Paikkakunnat

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 09, 2003, 11:45:59

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Todellakin jouhu! Varaudu  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

mä tuun kuuntelemaan kun te rokkaatte  ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

Apishan otatti itsestään kuvan Terskanperään osoittavan kyltin kanssa ''pojat löysivät hassun tienviitan''
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Se on kyl hieno... ;D
Ääääkkk!!! Lerppa ja kumppanit hyökkäävät rokkaamaan! *varautuu kaaokseen*

*tuuli

mä varmaan sit kuulun enemmän sinne kusipäähän ku sinne raja-jooseppiin.... :) no en tiedä... mut tiedän ainaki yhden ihmisen jonka vois naulata jonku kusipäässä sijaitsevan talon seinään ikuiseksi ajaksi... *kjähähähähä*

Wirtabiuha

Mites me lerppa saadaan nää kaks muuta osapuolta mukaan rokkailemaan`?  ;D
Pitää muuten meiänkin mennä joskus sinne terskanperään ottamaan valokuva! Ja Kusipää kuullostaa mageelle! Oisko hienoa kun postiosotteessa lukis että 12345 kusipää  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

tai sitten, mun tapauksessa, 00069 Terskanperä   :D

jouhu

Jaa... Täällä on mielenkiintonen keskustelu menossa näköjään... ;)

KristalliEnkeli

*tuuli

Niin no... mielummi Terskanperä ku Kusipää... tai no en tiedä... mut keikkein mieluiten Kuopio.  ;)

iinuu

Mä asun lahdessa ja olen TODELLA tyytyväinen. ei tule oikeastaan mielenkään muuta paikkaa missä haluaisin asua. Lahti on mun ykköspaikkakunta. ^^ ;>>
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

GodMustHateMe

Asun Savonlinnan lähellä pienellä paikkakunnalla. Olen aina halunnut asua vähän isommassa paikassa, mutta ainakin täällä on rauhallista ja kaunista. Tätä on sanottu yhdeksi Suomen kauneimmaksi paikaksi. :D Mutta siis haluaisin asua vaikka jossakin vähän suuremmassa kaupungissa, olisi enemmän ihmisiä ja muuta. Mutta onhan tämä nuoruus mukava viettää täälläkin.

Tiijuli

pöp. mä asun sipoossa ja on kyllä niin käpykylä ettei mitään rajaa. täällä ei oo niin mitään. eiku anteeks, ohan meillä täälä big nikkilä cityssä jopa oma kauppakuja missä on pappakahvila, kultasepän liike, eläinkauppa ja kirppis :D sillä sitte mennään. tahtosin assuu jossakin keskustassa ku ottaa pannuun ku joka mestaan kestää tunti ajaa tai jotaki nii ei kivaa. mä aattelin tossa ihan vakavaasti ottaen muuttaa sinne terskanperään. ehkä se on vähän kovempi mesta ku tää :D
Turvallista matkaa helvettiin.

Varjohaava(Guest)

Asun Vuorelassa. Kuopiosta runsaat kymmenen kilometriä.
Koko ikäni olen täällä asunut. Hyvä paikka tämä on asua, vaikka pieni paikka onkin.
Bussilla pääsee Kuopioon jos haluaa kaupunkiin. On kaupat ja näin.

Ei anna vieläkään kirjautua.

blind_eye

Tampereellahan mää. Tää on just sopivan kokonen kaupunki. :>
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.