raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

*tuuli*

gimmelit ja niitten jokotait ja seuraavat muijat nousee päähän sekä mulla että niillä! en tykkää yhtään enkä oo tykännytkään!

kaikkista ärsyttävin biisi on ehdottomasti popedan kakskytä centtiä. systeri on jostain saanu päähänsä et se olis hyväkin biisi, ja soittaa sitä täysillä 24h vuorokaudessa. ei olis siitäkään uskonu...

*tuuli*

just! hyvä ku muistutit! soinu suomipopilta varmaan viimeset 2 vuotta niinku lähes säännöllisesti!!!! en jaksa!!!!!!!!

salzaliini*

mulla on kans ruvennu rasmus tökkiin..vois antaa serkulle nuo levyt että olloshuva. en nimittäi jaksa enää.. mulla meni maku rasmuksesta ku ne oli oulussa keikalla ja me chillattii siinä ulkopuolella ja sit ku ne tuli ni ne vaa meni sinne bussii ja eero oli ainoo joka tuli nimmareita jakamaan.. ja mä todellakaan EN pidä laurista. :( yak..

rautalintu

Lauri on sitäpaitsi ruma! F-f-f-falling on raivostuttava biisi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salzaliini*

nii onki!! enkä mä todellakaa tajua et mite jotku aina hehkuttaa kuinka söpö se on...?!

jouhu

Mustakin noi gimmelin etsit muijaa seuraavaa ja roviolla on ihan perseestä! Onneks en oo kuullu enempää niitten hirnumista. Sitten on tää mamba vai mikä se nyt olikaan....Niin sen se kesää on vielä jäljellä. Ja kaikki tämän tapaset turhat kukkoilijat!

Hanna

Huonoi biisei on paljon! Mut on se ärsyttävää ku joku hittibiisi kuulostaa alussa tosi hyvältä,mut sit ku se päätyy radioiden soittolistoille niin ne soittaa kyllästymiseen asti niitä samoja biisejä. No mitkä tällä hetkellä ärsyttää/tylsistyttää on Rusketusraidat! on paljo muitakin mut vitsi ku ei tuu mieleen just nyt...no ei tartte ku avata radio niin johan palautuu mieleen...

GaGGu

Hmm, ensimmäinen viestini tänne.. Uu babe uu. :D

Mutta siis asiaan.. Elikkä raivostuttavin biisi..
Niitähän on niin paljon suomalaisilta tullutta matskua ulos, että huhhuh. Ainakin yksi näistä on tämä-niin-suuri-ja-kaikkien-teinikakaroiden-ihanne-bändi: Gimmel. Jolloin siis mustamaalaan kaikki Gimmeleiden tekemät biisit.

((Anteeksi muuten kaikille Gimmel:n kuuntelijoille, jotka dikkaa kyseistä bändiä. Anteeksi dissaukseni.))

Lerppa

Kyllä se on Gimmel, ja sitte J Karjalaista en kykene kauaa kuuntelemaan (max. 30sek..) Sen ääni on vaan niin kamala... Anteeksi jos joku siitä nyt sattuu pitämään mutta... "makuasioista ei voi kiistellä, muilla vain on huono maku!!!" :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

se on kans tosi veemäine missä aki sirkesalo ja se akka laulaa.. sitä ruottia ja etc. :p

*tuuli*

hyi kuka niistä rusketusraidoista jo mainitsi. yäk, ku kuulin radiosta ni piti myöntää miten huonoon suuntaan suomalainen musiikki on vajoamassa... en oo eläissäni kuullu semmosta kappaletta. kyllähän ne sen vitsillä tekee, mut miks kappaletta ei vois tehdä kunnolla?! siinä biisis on tasan yks siedettävä kohta ja se on se väliosio, mut siinäki se laulaja artikuloi niin sairrraan huonosti! yäk! ja vielä täysin pinkkiä kopioiden tehty! äärhh!!!

Wirtabiuha

Kyllä se on toi mamban vielä on kesää jäljellä! AARGH, mä toivoin et viime kesän jälkeen sitä ei soitettais mutta ei... kauniina aamuna avasin radion ja meinasin saada kunnon slaagin, siellä se soi....
 juu, ja sitten on noi gimmelin kimitetään-ulistaa-vikistään-valitetaan biisit... Erityisen raivostuttava gimmelin biisi on joku vitun sukat supermustat tai jotakin... sitäkin soittivat suomi popilta tossa kesällä! Yrittäisivät edes mutta ei!
Ja nylon beat.... JAK!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Nää mitä täällä nyt on sanottu raivostuttavammiksi biisiksi...Niin olen kaikkien kanssa samaa mieltä, että ihan kökköjä ovat mm. gimmel, mamba, finteligens, j. karjalainen ym. ym. En voi tajuta miten tää suomalainen musiikki kulttuuri on mennyt tämmöseks. Pitäis mun mielestä olla enemmän apulanta henkisii yhtyeitä ja kappaleita. Toisaalata sitten ei jää ketään jota voisi haukkua raivostuttavaks. Muutenkin saattais tulla tylsä olo jos kaikki olisivat samanlaisia.

rautalintu

Ei suomalaisessa musiikkikulttuurissa ole mitään vikaa. Jostain syystä huonot bändit pääsee pinnalle helposti. Parhaimpia on usein ne ug-bändit, joista moni ei tiedä.  ;)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.