vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Helva

Snickers!  :)

Ja sama vieläkin seuraavalle..

Painkiller

Milteipä kaikki kelpaa mut sanotaanpa vaikka geisha ja kinder bueno :)

Mikä kaduttaa?

[tuuli]

se kaduttaa, kun oon joskus ollut vähän tottelematon, enkä ole enää niinkään,,,

lemppari purkkaa?
allekirjoittanut

puska

Airwawesin violetti purkka. Mikä musteherukka se maku nyt onkaan:P. Aivan parasta!

Maksaisitko kauneusleikkauksesta?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

jaa.. mitäpä sitä nyt leikkais.. ehkä nenälle vois tehdä jotain.. kyllä mä maksaisin, mutta en kyllä silti koskaan tuu maksamaan. -> voi luoja mikä vastaus!  ;D

entäs seuraava?
allekirjoittanut

pasi

eihän poika ihminen voi mennä kauneusleikkaukseen.. enkä kyllä mensikään.. hyväksyn itseni tälläisenä kuin olen.. ellen sitten joudu johkin onnettomuuteen että olisi pakko muotoilla naamataulua..

samaa pukkaa seuraavallekin 8)

Lerppa

En. En kyl menisi varmaankaan, vaikka ilmaiseksi sais. En koe olevani niin pahannäköinen, että pitäisi jotain ratkasevaa muuttaa..

Onko jo kesäsuunnitelmia?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Ehkä jo jotain pientä..:) Ehkä tuonne ilosaarirokkiin on mentävä ainaskin. :D

Ei tuu mitään mieleen.. Mitäs seuraava sannoo?

emmi

No eipä tässä vielä pahemmin. Festareille vaan :) Ainakin provinssiin on pakko päästä kattoon marilyn mansonia!! eli sinne ainakin. ja sit jos saan kesätöitä niin niitä sitten tehään. ei muita suunnitelmia.

myöhästeletkö usein koulusta?
-mä myöhästyin taas linkusta. :P Se on ihan mukava kattoo risteyksessä tai tosta kotiovelta kun linkku ajaa ohi :P
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

No mie käyn tällä hetkellä töissä enkä myöhästele sieltä kyllä juur koskaan, liian aikasessa pikemminkin olen :P

Hmm..kerro hyviä puolia naisena olemisessa? Tää siks kun mä just nypin mun kulmakarvoja ja rupes ärsyttää se miten naisten "täytyy" aina tehdä tollasia ikäviä juttuja.. >:(

[tuuli]

hyviä puolia.. vaikeeta, kun musta ois niin paljon siistimpää olla mies.  :D ... voi ei! mä en keksi mitään!!! ekana tuli mieleen, että naisten on helpompi laulaa, mutta muistan, miten joskus oon musatunnilla kironnu sitä miten MIESTEN on paljon helpompaa laulaa ku naisten.  ;D oivoivoivoi.. mä en keksi mitään. eikä, ei oo mitään järkee vastata kysymykseen, johon ei ees vastaa.. sanotaan vaikka että naiset on semmosia ihanan höperöjä.. ja ylisosiaalisia!  :D paitsi että en itse oo ylisosiaalinen, mutta ei mennä nyt siihen...

sama... :D
allekirjoittanut

punainen

Naisena voit muuttaa mieltäsi ja olla muutenkin arvaamaton,mysteeri,koska olet nainen ;) Ei kyllä tule hirveesti mieleen mitkä asiat nyt olisi paremmin naisilla. Ehkä naisena saa olla enemmän oma itsensä.Ainakin jos olet poika vaatii paljon enemmän rohkeutta laittaa vaikka kouluun hame päälle kuin tytön pojan vaatteet ::)Ja samaan kategoriaan liittyy myös se että voi tälläytyä kenenkään katsomatta liikaa kieroon.Nainen voi synnyttää lapsia (no ei oo kyl kovin kiva asia)....Vaikeeta on keksiä mitään hyvää, mutta silti tykkään kyllä olla nainen ennemmin kuin mies. :)

Sama...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

jaa.a.. mitäs tohon sanoos.. naiset ehkä pääsevät jossain kohtaa helpommalla kuin miehet,naisilta riittää se yksi suloinen katse, ja jo on annettu teko anteeksi(riippuen kuitenkin teosta), baarin portsari suosii naisihmisiä eikä välttämättä kysy heiltä papereita..naiset ovat suloisia kuin se lempi pehmolelu, jonka viereen voi yöllä käpertyä, naiset ei joudu tappeluun niin usein kuin mies... ja onhan noita paljon :) tää siis miesnäkökulmasta

sama seuraavalle

puska

Saa paljon enemmän hellyyttä. Saa olla kummallinen kerran kuukaudessa. Ei tarvitse käydä armeijaa/sivaria. Saa olla kaunis. Saa olla avuton. Saa itkeä yleisellä paikalla. Saa hihittää. Saa päättää miehensä vaatteista, kämpän sisustuksesta ym. Saa päättää mitä syödään, miehen on tyytyminen siihen. Saa kiljua ja miehet tykkää siitä. Saa käyttää kesällä viileää hulmuavaa hametta. Saa vaatia mieheltä lahjoja. Saa suuttua herkästä. YMYM :D

Mikä luonteenpiirre itsessäsi ärsyttää sinua?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Hei puska sä keksit kyllä hyviä juttuja naiseudesta jotka pitää paikkansa.Itkukohtauksen järjestäminen julkisella paikalla on niin parasta ;D

No mut asiaan...Ujous on yksi asia jonka muuttasin.Sitten on laiskuus ja puhelahjojen puuttuminen...Kärsimätön ja nopeasti kuumeneva luonne myöskin...

Sama...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.