mitä vaan....

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 01, 2003, 11:26:19

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Silti_Onnellinen kysyi tuossa "vastaa edellisen kysymykseen"-topicissa tämän kysymyksen ja mä nyt hyödynnän sitä, eli....

jos saisit tehdä mitä vain ilman seurauksia, niin mitä se olisi?
(n. 5 asiaa)

Tässä mun pienoinen lista:
1.  Hyppäisin meidän kerrostalon katolta  
2.  Kertoisin mutsille ja faijalle, että en ole niin kiltti kuin he  
     luulevat (paljaistaisin kaikki kaapin luurangot)
3.  Hajottaisin jotain SUURTA
4.  Vittuilisin meidän naapureille. Ne on niin ärsyttävii  
     nipottajia
5.  Ryöstäisin kaupan tai pankin  
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Tero

1. Tappaisin tuhansia, jopa satojatuhansiamiljoonia viattomia ihmisiä. Mielellään pelkällä ajatuksella (koska se olis aika iso homma lihas voimin)

2. KristalliEnkeli: tulisin sunkans hyppään katolta alas.

KristalliEnkeli

no, kiva hypätään sitten yhdessä :)

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Tero

Niin mäki sen ajattelin  8)

Lerppa

no voishan ne listatakin, vaikea kylläkin vaan viis juttua erotella ;D

1. Tekisin hienoja graffiteja meidän talon seinään
2. Hyppäisin kerrostalon katolta (tehdään hei joukkohyppy ;) )
3. Hajottaisin jonkun talon (mielellään tehtaan tai toimiston) ;D
4. Heittäisin dynypötkön naapurin postilaatikosta (huom. ilman pahoja seurauksia nimeomaan, koska asutaan niitten yläpuolella... ;D )
5. Kävisin ryöstämässä itelleni hienon bassovahvistimen, nekun on niin kalliita...  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

No, keksinköhän mäkin jotain...?  ::)
1. Hyppäisin kerrostalonkatolta
2. Räjäyttäisin kaikki talot jossa asuu inhoittavia ihmisiä
3. En tekisi mitään
4. Tekisin KAIKEN toisin kuin määrättäisiin
5. Teen ihan mitä vain... jos siitä ei aiheutuisi seurauksia.

Wirtabiuha

1. Hyppäisin pilvenpiirtäjän katolta ; sais lentää kauemmin, eikun mä hyppäisin lentsikasta ilman lakuvarjoa
2. ryöstäisin basson ja vahvistimen sekä joukon muita tavaroita jotka on kalliita
3. Räjäyttäisin spuuki - talon purku koneet
4. tuhoaisin lerpan kanssa sen jonkun talon... (miten olis joko se kirjasto, mistä oli puhetta tai iso tehdas spuuki talon raunioiden vieressä?)
5. jättäisin koulun kesken... Nimenomaan! ei seurauksia!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Nämä ovat niitä hetkiä kun minä alan arvostamaan poliisivoimia.

Nojoo, tämähän nyt on vähän tsoukkiaihe, mutta onko nuo oikeasti sellaisia asioita mitä haluaisitte tehdä jos saisi tehdä IHAN MITÄ TAHANSA?

*tuuli

noi teidän tuhoisat ajatukset tosiaan pisti vähän nauramaan.  ;) -> ryöstäisin pankin, räjäyttäisin naapurin talon, heittäisin dynamiitin postilaatikkoon, ryöstäisin basson vahvistimen hyppäisin katolta...(meniköhän ne noin?),  jee jee. mitäs muuta vielä... no mä varmaan asit kans kieltämättä ryöstäisin jotain... onhan se aika ilkeetä mut jos se olis luvallista niin mikä ettei.  ;D

yhdyn se jätkään; onneks poliisit on olemassa. suomen nuoriso 'tuhoaisi muuten koko maailman'.  ;)

Vilkku

Jos putoamisen tunnetta tahdotte kokeilla niin suosittelen benjiä. Laskuvarjohyppykin vois olla kiva :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Se jätkä, kato siis ilman seurauksia nimenomaan ilman seurauksia! esim.
-ryöstää basso
-ei seurauksia=kukaan ei jää kaipaamaan sitä, kukaan ei tule pahoilleen, ketään ei haittaa

...joten sinulla olisi sitten basso, jota kukaan ei kaipaisi. Huippua! Pitäisikö se sitten ryöstää? Onko ryöstäminen sitten niin "siistiä", että ilman poliiseja ihmiset alkaisivat ryöstelemään paikkoja ihan vaan ryöstämisen ilosta?

