vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Tietokone
Nörtit. (!)

Puu
Kesä..puut ihan vihreenä.

Valo
Valon juuri.

Kuva
Valokuva.

Lasi
Ikkuna

Kaiutin
Haha, mulle tuli ekana mieleen Sims-peli.

Paljon sulla menee kuukaudessa rahaa laskuihin? Entä ruokaan? Entä turhiin ostoksiin?

[tuuli]

Laskuihin: Öö.. no mun puhelinlasku on n. 10 euroa ja vanhemmat maksaa sen.
Ruokaan: Periaatteessa nolla euroa, koska vanhemmat maksaa senkin. Olen lopettanut kaiken turhan napostelun ostamisen.
Turhiin ostoksiin: Jos kahta viimesintä viikkoa katsotaan, niin olen ostanut aika paljon maalaustarvikkeita. On viikkoja jolloin menee turhiin ostoksiin jokunen lantti, mutta enemmän niitä, jolloin ei mene lanttiakaan.

Haha, ja kysymys unohtui.  :D

Kuinka usein/paljon luet
a) kirjoja
b) laajaa sanomalehteä/-lehtiä (esim helsingin sanomat yms maksullinen sanomalehti)
c) ilmaisia paikallislehtiä (mitä tulee postiluukusta jonkun kerran viikossa)
d) sarjakuvalehteä/-lehtiä
e) runoja
f) nuotteja  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Kuinka usei/paljon luen..

a) KIRJOJA
luen aika vähän, melkein en yhtään.. En vain ole syntynyt sillälailla kirja ihmiseksi.

b) SANOMALEHTEÄ
tulee luettua tai selattua melkein joka päivä

c) PAIKALLISLEHTEÄ
tulee selattua joskus, mutta vois periaatteessa useemminkin

d) SARJAKUVISTA
ainoa mitä tykkään lukea on Nemi

e) RUNOISTA
tykkään, mutta muitten kirjoituksia tulee aika vähän luettua. Niitä vois ruveta kattelemaankin vähän enempi.

f) NUOTTEJA
ei oikeastaa yhtään, kun en ole musiikki ihmisiä, enkä muutenkaan osaa lukea niitä.

Laitetaan vaikka sama kysym. seuraavalle, kun miulla tuli aika tylsiä vastauksia tässä.

Lerppa

Kuinka usein/paljon luen
a) kirjoja
- Nykyään tosi vähän. Ennen luin parhaillaan 10 kirjaa viikossa.. Nyt "ei ole aikaa" ja sen ainoan vapaa-ajan käyttää muuhun.
b) laajaa sanomalehteä/-lehtiä
- Meille ei itselle tule, mutta koulussa luen melkein päivittäin Hesarin. Jossain kaverilla pidempään asuessa luen yleensä aamulla lehden, jos niille sellanen tulee.
c) ilmaisia paikallislehtiä
- En koskaan niitä, jotka tulee luukusta. Mutta julkisissa jaettavia Metroja ja Satasia luen satunnaisesti, mutta non huonoja.
d) sarjakuvalehteä/-lehtiä
- En lue. Akkareita jos ei ole mitään muuta tekemistä.
e) runoja
- Tykkään enemmän kirjoittaa itse, tai sitten lukea sellaisia tietyn tyylisiä, mitä on melko harvassa.
f) nuotteja  
- Koulun proggiksissa, joihin mut värvätään basistiksi. Ehkä paristi vuodessa siis. Noin muutoin tykkään soitella randomilta tai vähän tabulatuureihin tukien.

Mitä kulkuvälinettä/-tapaa käytät eniten, mitä seuraavaksi -ja siitä seuraavaksi eniten? ( Apostolin kyyti, auto, pyörä, rullaluistimet, juna.. )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Pyörää käytän tosi paljon! Kävelen tosi vähän, koska en viitsi. Se on niin hidasta. Yleensä esim. talvella JUOKSEN kouluun, kun kävely on niin hihkeetä. Mua kuskataan autolla tosi vähän, kun liikunnanopettaja äitini kannustaa liikkumaan.  ;) Metroja ja ratikoita ei täältä Kuopiosta löydy. Bussia tulee käytettyä pari kertaa vuodessa.  :D Se on niin tyyristä.
Elikkä eniten pyörää, toiseks eniten apostolin kyytiä.

