vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

puska

Jos minusta tulisi räppäri, olisin K-ala. (mitä vittu minusta ei oo tulosa:D). Jos rokkia rupeaisin vääntämään, niin olisin varmaanki puska tai ihan vain Elisa.

Mikä sinun mielestäsi on Hiekka-levyn takana (takakannessa, missä on biisien nimet) oleva epämääräinen sininen möykky? Tätä ollaan pohdittu:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

^pirun morsian^

sellanen ku on niit tai no siis sellane matalline bensa  kanisteri tai siis niiku sellane et siin yhes kohti on se korkki kohta  ja sit siin näkyy se kohta nist sitä kannetaa sit se jatkuu sinne hiekan alle!! ;) ehe ehe

Lerppa

Juu bensakanisteri se mustakin on.

Kui pitkään arvelet Apulannan vielä jatkavan?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

raura

Mooonta vuotta vielä, kun ovat kerta uutta energiaakin saaneet. :D

Sama..

Wirtis

Voisivat lopettaa jo. niistä tulee kuitenkin sellanen kun Popeda... kannattais lopettaa ajoissa. ja ilman tuukkaa ei ole apulantaa.

Hirvi vai poro?

Lerppa

Poro.

Kaveri soittaa siulle viikonloppuaamuna/päivänä kun olet vielä yöpuvussa tjs. ja pyytää sua kanssaan vaikkapa kahville keskustaan. Kuinka paljon menee aikaa ennen kun pääset ovesta ulos? (Mahdollinen aamiainen on jo syöty.) :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

hähä. Ainakin tunti.

minkä väristä hernesoppa on?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Lainaasellanen ku on niit tai no siis sellane matalline bensa  kanisteri tai siis niiku sellane et siin yhes kohti on se korkki kohta  ja sit siin näkyy se kohta nist sitä kannetaa sit se jatkuu sinne hiekan alle!! ;) ehe ehe

niinhä se ihan oikeesti onki. meillä on meijän laivoilla nimittäin sellasia punasia, ja verrattiin tuohon levynkanteen, niin ihan selkeesti se on metallikanisteri.

hernesoppa on vihreetä, maastonvihreetä. tarkemmin ottaen sen väristä mitä tulee kun sitruunankeltaista sekoitetaan ultramaarinin siniseen. vai olikohan se sittenki preussin siniseen..... ::)

osaatko todella sujuvasti 8 kertotaulun? ( minä nimittäin en!  ;D )
allekirjoittanut

mustapiste

Aika hyvin... Äh, vähän takkuaa. +__+

Osaatko sujuvasti kaikki kertotaulut?
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

jouhu

Taitaa olla, että parhaiten osaan viiden ja yheksän kertotaulut. Muissa tulee pikkasen onkelmia.

:p Onko sinulla ens viikolla loma?

[tuuli]

no perkele ei.... tai jaa.. kyl täs ihan mielellään käy viel yhen viikon, niin todella voi sit odottaa sitä lomaa, ja alpeille!!!!  :D'

onko sinulla?
allekirjoittanut

Painkiller

Ei ole ei.

Omistatko playstation 2? (tai jonkun muun pelikonsolin)

Noidanmetsästäjä

En, vaikka mieli välillä tekisi :)

Montako grammaa on tonnissa? (Just joo, mielikuvitus laukkaa, saa vastata myös edelliseen ::))
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

adalmiina

olisko tuhat...(?)
(ja mä oon pitkällä matikalla... :D)
mitä sinulle tulee mieleen väristä oranssi?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.