Things to do before you die.

Aloittaja Vilkku, syyskuu 19, 2005, 08:28:28

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Lainaahmm... miten musta noi kaikki edelliset vastaukset kuulostaa niin pinnalisilta ja maallisilta

Öö? Nuo sanathan ovat periaatteessa toistensa vastakohtia?

forte

Näitä perusjuttuja vähän~

Eiffel tornin huipulle, samoin Empire State Buildingin viimeiseen kerrokseen.
Disneylandiin, ihan totta. Haluun nähdä Mikki-hiiren vielä joskus.
Maailman ympäri
Kiinaan
Vähän parannella maailmaa. Ei ehkä mitään himo vallankumouksia yms. mutta jos nyt vaikka kierrättäminen iskisi joskus tai jotain.
Saada lisää kavereita ja niin edespäin.

En minä ainakaan kuole ennen kun olen tehnyt kaiken mahdollisen. Ozzyn tapaan olisi myös varmaan aikamoinen kokemus puraista lepakkoa, mutta ehkä jätän sen väliin...
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

Mä aijon nähdä Paul McCartneyn (tai muun elävän Beatlen) livenä! Oon saattanut jo kirjottaakin sen. Se oli saakelin siistiä!

Lainaahmm... miten musta noi kaikki edelliset vastaukset kuulostaa niin pinnalisilta ja maallisilta... no okej, pieniä asioita mutta silti... kyllä mullakin varmaan noita löytyis mutta jotenkin ei iske.  :-?
mä ainakin haluaisin rakastaa mahdollisimman paljon ja olla rakastettu. jos tietäisin kuolevani jonkin ajan päästä, haluaisin kertoa kaikille, joita rakastan, että kuinka tärkeitä he ovat. ja tavata yhden ystäväni, jota en luultavasti näe nyt vuoteen ainakaan...
...niin, ja haluiaisin itkeä. haluaisin osata itkeä. haluaisin pystyä itkemään... :'(
Ihan totta.
Mut mä haluun seikkailla!
allekirjoittanut

Vilkku

Jaaha, tutkailinpa omaa listaani pitkästä aikaa.

Yleisölle laulamisen voi nyt ottaa pois listalta, sen sijaan sinne voisi lisätä suurelle yleisölle laulamisen ;)

Must see -bändilistalle yksi lisää, Placebo olisi varsin tarpeellista nähdä livenä joskus.

Kärrynpyörän oppimisesta alan luopua hiljalleen. Ranteista ja sormista on diagnosoitu yliliikkuvat nivelet eikä kumpikaan ranne kestä juuri ollenkaan painoa, väsyvät kirjoittamisestakin heti alkuunsa. Ehkä se on vaan nöyränä myönnettävä, että kärrynpyörää en tuu oppimaan. Niin tai sit päätettävä, et opettelen siitä sen ilmavamman version, jossa ei tartte käsiä ;D
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

Niin ja siitä vielä, kun pullonkorkki pohti, että vastaukset kuulosti pinnallisilta. Haluan sen vaan vielä tarkentaa, että juuri sellaisia asioitahan lähtökohtaisesti hainkin, kun tämän topicin aloitin. Kaikkihan meistä varmaan eniten maailmassa tahtoo rakastaa ja olla rakastettuja, mutta tässä nimenomaan kyselin juuri sellaisia omituisia pieniä asioita, jotka on konkreettisia.

[tuuli]

Mä olen luopunut sormien napsauttamisesta. En tule oppimaan sitä, enkä uskalla opetella. Kyllä ne jotenkin napsahtaa, eli tekniikka pitäis olla hallussa, mut en vaan saa siitä sellasta kunnon ääntä. Joten antaa olla.  ::)

Eipä toistaseks ole tullut mitään noiden edellämainitsemieni lisäksi mieleen.
1. Nähdä tietyt kuuluisat paikat ja rakennukset.
2. Nähdä jonkun ex-Beatlen livenä ja päästä Paul McCartneyn konserttiin.
3. Käydä jenkeissä. (Maa sinänsä ei kiehdo mua, mut joskus siellä on käytävä!)
4. Oppia tekemään lumilaudalla boksista jonkun siistin tempun.
5. (Vilkkua lainaten) esiintyä suurelle (!) yleisölle.
allekirjoittanut

Vilkku

Lainaa
5. (Vilkkua lainaten) esiintyä suurelle (!) yleisölle.