Jos pistäisi dynamiittia postilaatikoSTA eikä ketään kiinnostaisi, räjäyttäisit sitten jotakin ja siitä kuuluisi iso ääni. Huippua!

Menkääpäs vaikka johonkin Tatzikistaniin tai Kongoon. Siellä on tuollaiset asiat ihan arkipäivää, eikä useinkaan ihmiset joudu vastuuseen teoistaan.

vik

Eikös Se jätkä pelkää räjähtävänsä tai muuta vastaavaa kun kovin stressaa jokaisesta pikkuasiasta? Jos olisin psykiatrisi niin toteaisin tuon olevan käänteinen tapa toteuttaa teiniangstia ja sitä goddamn kapinaa.
Eihän tässä tosiaankaan taida kenelläkään olla suunnitelmia tehdä Suomesta anarkistista valtiota niin että voidaan räjäytellä postiluukkuja ja soittaa kaikki nelikielistä vaan ihan tällasta henkilökohtaista pohtimista. Ja yleensä tehtäis jotain pahaa jos sen saisi ilman seurauksia tehdä, tai vaihtoehtoisesti jotain hengenvaarallista kuten esim kerrostalon katolta hyppäämistä. Voin siis 99% varmasti luvata ettei meistä kukaan oikeasti ryöstä mitään isoa tai ole itsemurhaa tekemässä. :/

Niin no. Minä ryöväisin pankista sellaisen summan rahaa että pääsisin ensi kesänä Suomen kivoille festareille sekä jonnekin ulkomaille festivoimaan myös. Ja että maksaisin äiskän ja iskän velat pois.

Oikeastaan mietin tätä kysymystä aika kauan mutta ihme kyllä tulin tulokseen etten haluaisi tappaa ketään vaikka koko tämä kaupunki on täynnä ihmisiä joita en yksinkertaisesti kestä. Enkä edes haluaisi vahingoittaa niitä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Lerppa

" ...joten sinulla olisi sitten basso, jota kukaan ei kaipaisi. Huippua!
räjäyttäisit sitten jotakin ja siitä kuuluisi iso ääni. Huippua! "

No nimenomaan huippua!

Vik ryöstäisi pankista rahaa, niin minäkin. (siis ilman seurauksia..)
Vaikka sanotaan että rahalla ei saa onnea, mun mielestä kyllä aika pitkälle saa :P Jos mulla ei olis rahaa yhtään asuisin jossain pahvilaatikossa... Kun on rahaa niin ei ole yhtä paljon esteitä toteuttaa itseään, jos köyhänä haluaa tehdä jotain, aina ensimmäinen kysymys on raha... Meillä oli uskonnontunnilla kerran juttua tosta, ja ope väitti kivenkovaan että ei rahalla saa onnea... hmm.. meillä oli sillon aika mielekäs "keskustelu" ;) Tai voihan köyhänäkin olla onnellinen, mutta se vaatii varmasti aika lailla mielenlujuutta...

Ronjaronjanen

Ryöstäisin pankin. Niillä rahoilla voisinkin sitten ostaa/tehdä kaikkea sellaista mistä olen aina unelmoinut.
Ja tahtoisin myös elää yhden päivän niin että "antaisin kaikkeni" puhuisin ihmisille, tekisin hulluja asioita jne...ilman että olisi mitään ikäviä seurauksia tai että ihmiset alkaisivat vihata minua tai tekisin itseni tosi naurunalaiseksi.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.