vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

aino-a

No ei ainakaan v*u. Ehkä se on se Perkele!

Kiroiletko paljon?
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Lerppa

Vanhempien seurassa joutuu kiinnittämään huomiota puheeseen, eli kyllä jonkin verran tulee kiroiltua. Kuitenkin aika moneen muuhun nuoreen verrattuna keskivertoa vähemmän. Vittu ei ainakaan kuulu sanavarastoon. Perkeleet, helvetit ja saatanat raikaa. :P

Seuraava?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Se riippuu paljon seurasta. Vanhempien seurassa ei tosiaankaan kärsi kiroilla. Mutta yleensä sitten liikun poikaporukoissa missä viljellään paljon kaikennäköstä kusi- ja paskahuumoria, niin siellähän nyt sitten tulee käytettyä kirosanoja aika paljon. Kai minä sitten olen vähän äijjämäinen tyttö.

Milloin vedit viimeksi kunnon oksennuskännit? Vai oletko koskaan vetänyt sellaisia?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

En ees muista. Oon jo niin alkkis että voin vetää vaikka kuinka paljon viinaa eikä palkkia tuu. :P
Tais olla joskus kesällä vissiin. Ei tosiaan pysty muistaan.

Mikä on paras suruangsti biisi?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Mä vähemmän angstaan.. No silloin kun mä itkin Apulannan hajoamista niin kuuntelin Unen kansaa. Jotain sellaista..

Oletko jonkun hommelin jäsen?  ::)
allekirjoittanut

aino-a

Amnestyn. En kai minkään muun muistaakseni.  ::)

Kivoin suomenkielen sana? (Ei merkitykseltään, vaan itse sanana...)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Lerppa

Hmm.. Yritin miettiä, niin ei tullut mitään yksittäistä mieleen, mutta mukavia sanoja on mm. jäänsärkijä, korpi, varjo, neva, valkea, ruho, kalske ja rauta.

Minkä maan lipuista pidät eniten?

[tuuli]

Miellyttävin lippu on suomen lippu. Valkoinen ja se sininen risti. Suomen lippu on tosi hieno.
Iso-Britannian lippu on myös miellyttävä. Nää on 2 parasta.

Kysytääs seuraavalta sama, mutta mainitse myös rumin lippu.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Afrikan mailla on aivan ihania lippuja. Tosi hienoja, värikkäitä. Jos joku maa pitäis sanoo niin sanoisin varmaan kuitenkii Jamaikan. Tai Suomen. Ällöttävin on vaan Ruotsi..  ;D Vaikuttaa varmaan jokin muu kun se pelkkä lippu, mut on ne värit ihan kauheet..sininen ja keltanen, hyi..

Jos sinun pitäisi suunnitella Suomelle uusi lippu, millainen se olisi? (ja olisi siis pakko uusia lippu)

puska

Harmaata ja mustaa raitoina :D. Ei muuta.

Entäs seuraava?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

En suostuis muuttaan sitä, koska se nykyinen on niin hieno. :D

Tykkäätkö Extreme Duudsoneista? :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

Tarkotus oli että se olisi ihan pakkopakko muuttaa :P

En mitenkään erityisesti pidä Extreme Duudsoneista..ei niitä kyllä jaksa kauaa katella.

Entä seuraava?

puska

Aluksi tykkäsin mutta nyt jotenkin se on menny liian show-meiningiksi se homma. Jarppi on ollu mun veljen kanssa samassa koulussa Seinäjoella ja minäki oon moneen kertaan Jarppia kyseisessä kaupungissa nähnyt. Se on kyllä paljo pienikokosempi mitä luulis ku sen livenä näkee :D

Häpeätkö teinivuosiasi?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Olen onneksi aina ollut rauhallinen ja harkitseva, joten ei varsinaisesti mitään hävettävää ole. Tietysti sitä on ollut välillä melko lapsellinen ja ehkä väärissä tilanteissa, mutta niinhän kaikki on.

Häpeääkö seuraava? :P

Painkiller

En häpeä. Itseasiassa oon ihan ylpeä. Vaikka toivonkin että olisin elänyt eri tavalla..

Oletko koskaan osallistunut tekstiviestillä telkkarista tuleviin chatteihin?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.