Entäs seuraava?
allekirjoittanut

Painkiller

Liikun yleensä kävellen. Autoa käytän seuraavaks eniten, aina sillon kun saa lainaks ja tarvii autoa, aika vähän loppujen lopuks kuitenkin. Pyörää tulen toivottavasti käyttämään jatkossa enemmän kun semmonen on nyt hankittu. Bussia en käytä ku sillon kun tarvii matkustaa pidemmälle, vaikka Helsinkiin. Junaa olen elämäni aikana käyttänyt muutaman kerran, jatkossa useammin. Se on miellyttävä tapa matkustaa :)

Mikä parantaa vitutuksen? Paras lääke on mikä?

[tuuli]

No se riippuu. Jos on semmoinen angst 'mä vihaan elämää' vitutus, niin ei muuta kuin piritämään itseään, ja ajattelemaan kivoja asioita.
Jos taas on epäonnistumis-vitutus, niin ei saa takertua menneisiin, vaan jatkaa eteen päin. Virheistä oppii.
Ja mikään muu ei voi olla syynä vitutukseen. Ei muuta kuin hauskaa pitämään.  :)

Perus kysymys, asutko omakoti-, rivi-, vai kerrostalossa? Monta kerrosta? Monennessa kerroksessa oma huoneesi on?  ::)
allekirjoittanut

Lerppa

Viiskerroksisessa kerrostalossa tällä hetkellä ja ylimmässä kerrossa. Yhden tason huoneisto, joten viidennessä asun. Tosin enää vain kolmisen viikkoa. Muutan ihan kohta nelikerroksiseen pienkerrostaloon, jossa asunto tulee olemaan tokassa kerroksessa...

Listaa jotain, mitä vain. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

No listaampa vaikka top5 omat suosikkielokuvani.  ::)

1. A Hard day's Night
2. Help!
3. Charlie and The Chocolatefactory
4. The Mexican
5. Toy Storyt

Tiedätkö jotain todella turhia esineitä? (esim. shamppanjavispilä)  ;D
allekirjoittanut

aino-a

Lainaa
Tiedätkö jotain todella turhia esineitä? (esim. shamppanjavispilä)  ;D
Popcornikone.

Seuraava?
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

AIR A SPACE!  ;) Se semmoinen iso ruma sininen patja, mitä ostostv kauppasi. ''Heitä hyvästit isoille ja vaikeasti koottaville vuodesohville -> hanki AIR A SPACE''  ;D

Paras bändi 80 luvulta?
allekirjoittanut

blind_eye

Hm.. Dead Kennedys.

Mitä mieltä olet Lordin euroviisuvoitosta?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Koko on naurettava. Eivät uskalla näyttää kasvojaan.. ja musakin on surkeaa. Teinihumppaa... ja sit viel tää kuva hässäkkä. Se kuka leikkiin ryhtyy se sen myös kestäköön. Eli mä häpeen kyl koko Lordii.. häpeen suomen viisu voittoo. Voi luoja...

Oletko jo tietoinen minne menet kesällä Abilantaa pogoilemaan? Festareille? Vaiko pienempiin tapahtumiin?
Haza haza

Tepi84

Siis Koko Lordi on naurettava jne....
Haza haza

blind_eye

Joo tiän suurimmaks osaa, mut tottakai noita extempore-lähtöjä tulee vielä :)
Ainakin Provinssiin, Himokselle, Tammerfesteille ja Aitooseen meen, mahdollisesti myös DBTLssä ja Ankassa käyn. :) Ainakin. :)

Seuraava?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.