Paikkakunnat

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 09, 2003, 11:45:59

« edellinen - seuraava »

*tuuli

Hyi, y'k! savon murre on kamalaa!!! * vittu nyt t'' fontti 'mppp'''' saatanaaaa!!!(

tota... kirjotan sit kun olet saanut n'' n'pp'imet aisoihin... m' tein n'ille jotain mit' ei olis pit'ny... ottakaa t'st' selv''...

KristalliEnkeli

tuuli ~> juu sä taisit tehdä niille jotakin mitä ei olis pitänyt *heh* toivottavasti saat näppikses toimimaan, ei kannata kauhiasti mennä sekottaa asetuksii tai käy huonosti nimim. kokemusta löytyy  ;D... onhan toi kyl ihan hauskan näköstä luettavaa, varsinkin toi kohta mis lukee - nyt t'' fontti 'mppp'''' saatanaaaa!!!(...*hih*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

vik

Savon murre.  :-* Oli just viime viikonloppuna porukkaa Itä-Suomesta kylässä ja rakastan niiden tapaa puhua.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Ronjaronjanen

Lainaatoinen asuu just jossain erottajan kattohuoneistossa... Ihan kiva kämppä joo! Ja toinen meren rannalla... munkkiniemen (tai jotain) laidalla...

Nojoo, on se kiva että jollain on rahaa..minulla köyhällä ja syntisellä nyt ole ikinä varaa toteuttaa unelmaani kattohuoneistosta, ei vaikka hankkisin sen sieluttoman päivätyön... :P
Mutta kyllä mä yhä jatkan mun unelmointia  :)

*tuuli

joo nyt naurattaa itteänikin toi miten sain noi näppikset sekasin ja mikä oli tulos... ;D ne meni kansainvälisiks... onneks on windows xp niin helposti korjattavissa vain yhdellä hiiren painalluksella. onneks on hiku nörtti isoveli joka kaiken korjaa.  ;)

hei nyt on pakko laukasta VITSI tähän!!!  :D ---->''Tiedättekö mikä on Turun suosituin koirarotu??

---> Turun murre!!! Hahhahhahhahhahhahhhahhahahaaaaa!!!!!!!!

Lerppa

"...kaikki unelmat heittää saan kai roskikseen..." blaah, minä täällä taas sekoilen ja tappelen itteni kanssa että kannattaako edes yrittää.. no ehkä kuitenkin kannattaa... joo kyllä kannattaa.. kai... *elkää kattoko nui, mine oon vaa väsynyt ja sekasin*  ::)
Niin siis aiheeseen liittyen, meillä on Turust pari uutta opea, ne puhuu tosi nopeesti...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

amniinba

tuuli* asutaan samassa paikassa. ihmeellistä. tai no mä asun kylläkin korvessa, en keskustassa. kuopio,, huonoa ehkä että tää on pieni ku kärpäsen paska, varsinkin meijän "kylä". kyläkauppa on se ainut missä kaikki on..tai onhan aika lähellä(ihme kyllä) nuokkari, mutta se on hikinen vuorela,

murre ei oo tietenkään itse kuopiolaisten mielestä outoa,,tai on se kauheeta,  "liiallisena",,  mullakin on kavereita etelästä ja niitten mielestä meijän murre on kai hauskan kuullosta..

piupau: sano nyt sä kerrankin jotain järkevää, puolusta jännevirtaa, junttilandiaa. ja muuten tuuli*: kasurilassa on hiihtokeskus, 20 kilsaa keskustasta. ja kukaan ei ymmärtäny mitään. en keksi kyllä HIRVEESTI hyviä puolia...

*tuuli

amniinba---> tiedän että kasurilassa on hiihtokeskus, käyn siellä joka talvi, mutta se ei ole kuopiossa vaan siilinjärvellä. ja sinne on sen verran pitkä matka ettei vanhemmat koskaan ( ? ) viitti lähtee kuskaamaan ja aina pitää mennä jonneki perkeleen puijolle.

*tuuli

kukaan ei nauranut minun vitsille... :'(

jouhu

No, joo...Mä olen, niin tyhmä, etten älynny tuota. Se ei sovi mun älykkyydelle...
Mä älyyn vitsit tapaan....Pikku kalle osti kaupasta kurkkua, maksaa ja munia.... Pikku kalle ylitti katua ja auto ajoi hänen ylitseen ja kallelta meni kurkku, maksa ja munat rikki...

Hahhaahhaaa....Joo, tosi hauskaa...Yksi tyhmemmistä!

ronskula

No jos mä nyt oikein tajusin niin se tulee siitä että Murre on kai aika yleinen koiran nimi eli siis Turun Murre  :)  

Lerppa

Nyt on aivan pakko tulla tänne sanomaan että yhdessä vanhassa haastattelussa Toni sanoi tahtovansa joskus oman (muistaakseni) puiston, ja Tuukka siihen jotain että joo oma puistohan olis ihan kiva, tai vaikka katu. Mutta mitä se kadulla tai puistolla kun sillähän on oma paikkakunta... Tuukkala :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

Aivan niin...Hirvensalmen Tuukkala...
Hirvensalmi sijaitsee eteläisessä Järvi-Suomessa Puulaveden äärellä, Jyväskylän, Mikkelin ja Heinolan välisellä alueella. Hirvensalmelle on hyvät kulkuyhteydet eri puolita Suomea.
Matkaa esimerkiksi Helsingistä kertyy vain reilut 200 km ja Jyväskylästä noin 100 km... *hih*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Ai, onko sillä semmonenkin??  ;D :D
Tuukkala....*nauraa hysteerisesti*

Wirtabiuha

Kun kasvan isoksi (vien sut äältä kauas pois) eikä kun muutan tuukkalaan! Tai paska avenuelle... No anyway, mun hiukset on naapurin mopsi... Siis kaikki on aina aamulla että tappelitko kauankin naapurin mopsin kanssa....  Ei ne niin räjähtäneet ole!! kiitos kaunis!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.