Koulu loppu!

Aloittaja Kata, toukokuu 31, 2003, 10:41:18

« edellinen - seuraava »

Kata

Hehee! Tänään sitten loppu peruskoulu! Aika sekaiset tunnelmat, kun pitää jättää tuttu rakennus. Ja myös tutut ihmiset, varsinkin yks, jota en varmaan enää koskaan näe :'( Ja kaiken lisäksi pitää tottua uuteen koulujärjestelmään lukiossa.

Onnea kaikille kouluvuoden päättäneille :D ! Ja vielä enemmän onnea ihan koulun päättäneille!

vik

Jaw. Mulla on viimeinen työpäivä tänään.  :P Ihan outoa, kun kuitenkin yli kaksi vuotta siellä ollut.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Silti_Onnellinen

Tumman punaisia ruusuja kaikille peruskoulun päättäneille!
Tulee niiiiiiin ikävä kavereita..  :'(
mutta tänään riehumaan kaupungille!  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Tuuli

oh... tääl on näköjään vähän vanhempaa porukkaa... :o mä meen syksyllä kasille... ::) ihanaa ku koulu loppu vähäks aikaa!

salzaliini'

nii se peruskoulu sitte loppu.. mua ei itkettäny yhtää lähtä yalta.. mut sillo aikoinaa ku a-a:lta lähettii ni se oli iha eri asia ku siellä oltii kuus vuotta..sillon tuli itku.. :(

mutta eile oli tosiaa iha meisinkiä kapeksessa.. ;)
ja vaitiski koulun pihalla ku saatii tokarit.. viina-ja kaljapulloja lenteli mite sattuu ja sikareita polteltii etc..etc.. ja miljoonia fotojaki otettii!!! :D

HyVää_KeSää_KaiKiLLe!! ;D

*tuuli*


-taru

Koulu loppu!
Työt alko!!
Hyvää kesää kuitenkin kaikille toivotan :)

Snake

Jep jep enää kaks vuotta lukioo jäljelllä...se on kyllä tylsä paikka.Yläasteel oli sentää hyvä meininki ja kivoi ihmisii...Nyt ei oo kesätyöpaikkaa joten pitää ottaa rennosti :DFestareita edessä ja tällee....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Silti_Onnellinen

no jotkut meiän luokkalaiset on ollu niinku kerhosta asti mun kanssa samalla luokalla (tai no eihän kerhossa luokkia ollu, mut kuiteskin)... Eli reilut kymmenen vuotta ollaan tunnettu. Se on pitkä aika. Ainakin mun elämässäni.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

JenniThaApisFAni

nii mulla on vielä yx vuos peruskoulussa jäljellä:/
ei millää jaksais kasiluokkaki meni vähän takerrellen...
mut ei kai se mitää, kai mä kestän... ei ees oo kauheest kavereit siel joitten kaa riehuis.... ne on kaikki sellasii hikkei jotka vaan kokoajan lukee ja on tylsii:/
tai no onhan mulla siellä yx frendi ja seki on jätkä, mut tosi kiva sellanen!!!
mut nii hyvää kesää vaan kaikille apis faneille!!!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Silti_Onnellinen

Having fun under the sun  ;)
"äiti, mä en tahdo mennä saunaan.
Salon uimahallissa se lukee yhdeksällä kielellä.
Varmaan, ku sinne tulee niitä perniöläisiä."
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

JenniThaApisFAni

Silti onnellinen ootko sä salosta vai??? ???
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

juu hyvää kesää tosiaan  kaikille!!!
mul on 2 vuotta viel sitä peruskouluu jäljel... :-/
mut eipä tuo menoo haittaa...
hei nii yhdyn kysymykseen et ootko salost???????????????? nimittäin mä oon!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Silti_Onnellinen

heh. onks tääl paljonkin salolaisia? en tiennykkään et tääl salos on lantafaneja... vau.
juu.. oon mä.. siit toooosi läheltä..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

hensi_apis_fani

no mä ainaki oon salost...:)juu kyl täält niit löytyy!!!heh...asuks sä turkus vai hesas päi???
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.