No niin, nyt vaan järkätään kato joku yhteisveto ni molemmat saa homman hoidettua kerralla ;)

blind_eye

Mä haluan nähdä My Chemical Romancen, ehdottomasti!!
Ja Dir ne Greyn, mutta tämä toive toteutuu Ankkarockissa (toiv. ne ei peru ;s)

Disturbed olis kans aika kova nähdä.

Bam Margeraa on pakko päästä tapaamaan.
:P

Mä haluan kans päästä esiintymään suurelle yleisölle.
En välttämättä laulajana, mut bändin kans olis siistiä!
(pitäis vaan se bändi nyt saada kasaan..)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaMä haluan kans päästä esiintymään suurelle yleisölle.
En välttämättä laulajana, mut bändin kans olis siistiä!
(pitäis vaan se bändi nyt saada kasaan..)
Sä voit tulla komppaamaan mua ja Vilkkua!!  ;D ;)

Taisin tonne joskus kirjoittaa että haluisin nähä Johnny Deppin livenä. Ei se ehkä niin tärkeää ole. Amerikkalainen kaveri kertoi nähneensä ja sanoi, ettei kauheesti miellyttänyt ja äijä on siviilissä ihan ikäisensä näkönen.
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
Sä voit tulla komppaamaan mua ja Vilkkua!!  ;D ;)

Okk  ;D

Lerppa

Lainaahmm... miten musta noi kaikki edelliset vastaukset kuulostaa niin pinnalisilta ja maallisilta...
Tai sitten tyypit ei vaan viitsi jollekin julkiselle foorumille vuodattaa niitä oikeasti tärkeimpiä asioitaan elämässä. ;)

Mullakin olisi tarvetta päästä bassoilemaan yleisölle. Tosin siitä olen kohtalaisen varma, että se tulee tosiaan toteutumaankin jossain vaiheessa. :) Ja miksei vaikka Vilkun, Larden ja Tuulin kanssa. :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Täähän on loistavaa, meillähän on kohta koko bändi kasassa :D

blind_eye

Noni ! Eiku reenikämpälle sit vaa ;p

Vilkku

Lainaa
Yleisölle laulamisen voi nyt ottaa pois listalta, sen sijaan sinne voisi lisätä suurelle yleisölle laulamisen ;)

Must see -bändilistalle yksi lisää, Placebo olisi varsin tarpeellista nähdä livenä joskus.

Lainailenpa itseäni ja totean, että noi pari kohtaa saa näillä näkymin kohta poistettua listalta. Lippu Placebon keikalle tuli ostettua tänään ja maanantaina ilmoittauduin laulamaan yhteen toukokuussa pidettävään konserttiin. Salin kokoa en tiedä, mutta mulle siellä tulee joka tapauksessa olemaan jo varsin suuri yleisö. Vielä kun sais päätettyä, mitä vetäis.

Ja siis sormet ristissä tässä ollaan, että noi molemmat nyt toteutuu suunnitellusti. Mun elämä on tällä hetkellä niin hyvällä mallilla, että melkein pelottaa.

mummo

mä haluaisin osta viheltää Käännä se pois: in alun
käydä kaikissa paikoissa (eiffel, pisan kalteva,louvre, hollywoodin teksti sielä vuorella ja se katu mis on niitä kaikkii nimiä, broadway, vapauden patsas Nycissä, big ben jnejne...)
laskuvarjohyppy
benjihyppy
syvyyssukellus (ihan vaan nimen takia (skubadiving(?)))
eksyä johki mehtään pariks päiväks (Suomessa vaikeempaa kun joka pikasta maantielle/sivistyksen pariin on enintään 8km(tai jtn))
pelastaa jonkun henki
käydä pohjois- ja etelä navalla
ratsastaa tiikerillä
huristella tuhatta ja sataa pyörätuolilla :D

Nyt ei tuu muuta mieleen... mä oon aina halunnu osata lentää (niinku linnut, ei mitään aeropleinejä)
They don't have meetings about rainows.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.