raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

salzaliini:)

mikä o raivostuttavin suomalaine biisi?? mulla o tällä hetkellä tää the rasmus-in the shadows...! tuo oli alussa iha ok,mut sitö o soitettu jo liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaaaaaaa!!!! :\ raivostuttaa!!!!

Niina(Niina-Maria)

Se on kieltämättä raivostuttava biisi! Varsinkin se ulina kohta  >:( Toinen kamala on Gimmel ja etsit muijaa seuraavaa..yöks..  >:(

rautalintu

Yksi mikä on jääny mieleen, todella raivostuttava Fintelligens: Kellareiden kasvatit. En tiedä onko se biisin nimi, mutta niin siinä lauletaan. Myös Zen cafén Aamuisin on kamala, vaikka muuten bändistä pidänkin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salzaliini:)

joo,tuo aamúisin soi yhteen väliin ihan liikaa radiossa ni oli järki mennä.. :/
ja sit gimmelin roviossa o ihan naurettavia ne niitten 'kissaäänet' :( yäk,yäk,YÄK!!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mua ärsyttää suunnattomasti Fintelligenssin Sori.A.R.G.H.ja Gimmelistä nyt puhumattakaan.Ja Nylon Beatin kaikki biisit on ihan liian ärsyttäviä.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

~Niina-Maria~

No nythän niitä ärsyttävii biisei alkaa löytyy... ;D Yhdyn kaikkiin muihin paitsi Zen café:n aamuisin biisi on minusta hyvä! Niin ja lisää ärsyttävii löytyy...Se Mariskan biisi..menee jotenki tylii: "mun nimeni on mariska, tarkasta tämä" Aaarrgggh..voi raivo mikä biisi  >:(

Snake

J.Karjalainen on jotain aivan kauheeta ja suurlähettiläät....krää iha tulee kylmät väreet.Tommosii ei sais ees tehä... nii ja mamba....!!!! >:(
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

amniinba

siis disco. levottomat tuulet....!!! huh huijaa. aina kun ne jostain syystä pääsee jonnekki esiistymään(emma-gaala) niin se laulaja oikein luulee olevansa tosi hyvä ja ihan aina tippa linssissä laulaa!!!"! raivostuttavaa. >:(

vik

ensimmäisenä tulee mieleen Suurlähettiläiden 'Kun tänään lähden'.
ja Kolmas Nainen on kamala, en nyt onneksi saa päähäni niiden biisejä.  :)

äh, lisäilen kun tulee mieleen. paljonhan niitä on.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Wanda

Nuo on kyllä aika järkyttäviä... *Kuolee heti, kun noi tulee radiosta ulos...* >:(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

night-girl

Ärsyin biisi on Tik Takin Kyyneleet ja mä en ny muista sitä esittäjää, mut siin lauletaa: "enkelit lentää sun uniin"... voi perse et on rasittavii  :-X

vik

ai niin. Mamba kokonaisuudessaan, sekä J. Karjalaisen Hän.

mä en kestä noita.

yhteen aikaan vihasin sitä Levottomat-biisiä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Bansku

Juu, tuossa tuli ärsyttäviä lauluja. Mutta yksi suurimpiä öklötyksiä on Tarzan ja Kaarina. Se tuli onnilta. En oo kuunnellu onnia pitkään aikaan, mutta silloin se tuli aivan liian usein sieltä.

~Niina-Maria~

Mikä v***n Tarzan ja Kaarina? Kuulostaa ainakin hirveeltä!  ;D

Wanda

Kaikista järkyttävin on se Nylon Beatin uusin biisi. Se 12 apinaa....! *Argh* >:( >:(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.