit on sen kans koko ajan...  :'(

jouhu

Voi, pientä.  :-/
Mutta olemmehan kuitenkin me täällä sinun kanssa.  :D

PahaPahaAsia

niin...!onneks:)

ja tänään kehtasi koulussa vielä saarnta ruokavälkän+pari muuta välkkää siitä,kun oon nykyään aina kotona tai reeneissä...niitten syy oikeestaan että en enää oo niitten kans :'(

jouhu

Jotenkin tuttu tunne... Mutta ei mulla i´han tollasta oo...

blind_eye

Lainaaniin...!onneks:)

ja tänään kehtasi koulussa vielä saarnta ruokavälkän+pari muuta välkkää siitä,kun oon nykyään aina kotona tai reeneissä...niitten syy oikeestaan että en enää oo niitten kans :'(
rita??
jospa vaikka tulisit täällä käymään, kun ei mullakaan oo kavereita kun ne asuu jossain muualla :)

PahaPahaAsia

no ei nyt rita...tai no se siinä saarnas elsin kans...mut siis nää muut on aina kauheella porukalla ja sit mä oon ihan pihalla niitten ´jutuista ja ne vaan sanoo et olisit meidän kans joskus niin et olis niin pihalla...varmaan ne mulle mitään kuitenkaan kertois

blind_eye

nii-i, sitä paremmalla syyllä eiku bussiin ja linnainmaalle!!  ;D onks muuten linnainmaalla jotai lyhennystä, niinku lentsu ja lietsu?? mä en ole ainakaan kuullu...

PahaPahaAsia

no enpä ole mitään lyhenteitä kuullut...kai siellä vois käymään tulla,oikeestaan mulla on huomenna reenit takahuhdin koululla joten on vähän pakko!mutta monelta sä pääset huomenna?

Vilkku

Eikö noi nyt taas menis pikaviestillä ?
[ -You should see my scars- ]

emmi

älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Oyri

No se sielu ei taida olla tarpeen, jos oma on vielä taskussa.. Mutta mulla on sellanen hirvee puute että aivot voisin ostaa. Pysyis ehkä ajatukset kasassa. Sellaset einsteinin aivot. Voisin heittää ne päähän aina ennen koetta. Viisaana ei eoo hyvä viettää koko elämää, mutta jos selviäisin kokeista kunnialla, voisin vähän löysätä.

blind_eye

Multa ei tollassii löydy  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.